Tine K Home in my home!

Po dlouhé době mi přišel balíček podobný těm, které odesílám velmi často. Bylo zvláštní ho nebalit, ale rozbalovat, byl totiž pro mě!:-)

Bylo v něm mimo jiné několik mých favoritů od Tine K Home, které jsem dlouho obdivovala a nyní je u nás prodává Bella Rose.

Upřímně jsem byla rozčarovaná, protože oproti nádherným fotkám vypadaly produkty ve skutečnosti mnohem hůře co se kvality zpracování týče - tedy hlavně keramika. S Martinou z BR jsme na tohle téma diskutovaly. Jedná se totiž o ručně vyráběné a malované kousky ze zemí třetího světa a to je pro ně vlastně tolik typické. Oproti třeba lampám, které jsou precizně zpracované do posledního detailu. Nakonec jsem tento fakt přijala a zamilovala se podruhé:-).


Produkty jsou nafocené na našem konferenčním stolku u kterého stále váhám, jestli ho mám vzít na milost. Je z masivního dubu a práce mého milého. Tvar má pro mě příliš klasický, ale vrchní deska je zase hezky rozpraskaná a já na ní nechávám tvořit každodenním používáním přirozenou patinu...:-)


Další položkou v mém balíčku je šátek švédské značky Cream, který mě zaujal černobílým hadím potiskem. Když jsem ho viděla naživo společně se smetanovou vyšívanou romantickou krajkou, říkala jsem si, že to asi moc pro mě nebude Ale k volnému topu ve stejné barvě jako krajka a k holinkám vypadá úžasně! Je to vážně zajímavý kousek;-).


A malá bílá dekorační jablíčka jsou prvními vlaštovkami z nové podzimní kolekce na e-shopu Ma Maison Blanche...

Co vy, máte také podobné zkušenosti s produkty od Tine?:-) Pro toho, kdo je perfekcionista hand made keramika nejspíš nebude, ale stejně má svoje kouzlo! Marti moc děkuji:-*!

PS: Čekám ještě na pár černobílých skvostů a pak vše určitě znovu uvidíte v praxi;-).

Dobrou noc, Šárka.

15 komentářů

  1. Já zrovna čekám na svíčky :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty stojí za křích, začala jsem zatím malinkou:-)

      Vymazat
  2. Zdravím Šárko, tak jste si ji přece jenom pořídila domů...:-)) je fakt, že jsem kolikrát také byla zklamaná, když mi přišlo něco, co na obrázku vypadalo fantasticky, ale skutečnost (a cena)tomu moc neodpovídala. Ale na vašich fotkách to vypadá báječně :-)) Krásný víkend Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani musela jsem, toužila jsem po ni taaak dlouho, musím ještě ale vše zabydlet;-). Blog Jane at home musím konečně přidat k oblíbeným, abych mohla sledovat žhavé novinky!!! Děkuji za návštěvu a též pěkný víkend

      Vymazat
  3. Mně by se líbílo, kdybys ten balíček rovnou přeposlala :). Krásně sis vybrala. Stolek z první fotky mě zaujal, moc by mě zajímalo jak vypadá celý :).

    Pěkný den,
    Olív

    PS: Tvůj příspěvek v Bohemia Living se mi ale strašně líbil, opravdu moc!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oliv,
      tak už je doma!!! Už abych byla domaaaaaa. Jestli chceš stejný balíček, tak musíš říct Martině:-D. A stolek taky vyfotím, potřebbuju s ním stejně poradit...

      To mě moc těší, že se Ti neonky líbí, je to jen pidi příspěvek, ale radost mám velkou:-). Hezký víkend

      Vymazat
    2. Já už ji taky mám! Ale opět mě dojal řidič PPL. Na té krabici je velkým černým tlustým písmem napsáno "VELMI KŘEHKÉ!". A on tu krabici VYHODIL z auta! Kdybych ho unesla, popadnu ho za límec! Ale je pátek a mám JI, tak co už...;)

      Vymazat
    3. Tohle prý dobrý, ale přišla mi i nová Madam. Řidič ůdajně hodil s něčím placatým na zem, co je zvláštně prohnuté, že prý to nevadí a sklo to není, to jsem zvědavá:-D! No bude to zážitek. Ach, závidím čerstvé chvilky a těším se na první foto;-)

      Vymazat
  4. Ahoj Sarko, ja mam ty marocke misticky se stribrnym tepanim. Me se prave ta nedokonalost libi a to jsem hodne perfekcionista :o) Je to proste hand made. Ta cernobila kombinace ma taky sve kouzlo, ale me se bohuzel do naseho interieru nehodi. Jeste musim pochvalit loznici v sedo-fialove. Fialova sice neni moje barva, ale letos se nam taky propasovala do obyvaciho pokoje. Preju prijemny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo a přeně o tom to je;-). Je rozdíl mezi malovanými vzory přes šablony a opravdovou ruční malbou, krásné ale může být obojí;-).
      Děkuji za Tvůj názor i návštěvu, at se daří

      Vymazat
  5. Šárka, mne sa zdá, že my ženy bývame často náročné. Náročné na seba, na čas, na oblečenie, na doplnky, na deti, výber partnerov...atď. A zbytočne. Aj tak nám k šťastiu stačí kus rozpraskaného dreva, ktorého sa dotýkajú každodenne naše dlane, alebo kus šálu, ktorý nosila maminka... Ty si sa zaľúbila najprv do obrázku, až neskôr sa ukázalo, že maľba je dokonalá, lebo ju vytvorili možno ruky človeka s príbehom. Je to originálny, jedinečný kus a ja mám rovnako zálusk na tie hrnčeky, len ešte váham a čakám, kým sa dopracujem k novej kuchyni :) Ktovie, či Tine K bude mať vtedy niečo "pod pultom" :)))
    Krásny deň, moja drahá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jany,
      co na to říct? Moc hezky jsi to napsala. Ty hrnečky jsou úžasné díky mnoha způsobům využití, to mě na Tine baví nejvíc, její univerzálnost. Vypadají hezky s tužkami, květem růže i na nočním stolku s kakaem:-). Wow, nová kuchyně? Tak to se nesmírně těším!!!:-)
      Díky za pohlazení, měj se faj

      Vymazat
  6. Milá Šárko, tvoje černobílé skvosty jsou opravdu hodny lásky, protože mají nejen zajímavý vzhled, ale je za nimi taky PŘÍBĚH. Mám velkou chuť si pár černobílých kousků taky pořídit anebo...že bych už začala sepisovat "líbesbríf" Ježíškovi? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Černo-bílou kombinaci miluji, tahle sbírka vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje černobílá radost;-). Díky za návštěvu, hezký den

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.