Saturday riddle + gift

Chtěla bych Vám ukázat jeden krásný dárek, co mi přišel poštou. Je od bloggerky Radky, která mi je svým stylem velmi blízká. K mojí nespokojenosti teď na blog nemá moc čas, protože si našla novou zábavu, ze které se mi i díky jejím nádherným fotografiím tají dech...


Moje nová brož jsem zjistlia, že vypadá dobře na růžovém saténovém polštářku. A bude se hlavně vyjímat na saku v nude barvě, které si teď rozhodně budu muset pořídit:-)!


Radky projekt je hlavně pro newborn babies a najdete ho na facebooku pod názven make with love. Blog je ZDE. Radu ještě jednou děkuji:-*

  

A jedna malá hádanka na závěr. Schválně, jestli poznáte, co nového se teď u nás doma ještě zabydluje???
O tom více zase příště;-)

Užijte si víkend, Šárka

23 komentářů

  1. Počúvaj, Šárka, nečakáš ty najkrajšie z najkrajšieho a najúžasnejšie z najúžasnejšieho - malé bejby? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejej Jani nééé, nestraš:-D! Zaměř se na tu poslední fotku (i když jednou to asi přijít musí). To by mě nenapadlo, že to takhle vyzní:-D, Ty jedna!
      Krásné odpoledne

      Vymazat
    2. Tam vidím len vitra...takže tipovala by som nejakú sanitu - umývadlo? vaňa na nožičkách?...ale môže to byť aj nejaké zvieratko..i keď bábätko by ma teda potešilo:)

      Vymazat
    3. Stolička je to?...ach, prezraď, lebo tu budem písať 50 komentárov:)))

      Vymazat
    4. No Jani, ani kousek té nožičky Ti nenapoví?:-D Mám to z ledna na seznamu přání;-)

      Vymazat
  2. Jéééé, Šárko, UŽ??:))). Moc gratuluju ke krásné královně židlí a už se tu celá tetelím a těším se na fotky s ní ve vašem interiéru. Já bych se od ní už asi neodlepila :)))). Jinak keramika TineK parádní volba, já už si tu kvůli stejným kouskům foukám na prsty, jak se přes ně pořád pleskám. Sovička v novinkách je úúúúžsná, té nejspíš neodolám a doplním tou stříbrnou z BR :), ale počkám si ještě, co za novinky přibude;). Krásný víkend! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ano, už:-)! Musím ji taky ještě zabydlet. A Tine už u vás úplně vidím! Doufám, že hlavně Broste dorazí brzy, hlavně se těším na jeden nádherný polštářek. A jsem hrozná, musím napsat!!!
      Moc díky za návštěvu, krásné dny:-*

      Vymazat
  3. Šári, moc krásný růžový balíček jsi dostala, projekt Radky je opravdu roztomilý a její blog a fotky perfektní. A ten druhý balíček - no podle levé fotky je to určitě Eames chair! Ale prosímtě, já jsem si myslela, že Ježíšek chodí až koncem prosince? Aby na mě něco zbylo, víš. Krásnou neděli .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, máš to v oku:-)! Já si taky připadám jako na Ježíška, ale po pravdě je to opožděný narozeninový dárek, díky svatbě jsem si to holt musela vybrat jindy;-).
      Jo, za chvilku už neděle bude, Tobě taky! Dobrou noc

      Vymazat
  4. Že by židle, parádní, gratuluji, Šárko. Ale taky mne nejdřív napadlo mimčo :o)
    Pohodovou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, no zatím jen to první:-)! Posílám pozdravy

      Vymazat
  5. Šári, tak už jsi se taky dočkala ???
    Jupííííííííííí .. těším se !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli joo a stejně pořád přemýšlým, jestli to neměl být tenhle typ anebo tamten. Ale až to uvidím v kontextu, věřím, že to bude ono!:-)

      Vymazat
  6. Ahoj Sarko,
    moc zdravim {ano jeste ziju:} a pripojuji se k cire zavisti...Eaaaameeesssss...muj nejvetsi sen je ted to jejich houpaci kresilko. Take v bile....aaaah. Tesim se na fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ahóóóój,
      to jsem moc ráda, že žiješ a že jsi se zastavila!!! O houpacím křesílku jsem taky uvažovala, ale přeci jen, chtěla jsem něco ke stoulu, takže vyhrála tahle:-). Nestíhám, lae určitě vyfotím;-). Vítej zpět a nashle u Tebe:-*

      Vymazat
  7. Jé, krása pod bublinkama! Jsem moc zvědavá, jak se bude u vás vyjímat - to si budu lebedit nad fotkama. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šárko,
    super blog a projekt! Fotky jsou opravdu nádherné. Já jsem si myslela, že máš nový stoleček,ale je to židle jak jsem si přečetla :)
    Jsem zvědavá kam jí dáš.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladí, jj, má vysněná;-). Mnoho pozdravů posílám do růžového království:-*

      Vymazat
  9. Ahoj Šárko:o)
    tak teda holky už to odhalily, tak jsem zvědavá na fotky :o)
    P.S. Mě taky nejdřív napadlo to miminečkooo :o)
    Měj se pěkně
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci nestíhám, ale nafotím! Všechno bude, jednou...:-P
      Taky se měj, papa

      Vymazat
  10. jůůůů Šári Ty jsi zlato! :) už se přesouváme směr Praha dnes první várka a druhá ve středu a to už zůstáváme. A doufám, že brzy zase u mne na blogu, mám spoustu fotek a hlavu plnou nápadů :D
    A moc gratuluji k novému designovému kousku, tiše závidím... je to skvost, teším se moc na fotky, máš to zase tak kráááásné, aaach. paa R.

    OdpovědětVymazat
  11. jéééé Šári Ty jsi zlato ;-) už se přesouváme směr Praha, dnes první várka a druhá ve středu a to už zůstáváme. Takže zase brzy u mne na blogu, mám plno fotek a hlavu plnou nápadů :D
    A moc gratuluji k novému designovému kousku, tiše závidím... je to skvost :)
    teším se na fotky a máš to zase všechno tááák krásný, aaach.... paaa jdu vybalovat :) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško,
      tak to se děsně moc těším!!!! Jak vidíš, stále jsem nenafotila:-(. Ale brzy napravím! Měj se hezky i v Praze, papa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.