Lotta Agaton

Tahle sympatická švédská interiérová stylistka pracující na volné noze po celém světě mě opravdu dostává! Naposledy interiérem, který Lotta Agaton vytvořila pro stavební společnost Folkhem a jehož fotografie jste už možná také zahlédli. Opět nádherný důkaz toho, jak lze zařídit interiér vtipně, stylově a dotvořit jej pomocí dekorací a doplňků.


Moc se mi líbí černobílý portrét Serge Gainsbourga a Jane Birkin a představuju si tam úplně jinou dvojici:-).

 Subtilní a zajímavý konferenční stolek obývací část provzdušní a dodá jí šmrnc.(PS: Co říkáte na ten olivovník?!♥)

Třeba je pod krásným přehozem schovaná nevábná postel:-). I to je skvělý tip! Nejoriginálnějším prvkem je určitě stojací lampa ve tvaru reflektoru. Předpokládám, že tak silně nesvítí:-).

 Místo vitríny regál! Já tohle miluju:-). A pokud zvládnete i dekorace umně rozmístit a mezi klasické vázičky, svícínky a lucerničky naaranžovat třeba starý přístroj, máte vyhráno!

Jednoduchá bílá kuchyně - můj sen. A krásný příklad kombinace designových židlí a levných světel z Ikea, které ještě lépe vypadají po dvou. Promyšlené a dokonalé, co myslíte?

Blog Lotty o tom, co se jí líbí nejvíce naleznete TADY.
A její oficiání stránky se spoustou krásných fotografií v podobném minimalistickém stylu naleznete ZDE.

Tohle by mě stejně jednou bavilo, rozmisťovat věci sem a tam;-)...

Hezký sobotní večer a úspěšný nový školní rok!
Šárka

24 komentářů

  1. S Lotkou jsem se seznámila ve Stockholmu, když jsem tam pobývala. Navštívila jsem jí v jejím úžasném krámku ve městě:) Je to moc milá paní,které nic nestouplo do hlavy a její produkty, které tam má jsou velmi originální:) A její nápis " Be nice or leave" jsem si musela vyfotit - http://www.facebook.com/media/set/?set=a.187944647972637.30544.185653444868424&type= :)

    JaNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano to je krásná zpráva mít takovou inspiraci na dosah! Fotku se mi bohužel nepodařilo dohledat, ale polštářky jsem potom našla;-). Díky za návštěvu!

      Vymazat
  2. MNe se ten byt libi hodne, jen me tam rusi dve veci - ten reflektor u postele, moc klidne by se mi tam neusinalo, ale v obyvaku bych ho ocenila urcite. No a pak jeste ... u hodne interieru se setkavam s tim, ze mi veci prijdou prehaene jen za ucelem foceni - napriklad olivovnik - maji celkem tri stejne? V obyvaku, v jidelne a v loznici? A jidelna - kdyz vidim venku zabradli a ten koberec, tak me napada, ze to je porad jedna a ta sama mistnost, jenom jinak zarizena. Jinak byt je to super a mym favoritem je prave ten olivovnik a pak stolek a fotka v obyvaku. Hezky post.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      nedokážu si představit, jestli je reflektor pravý, ale s tím olivovníkem máš naprostou pravdu! Je fakt, že je umění vytvořit úžasný styling, který je zároveň funkční a dodopravdy se tak dá žít. Děkuju, že jsi se zastavila a profesionálně jsi interiér rozebrala, je fajn rozšířit si obzory:-)!
      Hezký večer

      Vymazat
  3. Jó, tyhle severský holky to prostě umí. A jak píše Jeve je to na fotkách stylizované hlavně pro oko a co si budeme povídat tento černobílý severský styl je prostě momentálně trendy a jen málokoho nechává chladným (i přes to, že chladně působí) pro svou jednoduchost a kombinovatelnost. Právě jsem dala na blog odkaz na návod pro výrobu geometrického globusu jako jsou ty na předposledních fotkách, je to hezká hračička. Hezká náhoda .)! Krásný víkend, Šárko a dík za pokoukání a postřehy (ty regály mi začínají vrtat hlavou).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo jojo,
      ale stejně mě baví to zkoumat a hledat ty souvislosti:-). S tím trendem mě trochu děsíš, nepřipouštím si to, ale doufám, že nestihnu všechno přečernit až zas příští rok poletí třeba zlatá!:-D
      A krásná náhoda, já ty glóby tuhle někde obdivovala! Hezký večer a děkuju za Tví inspirativní návštěvy

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko, po delší době Tě moc zdravím doufám, že se máš dobře:) Děkuji Ti za Tvou návštěvu u mně! Krásné fotky ale ta Serge a Jane je pro mně nejkrásnější také bych jí brala v takové velikosti a oproti Tobě trvám na této dvojci:)
    Přeji Ti krásné září
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Fleurette, mám se faj a opět objevuju lásku k blogování:-). Tvé náklonosti se vůbec nedivím, většího milovníka téhle dvojice asi neznám!:-)
      Ať se daří v září i Tobě, paa

      Vymazat
  5. Moc hezké, Šárko. Líbí se mi i podlaha a ten koberec... a olivovník, jen vzdychám, před lety jsem jeden dostala od manžela, žil a rostl a pak....Musím si zase nějaký pořídit.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se Ti to líbí Heli? Tipovala bych spíš Adama!:-P Olivovník jsem taky kdysi měla a nevydržel:-(, nechápu, jak jej tam můžou pěstovat?!
      Děkuju za Tvou přízeň, vždy mile potěší:-*

      Vymazat
  6. S Lottou a Jane se Sergem jsi mi "vypálila rybník" :), já to ale chtěla zaměřit jen na ty dva! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra, přijmi mou omluvu. Ale když tak o tom přemýšlím, příště zase určitě vypálíš rybník ty mě:-)!!!

      Vymazat
  7. Šárko líbí se mi tvoje psaní k fotečkám...strááášně moc. Je to radost si u tebe číst !!!!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  8. P.S.Kdybys viděla můj nebohej olivovník :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladí to jsem ráda:-*, děkuju! Bohužel asi všechny olivovníky v našich podmínkách končí špatně, chjo:-(. Měj se fajn a díky za návštěvu!

      Vymazat
  9. Naprosto dokonalé, takový byt je můj sen. Vždycky si lámu hlavu nad novými barvami a skončím jako vždy u bílé :-)To je prostě základ :-) Ještě tak dotáhnout k dokonalosti celý byt ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro vítejte na Ma Maison Blanche a taky v klubu milovníků bílé!:-) Pro spoustu lidí chladné a neosobní, pro mě příjemné a originální;-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Šárko díky! Myslím, že se stanu pravidelnou čtenářkou těchto stránek, protože stejně jako bílá se mi moc líbí. Moc blogů tohoto typu nesleduji, ale tento je opravdu úžasný a dle mého gusta. Tak ať se Vám i nadále daří a těším se na další inspirace a nákup u Vás.

      Vymazat
    5. Tak to jsem ráda, že se Vám líbí:-). Děkuji za přízeň, mějte se fajn

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.