Originální český blog s francouzským názvem:-)

Jana z blogu i-Designer vytvořila ocenění s názvem "Originální český blog", které se ke mně dostalo od Jany z blogu Jane at home, moc díky! I když jsme na sebe narazily teprve nedávno, právem si jej zaslouží, její přírodní dekorace miluju!



Photography Jane at home

S radostí ocenění pošlu dál:-)!


  1. Ocenění může získat jen blog psaný v českém jazyce
  2. Počet čtenářů blogu nehraje roli
  3. Blog, kterému cenu dáváte by měl mít originální obsah a být inspirací pro své čtenáře, jak z hlediska sdělovaných informací, tak třeba grafické podoby blogu
  4. Pokud dostanete toto ocenění, pošlete jej dále - dejte ocenění dalším třem blogům podle svého uvážení
  5. Ve svém příspěvku zdůvodněte, proč danému blogu cenu dáváte
  6. Autora oceněného blogu nezapomeňte informovat



Výběr je trochu dilema, některé blogy navštěvuji ráda hlavně kvůli lidem, které je píší, některé kvůli humoru, fotkám, inspiraci, originálním nápadům a nemusí být přesně odrazem toho, co se mi líbí. Přiznám se, že jako Jana necítím uzavřenost bloggové komunity, stejně tak bych nerada byla součástí nějaké škatulky. Každý znás je jiný, stejně tak naši čtenáři, někteří pravidelní, nárazoví, veřejní či tajní a to je fajn. Blog je jednoduše svoboda! Kdo si sem najde cestu, je vítán;-).

Originální český blog je pro mě ten, kde najdu vše pohromadě a jeho autor dokáže i něco inspirativního vytvořit. Proto ode mě ocenění získávají tři bloggerky, které vám určitě mají a budou mít vždy co nabídnout;-):

1) Martina a my0neway (bloggový nováček, ale umííí)

2) Vlaďka a La Maison de Lavande (mistryně v Shabby Chic)

3) a Simone ze Style Cookbook by Simone (nej fashion and beauty) 

4) Oceněná měla být i Renča z Kokino Home, ale už mě předběhla Jana z Jak se bydlí, tak aby jí to na dvakrát nestouplo do hlavy:-D

5) Doufám, že spřízněné slovenské bloggerky nebudou smutnit, třeba s tím něco naše i-Designérka udělá;-)!

Díky, že se s námi dělíte o kus sebe!
Šárka


24 komentářů

  1. Jéééééééé moc děkuju, tak to jsi mi udělala stráááášnou radost! :-) Hned jdu přemýšlet, koho nominuji :-) Přeji krásný den a posílám pusu :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem ti Shárko k nominaci, celkom zaslúžene. A veru som sa posťažovala, že cena je iba pre české bloggerky. Maj krásny deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Renčo díky, rozhodně by bylo koho oceňovat i u sousedů!;-) Měj se hezky, zdravím

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji, ocenění je krásné!
    Hezký večer, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli díky, že se pokaždé zastavíš, dělá mi to radost:-*

      Vymazat
  5. Moc Ti gratuluji!! Happy Halloween:) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Janí, tobě též a doufám, že se sejdem u Tebe na blogu pod novým příspěvkem!:-P

      Vymazat
  6. Šárko, moc gratuluji k ocenění. Zasloužíš si ho. Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, moc díky a opravdu si toho vážím! Však jsem v tom rybníčku ještě úplně malý pulec ;). Pěkného Halloweena a až budeš mít čas, mrkni ke mě :)). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, všechno jsme si už řekly tedy prozatím a spostu ještě neřekly. A já věštím, že z pulce se vyklube ještě něco mooc zajímavého:-D! Děkuji má milá

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Báro, já děkuji za povzbuzující podporu!

      Vymazat
  9. Šárko nejprve bych chtěla MOC pogratulovat tobě! Opravdu si ho zasloužíš, protože v tom co děláš ty jsi nejlepší.
    Nóóó a samozřejmně MOC děkuji za ocenění. Je to pro mě velká čest! Jen se teď musím poprat s rozdánáním:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladí musím přiznat, že stále nevím, co vlastně dělám a přeju si moc, abych na to jednou přišla! Ale děkuju:-*

      Vymazat
  10. Šárko, nezbývá mi než otevřít na tvou počest šampáňo, protože oceněna jsi plným právem - tvůj blog je jedním z nejmilejších inspirativních míst, jaká znám.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, no teda, aby mi to nestoupo do hlavy (bublinky i ocenění):-D To mě těší, moc, díky

      Vymazat
  11. Sarko, velka gratulace. Oceneni si moc zaslouzis. Mej se, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuju, zdravím přes hory a doly, veselý halloweeen

      Vymazat
  12. Šári, se zpožděním graguluji k tvému ocenění a díky i za mou vedlejší nominaci. Radši každý ráno ve zrcadle radši kontroluju, jestli se mi nos nekroutí nahóru, zatím dobrý a co u tebe? .) Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo děkuji a nápodobně, zasloužíš si ho moc. Noo, někdy musím rovnat!:-D

      Vymazat
  13. Šárka, gratulujem k oceneniu, je to isto veľmi povzbudzujúce, keď sa veci, ktoré robíme páčia aj iným. A mne sa veru u Teba veľmi páči. Čierno-bielo-šedá je aj moja obľúbená kombinácia. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo vítej a moc díky za podporu a za odhalení moc hezkého blogu!;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.