Podzim 2012 na Ma Maison Blanche

Moji milí,
pevně doufám, že dnešním dnem ještě podzim nezačal i když Hunter holiny jsem si dnes užívala v dešti celý den:-). Na e-shop první podzimní novinky už ale dorazily, zvu vás na návštěvu!


Další produkty budou postupně přibývat během měsíce září. Moc se těším na polštářky od Broste a taky mám radost z drobných podzimních dekorací z porcelánu a betonu - jablíček, hrušky, bílých houbiček a sovičky, ta je úžasná! Něco zkusím nakombinovat se šiškami nebo mechem. Na tohle je podzim skvělý, je plný dekorací, které najdete na zemi v lese, posbíráte je cestou do práce nebo natrháte před domem. Taky se těšíte na podzimní zdobení? 
To mě na podzimu baví stejně ze všeho nejvíc!;-)

Hezký večer, Šárka.

Nová pozdimní kolekce ve stylu Ma Maison Blanche ZDE.

14 komentářů

  1. Kdyz to u tebe vidim, tak si rikam, ze treba ten podzim nebude tak hroznej:)
    Zdravim a doufam, ze jeste budes prset, kdyz mas tak uzasne holinky:))))) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Jani, dnes lituju, že jsem si je nevzala taky! Vzhledem k tomu, že po podzimu následuje zima, budu se radovat, že je +15 místo -15:-D. Děkuju za návštěvu, měj se krásně

      Vymazat
  2. Sova vede, Šári :), ta je jasná! A pak TY koše, úplně v nich vidím olivovník! <3
    Pěkný den :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha a já si pořád říkám, čím mě tak uchvátily, no jasně, jsou na olivovníky!:-D Sovička se líbí a vypadá to s ní bledě, je jich jenom pár:-(. Hezký den i Tobě i když uplakaný;-)

      Vymazat
    2. Prosím prosím, jak jsou ty koše velké? :-)

      Vymazat
    3. A sakra, já věděla, že jsem na něco zapomněla!!!:-( Jsou jsou docela velké (na kytky:-), větší cca 35 cm výška, menší 25. Večer změřím přesně a dopíšu!;-)

      Vymazat
    4. Jsi zlatá! Moc děkuji :)!

      Vymazat
  3. Ahoj Šárko,
    u mě vede jednoznačně zase knobka Marocco...přemýšlím kam s ní! :)
    papa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda Vlaďko,
    no já plánuju vzít zase po dlouhé době štětec na jednu skříňku a k ní tuhle knobku!;-) Hezký pro Tebe určitě tvořivý víkend, děkuju za milou návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu tvořit v práci jinak, ale děkuji :)Tobě taky!

      Vymazat
  5. Moc hezké Šárko! Pro mě je podzim taky o jabkách, hruškách, svíčkách, vřesu, čaji, teplé dece... a letos i sovách :o)
    Ale nebudeme předbíhat, dneska to vypadá na skoroléto :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      děkuji za Tvou vždy příjemnou návštěvu. Opět nestíhám narozdíl od počasí, které už s podzimními teplotami spěchá, néééé. Měj se hezky

      Vymazat
  6. Moc podarená koláž, nadchol ma ten vankúš so stromom a možno som tak trochu potrhlá, ale čierno biele jablká sú perfektnééééé. Ale ani sovička a muchotrávky nie sú na zahodenie, juj ale som sa dáko rozšupla :)) Skvelé, len škoda, že nemáš obchodík aj na Slovensku :( Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renčo,
      na ten stále čekám, ten je moje no. 1 a ráda bych si jeden nechala:-). Zájemců ze Slovenska mám hodně, ale zatím bych to kapacitně mezvládla:-(. Pokud by jsi bez něčeho ale nemohla být, napiš a domluvili bychom se;-). Kráný podzim a mnoho pozdravů:-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.