My workspace

Manželé Eamesovi by se nejspíš zhrozili, ale slibuju, že ji jednou najdu důstojnější místo! Zatím se mnou bílá kráska tráví čas v novém provizorním pracovním koutku:-).


Pracovní stůl je ze starého jídelního uchráněného před výhozením a natřeného na bílo. Kontejner na papíry je z Ikea, stejně tak police na obrázky, kterou jsem si dlouho přála. Hodí se kamkoliv a má neskutečně variant využití. Můžete ji zaplnit obrázky nebo dekoracemi a jednoduše je měnit podle nálady. Nová lampa od Madam Stoltz a je z podobného odstínu dřeva jako podlaha. I když pojme jenom slabou žárovku, u asi se u mě stejně zabydlí natrvalo:-).


Z poličky jsem si nakonec udělala takovou malou vzpomínkovou nástěnku á la Vivi. Potřebovala jsem nutně černé rámy a jako ústřední motiv nakonec zvítězil plakát od Warhola. Pod "I never read, i just look at pictures" bych se sice mohla podepsat, ale tenhle je takový všeobjímající:-). A taky fejk, který jsem si udělala podle předlohy a vytiskla na velkoformátu, pssst! Krásnou hvězdu jsem dostala od Martiny z Bella Rose, plechovou cedulku mi sestřička přivezla z KW. Zbytek dotvořily MT tapes a moje staré čmáranice, na které někdy nostalgicky koukám a říkám si, jestli bych to ještě uměla. Dřív jsem kreslila pořád, teď jsem neměla v ruce tužku snad šest let. Třeba zase jednou...


L je home made, hodiny Umbra a Conversky od mého drahého dárek k svátku. Eameska dostala ještě chlupatý podsedák, aby mi nebyla v noci zima:-).


Starbucks hrníček na čaj než na kafe taky od ségry, kalíšek na tužky je Tine K Home a starožitné křišťálové těžítko vylovené doma. Fotky nic moc, už bylo málo světla, příště to snad bude lepší;-).


Ještě pár krásných detailů... Pravou židli poznáte i podle kvality zpracování a použitých materiálů, ale hlavně podle originální reliéfní známky na spodní straně, kde najdete informace o výrobci a designérovi. O kus dál je také papírový štítek s datumem výroby a sériovým číslem. Pokud budete prohlížet pozorně, určitě se při koupi nespletete. 


Pokud vyměníte Vitru třeba za tonetku po babičce, můžete se isnpirovat při zařizování pracovního koutku opravdu za pár korun;-).

Díky, že jste dočetli až sem.
Šárka

38 komentářů

  1. Černobílé pohlazení! Eamesovi by se určitě nezhrozili - naopak. Máš tu osobní věci s příběhem a to oni měli rádi, jenom by možná přidali barvy, protože s těma si hráli rádi. Myslím, že by se nad sebou měla zamyslet a vzít zase tužku do ruky, protože to určitě bude v tvém podání stát za to. Já jsem prožila první setkání s Eameskou naživo a ozkoušela ji na vlastní..., příjemné to posezení! Takže věřím, že i tvá další směna je v její společnosti víc příjemná. Mějte se děvčata!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo,
      no to máš pravdu, to by byla barevná divočina:-). A vůbec mi to neříkej, nejnešťastnější je z toho babi a děda, hodnoty z Adobe totiž nedokážou fyzicky pojmenovat. Tužku jsem vyměnila holt za myš a čas není, ale chybí mi to někdy, to je fakt. Pravdu máš, přes svůj minimalistický vzhled je fakt moc pohodlná. Potěšení na naší straně, díky za návštěvu;-)

      Vymazat
  2. Aaaaaaaaaa... odpadla som! Som asi závislá na týchto stoličkách. Zatiaľ len vo sne, ale už sa na tom pracuje:) Ešte jeden doplnok si zabudla akosi popísať - Converse:)))) Že veľký lajk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pracuj pracuj, stojí za to! A nezapomněla, čti pozorně:-D. Kupodivu jsem chtěla barevné. Neměli, no jaká škoda:-). Dobrou Janii

      Vymazat
    2. Som textom len tak preletela, ospravedl)ujem sa:) Krásny darček

      Vymazat
    3. Jani moc kecám, přitom já nikdy nečtu, jen prohlížím:-D!

      Vymazat
  3. Shari!!!
    Joo!! Tvoje černobílá!! Já bych si moc přála, abys začala zase kreslit!!
    Jooo!!
    Krásné podzimní dny!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško:-* Začnu sepisovat úkoly, Martina zařídit blog, já kreslit:-D
      Děkuju, i Tobě!

      Vymazat
  4. świetne pomieszczenie ! pozdrawiam, ewa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šári, no super pracovní místo - máš to dotažené k dokonalosti! Židle je opravdu nádherná a působí tak křehce, až bych se na ní bála sedět:-)) Měj se krásně Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, víc se zatím vykouzlit nedá, tak alespoň tohle. Křechce opravdu vypadá, ale pevná je hodně, můj drahý na ní taky vysedává, takže vyzkoušeno;-)

      Vymazat
  6. WOW!!!! tak já tu celej večer klepu na MMB věci na prodej po Julii a Ty tu máš takovou krásu, Šári to je nádhera!!! Jsem úplně vyřízená. Legrace je, že já ten svůj koutek dodělávám a... no jsem zvědavá co řekneš, máme prostě podobný vkus :D Zase si to dělala s láskou a je to sakra vidět ;-) fotky na 1*... dobrou, myslím, že se Ti bude dnes hezky spát :) paa R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu moc díky,
      těší mě, že se Ti moje provizorium líbí:-*. No už jsem to nadělení viděla, příště budu objednávat rovnou dvakrát:-D! No je fakt, že jsem se obklopila tím, co mám ráda a i když by toho mohlo být méně, je mi tu útulno;-).

      Vymazat
  7. Paráda! Moc hezkej pracovní kout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani vítám Tě na Ma Maison Blanche a děkuju:-).

      Vymazat
  8. Nádhera! To se ti náramně povedlo! A nemyslím, že by Eamesovi nesouhlasili s umístěním židle ;). Byli by rádi, že se na ni sedí a má své využití.

    Krásný den!

    PS: Taky ji mám u pracovního stolu, chichi :)))
    http://modedeboulangerie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No konečně jsem to dotáhla k obrazu svému (tedy větší zásahy vzhledem k budoucímu dětskému pokoji neprošly):-). Přece na ni nebudu koukat jak na zbožný obrázek, že, musí být funkční! A uvěřím, až vyfotíš. Vyfotíš?:-)

      Jsem ráda, že se Ti líbí!

      Vymazat
    2. Vyfotím, až budu mít pracovní místo tak ťip ťop a dotažené do konce, jako ty! ;)

      Vymazat
  9. Shari, no to jsi prostě TY!! Všechno dolazeno k naprosté dokonalosti... Tolik bílé, že z toho až bolí oči, ale je to nádhera!!! Závidím ti, že na to máš místo...já si chtěla takový koutek udělat hlavně na šití a tvoření, ale není kde :-(...no, možná to dopadne ve sklepě :-D...ještě uvidíme. Ty poličky jsou super - mě zbyly asi 4ks ještě z obchodu, přišli mě lehce poškozené, tak mě nic nestály a ani jsem je nedávala do prodeje. Teď ještě čekají na umístění nad sedačku - je super, že nejsou moc hluboké, tudíž nebudu muset mít strach, že se pokaždé, když budu vstávat, bouchnu do hlavy :-D ...jenže před umístěním budem ještě muset strhnout tapetu, co se mi ještě před 2 lety líbila a teď už ji nemůžu ani vidět, vymalovat...
    a tak... no a kde na to brát pořád čas :-)...

    jinak jsem Ti chtěla ještě napsat, že jsem moc ráda za Tvůj návrat a časté články, moc jsi mi tu chyběla...já mám teď takovou tvořící a psací krizi, tak snad mě brzy přejde...
    Měj se krásně :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo,
      jak já na Tebe myslím kudy brouzdám. Hihi, no zdaleka nééé, ale za to málo jsem teď ráda, že mám svoje místečko;-). Já chtěla výmalbu, ale nemohla bee:-(. Neboj, až to tu jednou začne okupovat potoměk, mě odstěhujou na chodbu, ale s tím už taky počítám!:-)

      Krize určitě přejde, známe to asi každá. A pak se budu těšit na poličky nad sedačkou!:-D Jj, na blog jsem si řekla, že si najdu čas vždycky, prostě pro radost a pro čtenáře i když holky bloggerky taky pěkně zanedbávám. Ale jsem ráda, že vás to baví, mně totiž taky (a to bych měla plnít povinnosti!)

      Jsi hodná, že jsi se zastavila, až budeš mít chuť, napiš - na Tvůj blog! Ať se daří, papa

      Vymazat
  10. Wow ,that´s amazing! Super chic ,love it!
    follow new ,mind follow back? :)

    Kisses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LoveT, thank you and welcome! I´ll look at it;-)

      Vymazat
  11. Tak tohle je prostě splněný SEN! Nemůžu odtrhnout oči, hned bych se tam zabydlela :)). Takový koutek k nám už také asi nevměstnám, ale představovala bych si ho hodně podobně ;). Nevěděla jsem, že umíš takhle kouzlit s tužkou, ale tušila..To chce pokračovat - i po staru..(nejen s myší).Jo a málem bych zapomněla - jeden z těch úkolů už si můžeš odškrtnout :P :D..Pa, M.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      jenom dočasný - v budoucím dětském pokoji, ale zatím jenom můůůůj!Však víš, jak to se mnou je, ale myslím na to často, jenom vzít tužku do ruky... No honéééééém, adresu hneeeed teeeeď, jupííííííííííííííí!!!!

      Vymazat
  12. Kdo by nedočetl - zajímavé čtení a krásné fotky!
    Přeju příjemný večer, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuju. U vás spíš pro Adama něž pro Tebe, viď, ale přesto jsem moc ráda, že sdílíš moje radosti se mnou:-*!
      Krásný večer

      Vymazat
  13. Zdravím Šárko, teda poslední dobou je jeden příspěvek lepší než druhý, jen to hltám :-). No pod já nikdy nečtu , jen prohlížím bych se asi taky mohla podepsat :-))) a zaujal mě obrázek...návrh šatů? Ty jsem si totiž, kdysi kreslívala taky...taky už je to nějaký ten pátek:-)...ale jestli můžu doporučit tak kresli...ještě před potomkem:-)...pak to sklouzne k jiným zábavám. Každopádně židli to tam moc sekne. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci,
      no teď to bude asi s příspěvky bída, nastává hektické období:-). Jj, jsou to pseudonávrhy. Chtěla jsem být módní návrhářkou, ale pak vyhrála grafika, tak jsem si kreslila jen pro radost;-). A kdo ví, možná, že právě s potomkem se k tomu vrátím. Mně takhle naučil kreslit děda, musel kreslit, co jsem poroučela!:-D
      Díky, měj se fakn

      Vymazat
  14. podobnú lampu mám vyhliadnutú od BoConcept ale tvoja je snáď ešte krajšia...a ak je toto provizórny koutek, tak radšej ani nechcem vidieť ten naozajstný :D super celé!

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro děkuji, nojo, black and white je naše!:-) S názorem se naprosto ztotožňuji;-)

      Vymazat
  16. mě tak chybí KW a nákupy v Améru, potřebuju tě jako fashion support

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nemělo by to být spíš obráceně?!:-D

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.