Ma Maison Blanche – S láskou k bílé

Až zpětně jsem si uvědomila, že v létě tomu bylo už 2,5 roku, co funguje e-shop a uplynulo také neuvěřitelných 5 let od založení blogu Ma Maison Blanche! Od té doby se hodně změnilo, ale moje láska k bílé stále zůstala. Proto s mým novým přijímením přišla také změna v podobě nového loga, na které si doufám brzy zvyknete:-). Pro sebe něco dělat je nejhorší, člověk není nikdy spokojený, ale změny budou pozvolné a je třeba je ještě pořádně dotáhnout...


Jako poděkování za vaši přízeň na e-shopu můžete během měsíce října získat při nákupu nad 1000 Kč 10% slevu na nákup příští v podobě slevového kódu, který obdržíte e-mailem. Unikátní kód platí do konce roku 2012 a můžete ho využít třeba na dekorace z nové vánoční kolekce, která bude brzy následovat;-)!


Mé přání do budoucna je, aby vás blog stále bavil a e-shop se svými službami i nabídkou stále zlepšoval. Blog i e-shop tvořím ve svém volném čase. Obojí mě moc baví a i když je to někdy náročné, snažím se vše skloubit a jít pořád dál. Odměnou vám snad bude můj osobní přístup a trocha inspirace od Ma Maison Blanche...

A mé osobní přání, konečně sakra dokončit tu rekonstrukci!!!!!


Ještě jednou díky a přeji vám úspěšná začátek nového měsíce.
Vaše Šárka

27 komentářů

  1. To nové logo je božské! Líbí se mi ještě mnohem víc, než to staré! Fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi to mě těší, že se Ti líbí, mně se to staré už nelíbilo ani trochu, proto musela nastat změna!:-)

      Vymazat
  2. Šárka, nech sa Ti darí rovnako ako doteraz, v začiatkoch som sa tu cítila presne tak dobre, ako dnes. Príjemný, nápaditý blog, pod mojím komentárom bude ešte plno superlatívov, uvidíš:)
    Logo je podľa mňa excelentné - čisté jednoduché línie v nestarnúcich farbách. Vysoko fandím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc díky za podporu, budu se Těšit i na Tvoje milé návštěvy;-). A jsem ráda, že pro Tebe změna k lepšímu. Jo a dlužím Ti odpověď, viď? Prosím Tě vydrž, na druhý mail si stále zvykám, tak mi to pořád trvá:-/. Ale napíšu co nejdříve!

      Vymazat
  3. ŠÁRKO MOC TĚ ZDRAVÍM, TO NÁM TEN ČAS LETÍ.
    TVŮJ BLOG JE STÁLE PARÁDNĚJŠÍ A VE TVÉM OBCHŮDKU JE POŘÁD NA CO KOUKAT.
    TA PLETENÁ DEKA MI NEDÁ SPÁT ... VÁNOCE SE BLÍŽÍ.
    RENOVACE JE NĚKDY NA DLOUHO, ALE JEDNOU BUDE DEN D! UVIDÍŠ.
    MĚJ SE HEZKY A PŘÍJEMNĚ SI UŽÍVEJ PODZIMNÍHO ČASU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko neskutečně, když jsem blog zakládala, bylo to proto, že jsem myslela, že bude brzy hotovo:-(. Ale letos se už dočkám!!!
      Deka je poslední, kdyžtak napiš;-). Děkuji za přízeň, měj se hezky

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko, gratulujem k výročníku. Ty si už "starý" harcovník - 5 rokov blogovania, to sa pozná, čo príspevok to kvalita. Chválim aj nové logo, je to síce iná káva v porovaní s tým predtým, ale vekom sa menia "chute". Dostalo ma sofistikované prepletenie srdiečok, čím si dosiahla neopakovateľný dizajn. Si klasa. Ja s mojím blogovým "miminkom" tiež trochu oslavujem :)) Maj sa krásne a držím palce s rekonštrukciou. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo,
      už ani radši nepočítám, v kolika jsem začínala!:-) Logo jiné je, protože se MMB změnil také, ale snažila jsem se alespoň o podobou kompozici, aby to nebyl takový šok. A mám radost, že jsi rozluštila symbol:-). Děkuji za přízeň, jsem ráda, že jsem Tě skrz blog poznala!

      Vymazat
  5. Moc ráda navštěvuji Váš blog i e-shop. Logo je skvělé! Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko díky! A já ten váš ještě neznám, jak to? Moc se mi líbí, musím prozkoumat podrobněji;-)

      Vymazat
  6. Ahoj Šárko, nové logo se mi moc, moc líbí. V jednoduchosti je síla:-)Dělat věci pro sebe je strašně těžké, za druhé rozhodnu raz dva, své věci promýšlím donekonečna...Neboj i rekonstrukce bude mít svůj konec...a možná pak začneš přemýšlet o dalším budování. My budujeme různá hnízda už 25 let a pořád není konec. Moc ti přeju ať se daří! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlíno, to mě fakt těší. Bylo to zdlouhavé a pořád dokolečka a jsem ráda, že už to mám za sebou. Vzhledem k tomu, že můj drahý už teď myslí na stará kolena, asi se nudit fakt nebudu!:-D. Moc díky za profi podporu;-)

      Vymazat
  7. Milá Šárko, gratuluji k oběma výročím a myslím, že tvůj blog i e-shop se ti moc povedly (a je to teda výdrž :-)), v tomhle můžeš být se sebou určitě moc spokojená. Ať se daří! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, taky sama sebe překvapuju, obvykle vše měním mnohem častěji:-). A ještě musím vydržet, výsledek stále v nedohlednu! Díky za Tvé milé návštěvy

      Vymazat
  8. Milá Šárko, pětileté výročí to je nádhera! Už se těším na další roky s tvým blogem plným bílé a dalších barev /dle nálady/, tvých skvělých fotek a postřehů! Přeju ať se rekonstrukce brzy o kus posune, ale ne k úplnému konci, protože by to přece byla nuda. Ten proces stojí za to! Tvoje věrná čtenářka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo Renčo, za chvíli už půjdem do školy!:-D Snad vydržím. A neboj, náš dům je tak rozlehlý, že budou moct pokračovat i příští generace:-)!

      Vymazat
  9. Milá Šárko,
    přeji ti mnoho dalších výročí, které budou ještě krásnější jak pro tvůj blog tak e-shop! Jsem moc ráda, že si ve svém volném čase najdeš čas pro nás všechny a necháš nás nakouknout k sobě domů. Jo a už tu rekonstrukci sakra dokonči :) Jsem táááák zvědavá :D
    Přeji hodně trpělivosti a radosti z odvedené práce!
    věrná čtenářka Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Vladí moc děkuji:-*. I když máme každá jiný styl, jsem ráda, že jsem Tě poznala, je to úžasně inspirující! Blog mě stejně baví nejvíc, proto se snažím jej nezanedbávat, když to jde. A taky ráda šmíruju;-).
      A dnes mi došel dárek, veeeeelkéééé díky anděli:-*

      Vymazat
  11. 5 let, fíííha!! Velká gratulace, spoustu inspirace a hodně štěstí a zdraví přeji. A jak pravily holky, ať se vše daří jak má a my se můžeme těšit na střípky z výsledku. :)Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo neuvěřitelné, fakt. Díky díky, teď to snad vyvrcholí;-)!

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky, jsem ráda, že jste logo pozitivně přijali, měla jsem fakt trému! Krásný podzim

      Vymazat
  13. Milá Šárko :) jak jsem psala ve svém minulém příspěvku... ten čas letí... a platí to všeobecně... moc Ti gratuluji a moc, moc přeji ať se stále daří, máš plno nápadů a inspirace, chuť a hlavně čas ;-) ráda k Tobě chodím jak na blog, tak do krámku... je to pohlazení a pro mne úsměv na tváři... jo a nové logo je parádní, moc se mi líbí a myslím, že Tě naprosto vystihuje! paa :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko a myslím, že to bude ještě rychlejší! Divím se, že jsem to tak dlouho vydržela a pokračovat určitě bude;-). To mě těší, když je mi ouzko, vzpomenu si právě na ty, kteří se rádi vrací. S logem to byl boj, ale nakonec to docela sedlo:-). Těším se ale na návštěvy u Tebe, super, že jsi v Praze:-D

      Vymazat
  14. Sharinko, tvůj blog funguje už 5 let? Já ho znám jen rok a půl, ale za tu dobu mě blog "mamaisonblanche" neskutečně obohatil! Moc gratuluju k píli a nasazení, díky kterému jsi dostala svůj blog i obchod tak daleko! Velká žena jsi! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, ta Tvoje otázka mě donutila k zamyšlení... Že já jsem se přepočítala?! To, že na tom jsem s matikou blbě vím od základky, ale že až takhle? No stejně to letí děsně:-). Já děkuji za Tvou přízeň a krásné komentáře, které mi vždy dodají pořádnou dávku optimismu:-*!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.