Nekonečná inspirace

Moje nová závislost - Pinterest! Nekonečná inspirace pěkně pohromadě. Co se týče bydlení, je trochu více americké, tak vždycky musím chvíli hledat. Ale třeba móda nemá chybu! Pinterest mám samozřejmě i v mobilu, takže místo spaní pak pod pěřinou prohlížím, co je nového:-).

Zkuste to taky! A narazíte i tady na známé bloggerky;-).








U mě letos na podzim vede jednoznačně burgundská!


Mojí inspiraci naleznete TADY:-)
Dobrou noc, Šárka.

18 komentářů

  1. Sári, i já jsem před časem Pinterest objevila a naprosto souhlasím, nekonečná studnice nápadů, typů, návodů...daly by se u něj prosedět hodiny...
    Musím prozkoumat ten tvůj :o)
    Moc tě zdravím, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      jo, obzvlášť ty nápady a návody, pro tvořivé nemají chybu!:-D Měj se a díky za návštěvu

      Vymazat
  2. Snažím sa tam chodiť len občas, je to čistá závislosť, toľko inšpirácie, ale kde zobrať čas???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, jako kdyby těch časožroutů nebylo málo, co? :-D

      Vymazat
  3. Naprostý souhlas! Je to neskutečné množství inspirace a nápadů!

    Pěkný den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko, však já moc dobře vím, kam Ty na ty úžasné obrázky chodíš!:-D Měj se hezky

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko,občas na Pinterest také zajdu, ale je to žrout času:-)), když pak chci ještě pročítat blogy, tak to se od PC neodtrhnu, doma mi pak vyčítají, že jsem závislá.. Jinak moc chválím dekorace z mechu!!! krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuju! Já to znám, ale pořád říkám, že mě tohle brouzdání inpiruje k dalšímu tvoření, takže je to výživná zábava;-). Děkuji za zastavení se

      Vymazat
  5. Šárko...koukám, že máme podobné závislosti...zrovna tenhle víkend , jsem si tam udělala profil...ale ještě tam toho moc nemám, každopádně doposud mám staženo nespočet inspirací v PC a souhlasím...nekonečná studna! Tak hned jak bude příležitost prozkoumám ten tvůj! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OOOjééé, to budu muset sledovat!;-) Měj se hezky, paa

      Vymazat
  6. Ahoj Šári, pinterest je skvělý, ...když se to s ním nepřehání .). Už si docela dlouho přišpendluju a musím ocenit jeho praktičnost, protože jinak by mi Mozzila záložky už asi vybouchly. Burgundská ti bude moc slušet. Měj se hezky a užívej podzimu .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, vždyť to nejdůležitější jsem zapomněla napsat, přesně tak, člověk si neza... počítač!:-D Tobě též pohodový podzim

      Vymazat
  7. Já jsem taky závislák, občas (každý :DDD) den bojuju s časem, ale zajdu tam pravidelně, já ho MILUJU!!!.... móda, fotky, architektura, dekorace a samozřejmě bydlení... prostě si nemůžu pomoct :D... no co pak jdu prostě později spát, protože tu práci za mě nikdo stejně neudělá... ale stojí to za to! pa, hezký den ;-) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu já ho sjíždím v posteli:-D! Těším se na další fotky u Tebe, paa

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Jéé Báro, tak to je krásná práce! Já mám podzim taky hektický, takže s časem je to horší a horší. Burgundská mi připomíná zbarvené listí psího vína;-). Jo a najdu něde pracovní výsledek?:-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  9. Já tam chodit nemůžu...ddvikací kůra...jakmile tam zavítám, už v té závislosti zase lítám :-D!! Né teď vážně, je to prostě bomba, tolik inspirace z každého sektoru, až nevíš, na co se dřív koukat :-)...tvůj výběr je BEST!!
    K.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.