Bienále Brno

V sobotu jsme se s holkama zajely inspirovat na brněnské bienále grafického designu, které právě dnes skončilo. Přiznám se, že víc se mi líbily prostory než některé exponáty, ale pár zajímavých kousků se určitě našlo.




Uměleckoprůmyslové muzeum...


Zato mě nadchla nová prodejna Kartell, obzvlášť plastové průhledné stoličky a malé stolky od Philippe Stracka, po kterých taky koukám.


Ale hlavně jsem měla vedle v kavárně jedno důležité rande - s Martinou z Bella Rose. Povedlo se mi ji dokonce přemluvit na fotku, což je u ní téměř nemožné! Díky za ni i fajn odpoledne:-*


Přivezla jsem si minimalistický blog s tužkami od Papelote a zlatý hřeb, o kterém jsem tajně snila a vůbec nedoufala, že na něj někde u nás narazím. Holky celou sadu objevily při cestě na wc:-).


Šedý Pantone hrníček! Bylo jim hned jasné, který bude můj:-). Fakt zázrak.

Zázrak taky byl, že jsme dobře dojely díky první sněhové nadílce a já si uvědomila, že za chvilku budou opravdu Vánoce. A docela se těším, příští víkend snad začnu pomalu s výzdobou:-)...

Mějte se fajn, pohodový sváteční večer.
Šárka

18 komentářů

  1. Gratuluju k vysněnému Hrnečku :)! Jé, hned bych se tam rozjela, já nemám o takových akcích vůbec přehled :(, jsem nemožná..Měj se moc fajn, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti asi si budu muset pořídit speciální polici!:-D Prosím Tě, tohle byl snad můj první a poslední letošní výlet v tomhle ducu:-/ a výstava oproti minulým ročníkům nic moc, ale zbytek paráda. Děkuji, že jsi se stavila:-*

      Vymazat
  2. Super výlet, super setkání...Takové "babské" výlety za kulturou mi tu moc chybí ;-)!!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo to nám taky, proto jsme si řekly, že se jednou za čas prostě musíme urvat i kdyby se chumelilo:-D!

      Vymazat
  3. A já to mám za rohem a ne a ne a ne se tam dostat, se svýma tygrama si tam netroufám. Doufám, milá paní, že při příští návštěvě Krna nevynecháš ani tu paní z Kokina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renčo, však já jsem na Tebe vzpomínla a na brněnské bloggerky vůbec. A bylo mi to líto, ale uvažovala jsem i komplexně a o nějkém bloggerském babském setkání vůbec, hmmmm.....:-) Byly tam i dětičky, taková volná zábava, ale minulé ročníky asi lepší, no:-/. Doufám, že to někdy vyjde!!!;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Báro, mají tam úžasnou čokoládu, domácí limonádu a levandulovou bábovku, doporučuju!:-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Báro je to hned pod uměleckoprůmyslovým muzeem na rohu, to nemůžeš minout! Kavárna je součástí prodejny Kartell;-)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  5. No, pěkné! Fotky, holky, hrnky, tady je vždycky na co koukat!
    Měj se hezky, Šári!
    Pa, Helena

    PS: ty bílý sovy jsou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, za chvilku nebudou:-). A na Tebe taky myslím a na Lennku, jste kousek holky sakra, musíme něco podniknout někdy!;-)

      Vymazat
  6. Milá Sharko, tak to bylo prima setkání. :) Už se těším na vánoční inspiraci. A propo k nám je to z Brna kousek. ;) Pa Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Péti ráda Tě vidím! Nojo, slíbila jsem, msím dodržet;-). Jo, všechny máme k sobě kousek a pořád tak daleko, snad to někdy napravíme!!!

      Vymazat
  7. Sluší vám to a dobře jste si stouply, ten stolek je fajnové pozadí. Pokukuju po něm už hóódně dlouho a trochu sázím na to, že se mi třeba přestane líbit:-) ten můj wishlist je totiž krutě přeplněný. Blahopřeju k hrníčku, ta barva je úplně nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlíno fajnové tam bylo úplně všechno. Já taky uvažuju nad dalším kouskem, ale wihlisty se někdy fakt plní viz nejen hrnek;-). Hodně splněných přání, děkuji za návštevu

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.