U Martiny

Jak už spousta z vás jistě poznalo, to nejlepší na bloggování je, že nacházíte spřízněné duše. Jednou takovou mojí se stala i Martina. Protože až uvidíte, jak to vypadá u ní doma, pochopíte;-).

Vždycky se moc těším, co je u ní nového, obdivuji její pracovní nasazení, přirozený cit a hlavně, že se nebojí dělat věci po svém!




Jejím posledním projektem je tenhle luxusní paletový stolek, který je dotažený do posledního detailu a na pruhovaném koberci mu to fakt sekne!

Společně s ním se ještě pustila do stolečku ze staré hrušně, který si výborně rozumí s veverkou.

A pak už "jen" spousta malých vyrobených, nalezených i koupených detailů...

Na závěr malá vpomínka na léto - terasa s home made baldachýnem, přetřeným zahradním nábytkem a nově ušitým textilem. No, myslela jsem, že je z časopisu:-D.

Martina blog zatím nemá, uvažuje o něm. Já bych byla určitě pro! A málem bych zapomněla... Je to maminka na mateřské s dvouma holkama a najdete ji pro mnohé překvapivě - na mimibazaru;-).

PS: Delší dobu přemýšlím nad blogem a soukromím. V zahraničí je to možná bráno zatím ještě přirozeněji než u nás, ale přiznám se, že mě šmírovat stejně moc baví:-). Když budete chtít, napište mi. Jak to vnímáte vy?

Užijte si víkend a díky Martině za poskytnuté fotky, snad mě za ten článek nepřetrhne;-).!
Hezký večer, Šárka

46 komentářů

  1. Jaj Šári, Martina je také můj člověk :).... užasný, myslím, že vlastní blog by jí moc slušel, je vážně moc šikovná, výbornej je paleťák a odkládací stoleček z hrušně!!! Terasa je fakt jak z časopisu... já chci taky domeček :D... jo a já taky ráda chodím na jukandu :D je fakt, že dost často v zahraničí nemají záclony a je vidět do obýváku i jinam a nikdo to moc neřeší a nedívá se, ale já... já se vždycky podívám ;-) Hezký víkend Tobě i Martině, že zdravím! :) pa R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radí,
      já jí to také říkám;-). Myslela jsem si, že ji některé z vás taky budou znát. Já mám tohle od mala, vždycky jsem koukala lidem do oken, když ještě v podvečer nestačili zatáhnout závěsy:-D! Doufám, že se Ti to jednou splní i když taková chaloupka taky nemůže být k zahození;-)

      Vymazat
  2. Nádhera! Zejména ten stoleček z hrušně je úžasný, stolek z palety perfektní a o své slabosti pro pruhovaný koberec jsem myslím už psala na blogu.:-) Fotky jsou skvělé, vážně jak z časopisu (a to tohle klišovité tvrzení nesnáším :-)).
    No a ke šmírování... teda, musím přiznat, že tenhle byt jsem na mimibazaru už zahlédla, takže tak.:-) Ale na inspiraci z "běžného" bydlení je podstatně lepší Styleroom.se. Ovšem co jsem objevila Pinterest, už snad ani jinde nešmíruju. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Jani, s kobercem jsem na Tebe přesně myslela! O Pinterestu mi nemluv, podlehla jsem více než je zdrávo, bude to na další článek;-). A moc díky za tip, ještě neznaaaaam!

      Vymazat
    2. Jo a co ta nekřesťanská hodina?! To jsem si myslela, že jsem noční pták:-D, ale na Tebe teda nemám.

      Vymazat
  3. Ahoj Shari ;-) Musím říct, že i já patřím k fanouškům tohoto originálního a nápaditého bydlení. Je fantastické, Martina má opravdu cit a vkus. A i já se přimlouvám za blog, budu pravidelná čtenářka ;-)
    A co se týče šmírování, taky mě moc baví, vidět, jak bydlí ostatní (i podle toho si můžeme udělat obrázek o člověku) jak žijou, co je baví... Jsem pro :-)

    Krásný víkend.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko ahoooj, moc ráda Tě vidím! A díky za názor a jsem zvědavá, jestli nový blog tedy bude;-). Mnoho pozdravů a krásný podzim celé rodince

      Vymazat
  4. OMG to je taká pastva pre oči, neviem čo skôr. Pssst, aj ja milujem šmírovanie, myslím, že je to v človeku tak trochu prirodzene zakorenené, veď keby nie, tak by neexistovali žiadne reality show. Po vankúšiku One Way som už pokukovala v e-shope, ale veveričkový je bezkonkurenčný, to je fakt. A nápad vyrobiť stolík z vypíleného stromu je za 100 bodov, palec hore.
    Ešte zopár takýchto fotiek a stane sa zo mňa schyzofrenik, neviem sa rozhodnúť vintage alebo moderný dizajn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, to máš pravdu:-). Stolek bych taky hned zabydlela. K jakému stylu se přiklonit je můj věčný boj, ale umění je skloubit obojí;-).

      Vymazat
  5. Vyzerá to skutočne vynikajúco, krásne zladené, páči sa mi stôl aj stolíček :) Len ten koberec mi strašne reže oči :))) Veveričkový vankúšik je geniálny, tiež o ňom premýšľam. Ale ja predsa len zostanem verná svojmu štýlu, aj keď naša obývačka je modernejšia a skôr bude ladená podobne, až sa do nej pustím, ale prvky shabby chic by som chcela jemne zapracovať, ale kým sa na ňu začnem sústrediť, to je ešte ďaleko... A myslím, že vintage je originálnejší, hlavne tu u nás, lebo všetci sa silou mocou snažia byť moderní a pri tom sa v tom sami necítia dobre, len si myslia, že takto idú s dobou, ale pre mňa je práve vintage to, čo bude aktuálne vždy, lebo je to iné a starinky majú v sebe omnoho väčšie teplo domova. Prajem krásnu sobotu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo,
      tak s tím kobercem Ti asi nepomůžu, má totiž svoje milovníky včetně mě. U nás by asi do očí tolik neřezal, u nás by se z něj totiž stal černý, takže zůstanu jen u obdivování;-). Pro mě není nejoriginálnější žádný styl, styly se ve většině případů většinou mísí. Pro mě je originální interiér, do kterého jeho majitel dokáže otisknout svoji osobnost a dát mu tak osobité kouzlo. A máš pravdu, že staré věci už nezestárnou;-). Hezký víkend i Tobě a děkuji za zastavení se

      Vymazat
  6. Je to proste uzasny! Ja chodim k Martine na cumendu prave na mimibazar a vzdycky se tesim, co je u ni noveho. Takze jestli to Marti ctete, tak smele do blogu, protoze to, jak jste sikovna nemuze zustat jen doma pod strechou :). Jinak ja taky rada koukam do cizich bydleni :)). Peknou slunecnou sobotu, Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko jé taky znáš? Já doufám, že si vše Martina přečte! A těším se i na Tvůj blog, pokud bude;-) Hezký večer

      Vymazat
  7. Tomu se ani nechce věřit, že to není z nějakého style magazínu třeba ze skandinávie. Opravdu skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko,
      při zařizování není nad pomoc profesionálů. Ale jak vidím, máš radost se mnou, když se někomu podaří svépomocí vybočit z řady;-). Krásný podzim!

      Vymazat
  8. No tak to je nádherné. Takže pokud se Martina rozhodne pro založení blogu, určitě budu její návštěvnicí ...
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko i já. I když jsme možná každá, láska k tvoření nás spojuje;-) . Vítej!

      Vymazat
  9. Ahoj Šárko,
    taky jsem si myslela, že jsi pro nás vybrala nějaké fotky ze skandinávského interieru!!! Tvá kamarádka Martina je moc šikovná, klobouk dolů. Mám z toho radost, že je tady další člověk, který má opravdu styl.
    pa Vlaďka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Vladí, já taky, proto jsem se musela podělit;-). Je to opravdu inspirativní důkaz toho, jak s minimem prostředků a chutí něco vytvořit je možné vykouzlit originální bydlení. Měj se moc hezky a díky za návštěvu

      Vymazat
  10. Milá Šárko,
    Martinky fotky sleduji na "mimáči" už delší dobu. Je to nádhera! Obzvlášť mě uchvátil ten stoleček ze stromu.... Její styl je originální a přitom celé bydlení působí útulně.
    Je to šikulka! Také doufám, že si založí brzy blog :o)) .... (mě to šmírování taky děsně baví....ale v dobrém...mnohokrát je to pro mě velká inspirace a motivace k tomu, abych to doma pořád přestavovala, zdokonalovala a inovovala.... :o))
    Měj se pěkně
    papa
    L.
    P.S. Ještě mám moc ráda Zdeničku a její blog-http://myjoysofhome.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, nebudu se opakovat, naprosto souhlasím. A máš pravdu, taky mě to vždycky nakopne! Jéé tenhle blog vůbec neznám, ty fotky jsou dokonalé! Děkuji:-*

      Vymazat
  11. Ahoj Šári, Martiny bydlení mě nadchlo, je to podobný styl jako tvoří Petra z House of Philie... a ač sama mám doma více barevno .. tento styl miluji.. Takže děkuji za příspěvek, určitě se k Martince na MMB juknu a budu se těšit, že se zařadí mezi blogerky .-) Jinak co se týče blogů a soukromů.. ani nevíš jak často si tuto otázku kladu.. někdy to mám chuť zabalit.., pak juknu k sousedům v zahraničí a ohromí mě jejich otevřenost.... vždy si řeknu: "Tak proč by to nemohlo fungovat i u nás .-)".. a jdu napsat další příspěvek.. Jinak já sama také ráda nakukuji a nechávám se inspirovat.. Díky za super příspěvek .-)
    krásné dny..***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Zuzí,
      Ty jsi vlastně krásný případ osobního blogu! Hele, ona je Philie Petra, asi jsem objevila Ameriku:-D! Ale je to jednoznačně jeden z nejdokonalejších severských blogů, taky miluju! Ty pocity také moc dobře znám, většinou mi pak z nebe spadne někdo, kdo mě podpoří a já si uvědomím, že to tak má prostě být:-* Díky za Tvou návštěvu, paa u Tebe!

      Vymazat
  12. nádhera! páčia sa mi farby, prírodniny, všetko! doma máme tiež novinku v podobe dreveného stolčeku pri posteli a dnes sme akurát brúsili palety na sedenie a už ich len natrieť na bielo a ovankúšovať .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivii vítej, wow a můžu to někde prosím vidět?:-D Já se přiznám palety schraňuju dlouho, ale nejsem schopná se k tomu dostat! Díky za návštěvu a domácímu tvoření zdar;-)

      Vymazat
    2. keď to bude všetko hotové, hodím na blog a pošlem odkaz .)

      Vymazat
  13. ŠÁRI, TYTO FOTEČKY ZNÁM TAKÉ Z MMB.
    POKUD BY SI PANÍ MARTINA POŘÍDÍLA BLOG, MĚLA BY JISTĚ ŘADU NÁVŠTĚVNÍKŮ.
    OPRAVDU JE SE NA CO KOUKAT.
    MÉ NAHLÍŽENÍ NA BLOG JINÝCH SE MI STAL KONÍČKEM. NĚKDY ZŮSTÁVÁM AŽ PŘÍLIŠ DLOUHOU DOBU U PC. UŽ TAK TROCHU ZÁVISLOST.
    KOUKÁM, INSPIRUJI SE A PAK TVOŘÍM A PŘEMISŤUJI.
    MYSLÍM, ŽE JE NÁS VÍC.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdanko, Martina má asi víc příznivců, než čekala!:-) Já to mám stejně, ale věřím, že to je pozitivní právě pro to, že nás to žene dopředu. Je to určitě lepší závislost něž třeba koukání na blbiny v televizi, protože se vlastně vzděláváme;-).
      Taky se měj fajn, díky, že jsi se zsatavila

      Vymazat
  14. Prosím paní Šárku, o napsání ID případně odkazu pro MMB. Abychom se i my ostatní mohly pokochat. Děkuji Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, kochejte se;-): ID 167040

      Vymazat
    2. Moc děkuji Šárko. Petra

      Vymazat
  15. Šári, zkus paní Martinu přemluvit k založení blogu. Je to přesně, jak píšeš, jako z časopisu. S jedním rozdílem, nevidím jen aranžování na efekt, v tomhle se určitě hezky žije.
    A to soukromí - to je tedy otázka! Tak ráda si prohlížím fotky domů, bytů, dětí...a sama se snažím neukázat a neprozradit všechno...Je to trochu pokrytectví, trochu strach, trochu zkušenosti...jednoznačná odpověď na to asi není...
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      uvažuje o tom, ale znáš to, děti, rodina, domeček, práce a blog je někdy vražedná kombinace;-). Ale necháme se překvapit.
      Soukromí jsi popsala hezky, je to věčná otázka a záleží asi na každém.
      Krásný večer

      Vymazat
  16. Zdravím Šárko, no tak se jdu honem přidat k těm co doufají, že si Martina taky založí blog! A za odkaz kde si u ní víc "zašmírovat" bych byla taky ráda :-). Mám velkou radost , když vidím, takové pěkné bydlení, kde si na tom někdo dá záležet, tímto také díky Lucii za odkaz na blog Zdeničky !

    Ohledně blogu a soukromí...asi je to na povaze každého,já mám blog taky tak trochu jako takový průřez tím co se u nás děje a nakukovat lidem do oken mě taky bavilo, už jako dítě jsem nakukovala a nejlepší nakukování je v Holandsku, když jsem tam jela prvně se svým mužem, tak jsme šli městem a já povídám...nepůjdem se podívat sem do toho obchodu s nábytkem, mají tam krásný dekorace...a můj muž na to...no podívat se tam asi můžem a možná nám dají i kafe, to je totiž něčí obývák :-)))...no a protože tam se záclony nenosí, bylo to u nás to první co šlo z domu, když jsme spolu začli žít :-)
    Na blog nedávám nic o co bych se nepodělila s kdekým, ale možná proto že jsem ukecaný blíženec je toho oco se běžně dělím s kdekým hodně :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ahooj,
      ID 167040;-). No a je fakt, že ty se toho vůbec nebojíš a nás to baví!:-D V Holandsku jsem bohužel zatím nebyla, ale záclony taky nechci už kvůli těm vysněným oknům. Lituju trochu sousedy, ale jinak jsem asi trochu exhibicionista nebo nevím, líbí se mi to:-). No jo, blíženci se nezapřou, kecám čím dál víc než fotím!:-D
      Měj se fajn a do nového týdne po krásném odpočinku pravou;-)

      Vymazat
  17. Naozaj krasne fotky a hlavne zariadenie. Je to zvlastne, ale niekedy ked narazim na niekotry blog pripadne na niekoho na pintereste, tak si poviem, ze s tym clovekom by som si mala co povedat, ze je v mnohom spriaznena dusa. Podobny vkus, zaujmy, nazory:-) a smirovanie je podla mna prirodzene:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sunny vítej, je to tak a je to skvělé! A máš nejkrásnější profilovku, jakou jse tedy zatím viděla;-)

      Vymazat
  18. Šárka, páči sa mi tento priestor. Ale to už ani spomínať nemusím. Blogové priateľstvá niekedy spájajú ľudí s rovnakým vkusom,vzájomne sa inšpirujúcimi článkami alebo nápadmi, ale povahovo si sedieť nemusia. Som za to, aby sa ľudia skôr spoznávali osobne, tak ako ty s kamarátkou Martinou. Pozrela som si galériu na mmb, pekné bývanie, naozaj, ladí ma to na dobrú frekvenciu.
    Ja po stole z paliet netúžim a vieš asi aj prečo:) Mám ho dávnejšie doma, takže moje túžby ostali splnené a nabrali nový smer:)
    Ale teda stolík, ten by som brala všetkými desiatimi! Koberec bol tiež mojím snom, ale postupom času som z nárokov upustila, nemám taký veľký obývačkový priestor.
    Ďakujem ti za odkaz i za ochotu a lístky už nemusíš zháňať, vyriešili sme to na Slovensku, našla som iný koncert, takže to bude bez problémov:)
    Prajem ti nádherný októbrový deň ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      s Martinou jsme zatím "jen" virtuální kamarádky, co si píšou vášnivé e-maily. Říkám tomu taková seznamka přes internet:-). Přiznám se, že v mém okolí nikoho stejně posedlého neznám, tak je fakt, že si to kompenzuju takhle. Ale mám i pár dušiček, se kterými jsme se už i poznali naživo a i když nás dělí kilometry, alespoň si voláme;-).
      Nojo, Ty už se dávno máš, ale bude Love koberec, ne?:-) To jsem zvědavá, co Ti nedá spát teď!
      Suoer, že jsi sehnala:-*. Děkuji za sdílení Janičko!

      Vymazat
  19. Šári, když jsem se dočetla Tvůj článek o Martině, myslela jsem, že se mi to jen zdá: TOHLE MÍSTO ŽE JE V ČESKU??? Hned jsem se šla podívat na MMB a po dlouhém hledání ji našla, hned jsem musela projít všechny fotky a je moc fajn vidět, jak se i ona v průběhu let ve stylu měnila... myslám, že to máme za sebou skoro všechny :-D... No a nejvíc jsem nadšená z toho hrušňového stolečku a ještě víc snad z té terasy, to je SEN!!! Doufám tedy, že všechny tyhle naše komentáře Martinu potěší natolik, že se přidá k naší blogerské "rodině" a my budem moci stále sledovat její nové projekty ;-)...
    No a co se šmírování týče, myslím, že už to v sobě tak nějak máme všichni od mala - někdo míň, někdo víc... a mně to třeba vůbec nevadí, možná jsem taky tak trochu exhibicionista, ale když chtěj, ať se kouknou... to třeba Italové jsou v tomhle hrozný puritáni, proto mají všude okenice a jakmile se začne stmívat, hned je zavírají... a otvírají až ráno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, krásně jsi to napsala a vypadá to, že už Martina podlehla, jen jsem ještě nevykoumala tu adresu, sakra!

      Tyjo fakt Italové takhle zabedňují? To by mě nenapadlo, dobrý:-D
      Krásný podzim k romantickému jezeru, paa

      Vymazat
  20. Milá Šári, DĚKUJU za všechno! Jsem moc ráda, že ten Tvůj blog tu je, nejen že je plný inspirace a Tvých skvělých nápadů, ale díky němu jsem Tě mohla - i když "jen" virtuálně - poznat! Tolik mi rozumíš.. :). Moc si vážím Tvého času a prostoru, který jsi mi věnovala, pa, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jak vidíš, padlo to na úrodnou půdu a prosím Tě vůbec nemáš za co! Však víš, je to moje láska;-)

      Vymazat
  21. Dlouho jsem nemohla najít barvy, které bych uplatnila v našem obývacím pokoji. Po zhlédnutí tohoto je to naprosto jasné. Šedou sedačku mám, podobnou barvu podlahy také - parkety a koberec, stolek a nábytek potřebuju nový. A když si představím barevné doplňky...Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neutrální základ je super! Šedou pak rozzáří jakákoliv doplňková barva, mám ji také ráda. Martina má úžasný blog a prostě umí;-). Já děkuji za návštěvu

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.