Bílé Vánoce

Šestý příspěvek za říjen je špatné skóre nemluvě o návštěvách u vás, ale vězte, že jsem nezahálela. Připravovala jsem novou vánoční kolekci jak jinak, celou v bílé!:-) Ode dneška za dva měsíce už totiž bude Štědrý den! Také vám to vůbec nepřijde?

Z letošní kolekce mám radost. Je hodně jemná, takové malé pohlazení. Vrátila jsem se hlavně ke tradičním skleněným kouličkám s netradičním zdobením a sovičky nesměly opět chybět....





Také dorazily další novinky od Broste, které ale znovu souzní s podzimem;-).


Zvu vás srdečně na návštěvu! Kromě vánočních dekorací třeba objevíte i malý dárek pro někoho blízkého;-).

Hezký večer
Šárka

23 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Báro sovičky prostě vedou!:-) Já mám taky velké balení klasických jednobarevných kouliček už léta a moc ráda je používám. A díky za fotky!;-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. mne to teda pekne desi, to je rychlost :(( sari prosimte, jak jsou sovicky velke? jsou fakt uzasne! my mame v planu letos nazdobit jedlicku pred domem, konecne tam nemame jen hlinu, ale i stromy, kere, travu.. taks nad bude i snih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahooj,
      sovičky jsou velké 6 cm. Teda, to bude super obzvlášť pro malého, se sněhem by to byla fakt pohádka. Děkuju za návštěvu, mějte se krásně!

      Vymazat
  3. To mi ani neukazuj! Ty sovičky jsou ňuňu! My letos Vánoce neslavíme, protože jedeme na svatební cestu, takže ani nebudu dělat doma žádnou výzdobu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simi,
      no ajó! Vy se máte, několikrát jsem o tom taky uvažovala, proš neodjet přes Vánoce, budeš hezky v teploučku a to Ti vynahradí všechnu výzdobu!;-) Ach jo, nás svatební cesta ještě čeká, doufááám. Měj se hezky

      Vymazat
  4. Krásné, ty sovičky mě naprosto nadchly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kim mně zas Tvůj blog! Pro mě aktuální a moc zajímavé téma. Díky za návštěvu a vítej!

      Vymazat
  5. Za tu nádheru, kterou jsi vybrala je Ti vše odpuštěno ;)!
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, to se mi ulevilo, děkuji vřele. Také krásný den!

      Vymazat
  6. Sarka,to je ale prekraasna kolekce..si sikulkaaa :)sovicky ma dostali uuplne najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ahooj, ty jsou nejoblíbenější! Já jenom velmi těžce mezi spoustou nádhery vybírala:-D!

      Vymazat
  7. Ahoj Šárko, máš u mě na blogu ocenění, které pro nás blogerky nově stvořila Jana z i-Designer a já ti ho dala! Tak snad ti udělá radost a pošleš ho dál :-)) Měj se krásně Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jani, moc děkuju, to je pocta! Ráda pošlu;-)

      Vymazat
  8. Ufff, takový nádhery!!! Šárko, perfektní výběr, je mi naprosto jasné, že to muselo být těžký :). To jsem se zase pokochala, díky za isnpiraci! Moc zdravím :), M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jsem ráda, že se líbí, objednala bych kamion, kdyby to šlo!:-D

      Vymazat
  9. Šári, tak koukám že asi budeš muset přiobjednávat sovičky, jaký mají úspěch :-D Já jsem měla tenkrát v obchodě ty od MS jako svícínky a byly hned pryč i přez vyšší cenu, až jsem si málem nafackovala, že jsem si alespoň jednu neschovala :-/ a to tak bylo s vícero věcma! Každopádně krásný výběr, jednoduché, elegantní - antik stříbra už bylo dost ;-)!
    měj se!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo ahoooj, je to bohužel sezónní zboží, takže bývají jen v omezeném nožství a jsou rychle pryč. Ale úspěch mají! Včera jsem zrovna jednu rozbila:-(. A co myslíš, taky na mě nezbyde a pak jsem nešťastná! Většina lidí si myslí, že díky e-shopu si přijdou na spoustu dekorací, ale opak je pravdou, minulý týden jsem očesala a zabalila půlku bytu a nemám nic:-D. Díky moc, ráda jsem Tě viděl:-*

      Vymazat
    2. Jo to je pravda, bohužel :-(... Ale zase se clověk musí na druhou stranu těšit z toho, že se zboží líbí a obchody funguji... A pak se muže prikupovat :-D!! Jak me to chybí...

      Vymazat
    3. Jo to je pravda, bohužel :-(... Ale zase se clověk musí na druhou stranu těšit z toho, že se zboží líbí a obchody funguji... A pak se muže prikupovat :-D!! Jak me to chybí...

      Vymazat
  10. Nejdřív jsem se pochala novým vzhledem e-shopu, protože je naprosto naprosto skvělý! A moje favoriti jsou rampouchy, jsem ujetá na tyhle kopie ledové výzdoby, musí na stromečku nebo i holých větvích vypadat super! Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo,
      ještě se na tom pracuje, teď je to v děsivé fázi, snad to brzy dodělám! Já mám taky ráda jednoduché dekorace, tyhle jsou hodně velké, takže opravdu vyniknou. I Ty se měj, papa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.