Podzim ve skle

Podzim je letos pro mě hodně hektický, ale nádherný! Obzvlášť v lese, kus jsem si ho proto musela přinést domů. Stranou tak šly obrázky, parfémy i šperky a nechala jsem vyniknout tuhle krásu bez zbytečností.


Na lesní "kytici" posloužila výborně velká zavařovací sklenice.

Polštářky z mechu stačí položit na kulatý tác a dozdobit šiškami, žaludy a bílými porcelánovými houbičkami, které se letos Madam Stoltz obzvlášť povedly!


Malé aranžmá jsem uzavřela také do starých lékárenských lahví z bazaru.



Svícny Broste rozsvítím vždy večer, jsou z březových špalků se skleněným kalíškem uvnitř a každý z nich je originál.

Zkuste to jednoduše také!:-)

Krásné podzimní dny,
Šárka.

PS: Nevím, jak jste to dokázali, ale Martina si nakonec blog opravdu založila!!! TADY;-)

19 komentářů

  1. Šárka,tak to je paráda! Hneď mi je jeseň sympatickejšia :) Ten tác a fľaše so šiškami nemajú chybu! Svietničky tiež, je to príjemné pre moje oko :))) Ja som akosi doteraz nenatrafila na vhodné dekorácie z prírody, vlastne, ani cielene nevyhľadávala, lebo nie je čas a keď je čas, tak sa mi nechce :))) No jo, život je ťažký :) Prajem krásny večer a ďakujem za príjemnú inšpiráciu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaello děkuji. My jsme chodili teď hodně na houby a já jsem spíš měla kapsy plné žaludů a za sebou táhla uschlou větev:-D!
      Užívej podzimního sluníčka

      Vymazat
  2. Šárko, myslím, že si to vychytala k úplnej dokonalosti, jednoduché, triezve, dokonalé. Neviem sa nabažiť fotiek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo děkuji:-*. Příroda je prostě nejhezčí!

      Vymazat
  3. Šári ten modřín a mech jsou stejně NEJ, taky potřebuju zajít do lesa a něco ještě ukořistit. Parádní deco.... a ty svíčky jsou úžasný, paa a hezký den ;-) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radí přesně tak, když jsem sbírala ty větvičky obrostlé mechem, tak jsem pak doma stejně zjistila, že jsou z modřínu:-D! Měj se hezky a děkuju za návštěvu

      Vymazat
  4. To je prostě prostá nádhera Šárko! Já se chystám do lesa už přes týden, minule jsme v režii našeho tatínka přitáhli "jen" houby :D, a teď pořád marodíme..Zavařovačku na modřín už mám ready, ale lékárenské lahve na drobnosti - bezkonkurenční, moc krásně naaranžovaný !! Máš to :-*. A díky znovu, však víš..;). Krásný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji. Já Tě zanedbávám, viď?:-( Já vše právě posbírala na houbách. Brzy se uzdravte a těším se na viděnou u Tebe!

      Vymazat
    2. Šári, neblázni ( s prominutím) !! Jestli Ty mě zanedbáváš, pak si takové "zanedbávání" teda nechám líbit ;). Pa a krásný den ! M.

      Vymazat
  5. Shari,
    podzim je nádherný-já ho miluju!!
    A Tvůj lesní ve skle je kouzelný!!
    Krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško díky,
      obzvlášť, když je takhle nádherně, viď?;-) Hezké podzimní dny a mnoho pozdravů

      Vymazat
  6. Ahoj Šári, je to úžasný...dekorace z přírody jsou prostě nej a přitom nic nestojí - není to paráda ;-)...jen mít víc toho času. Já mám šišek všeho druhu ještě plnou ooobr tašku z loňska z obchodu, neměla jsem to srdce je vyhodit...tak jako modřínové větve.. pro ty se budu muset znovu vydat do lesa, ale tady je ještě brzo, ještě nic neopadává...i když už začíná být taky pěkná kosa :-(.. ale podzim miluju - je to krásné roční období! Zavařovačku chválím a lékovky taky neustále sháním - jednu jsem si v létě přivezla z domu, musím ji hned využít.
    měj se krásně, pokračuj ve tvoření a brzy snad u mě (pokusím se polepšit!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo,sakra ten eror mě mrzí! Já jsem na tom teď podobně jako Ty, není čas a je těžké znova začít. Máš pravdu, příroda kouzlí nejlíp! A já taky schovávám, neboj:-D. Děkuju, že jsi se stavila, moc zdravím:-*

      Vymazat
  7. Zdravím Šárko, moc krásná dekorace, díky! Jo a mimochodem od tohoto týdne jsem Tvou spokojenou zákaznicí! Dnes dorazil balík a všechno bylo v pořádku! Hned jak budu mát čas tak nafotím a ukážu na co jsem jich potřebovala tolik:-) Na modříny musím taky vyrazit, naštěstí nedaleko našeho domu je velká zásoba :-). Krásné dny přeji! P.S. u Martiny už jsem sledovatelkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky! Ty jedna, že jsi neřekla, já nepoznala. No to jsem tedy zvědavá!!! A jsem ráda, že sji spokojená;-). Měj se hezky, Martinu sleduju jako ostříž!!!;-)

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky! No to je fakt, že jsem se na sebe vlastně taky nějak odvázala:-D. Někdy i ten podzim za okny stačí;-). Hezké dny

      Vymazat
  9. Jednoduchá krása! Šárko moc se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladěnko díky! Myslím na Tebe, určitě tvoříš něco nového, krásného, originálního. Těším se;-), pa u Tebe

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.