Little Autumn Inspiration

Přináším vám zatím malou podzimní inspiraci, protože můj nový projekt stále nemám hotový, ale doufám, že bude už brzy!

Dostala jsem úžasné staré bedny po kterých se koukám pořád a jednu jsem využila jako malý dekorační stolek. Březové polámané větvě jsem přinesla z lesa a bývala bych donesla i celý poražený stromek, kdyby mi nebylo řečeno, že jsem se asi zbláznila:-). Další přírodniny jsem sušila, lahev místo vázy je přetřená na černo a na půdě jsem vyhrabala zajímavou kameninovou nádobu s úchyty, ke které se výborně hodí Broste svícínky. I na malém kousku to někdy jednoduše jde;-)...


Ten starý nápis zbožňuju!


Tak ještě vydržte, doboru noc.
Šárka

TIP PRO VÁS: Staré i dřevěné věci obvykle ve vaně osprchuju, kartáčem odrhnu tu nejhorší špínu a na chvíli namočím do lázně s mýdlovou vodou a savem. Potom nechám volně na vzduchu pomalu uschnout. Pokladům z půdy tak zůstane krásně zašlý vhled;-).

22 komentářů

  1. Ta nádoba je úžasná!!!! :-o Takový poklad..Kolik pokladů já mám vyhlídnutých na chalupě, ale zase dělají léta chalupu chalupou, tak by tam bohužel pro můj domek chyběly :)A nejen nápis, ale ten krásně zašlý vzhled dřeva je vždy lahoda pro oko :), díky za super tip;) Krásný víkend, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti,
      teď mě takovéhle tvary vyloženě přitahují! Zdar starým krámům a rebelii, hezký večer;-)

      Vymazat
  2. Já taky nutně potřebuju dostat staré dřevěné bedny! :D Marně je sháním už delší dobu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny když jsem je uviděla u známích ve sklepě, mohla jsem se uprosit:-)! Volej k nebi přání, všechno bude kmání (nebo na blog):-D

      Vymazat
  3. Ahoj Sharko, u tebe je tak hezky, no kochám se...:) Hezkou sobotu. Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti ahooooj,
      moc ráda Tě zase po delší odmlce vidím!!! Děkuju Ti a ať se daří, pa u Tebe:-*

      Vymazat
  4. Ahoj Šárka, pekne si to zladila v tvojich farbách :-), s tými bedničkami máš pravdu, majú čaro, len kde ich zohnať ... a ten tip so savom si ukladám, dobre vedieť , pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, to je milá návštěva! No to je takový souromý recept, víc než na očistu je to asi pro ten pocit, že vše, co po nich lezlo je zahubeno:-D. Mnoho pozdravů a jsi hodná, že jsi se zastavila, děkuji

      Vymazat
  5. Zdravím Šárko, je to moc hezká podzimní dekorace, přesně podle mého gusta - čím zašlejší tím zajímavější :-)) tu vášeň pro materiál k dekorování chápu, u nás doma si o mně občas také myslí, že jsem se pomátla....přejí krásný víkend Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, musím na tom ještě zapracovat, ale teď mám z víkendu opět nasysleno, tak bude pokračování;-). Sláva podzimu, hezky užívej, paa

      Vymazat
  6. Zdravím Šárko, krásná dekorace, moc díky za inspiraci a tip jak na to:-). Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky, takové minimum s pofidérním receptem:-D. Nashle u Tebe!

      Vymazat
  7. Šári, moc děkuji za typ, jak na ty "starý krámy" :o)
    Tvoje podzimní zátiší je, jak jinak, půvabné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no to mě těší, že se líbí i Tobě:-). Staré krámi nikdy neomrzí, viď?! Měj se hezky

      Vymazat
  8. Ani můj nový projekt stále není hotový....to je snad nějaký blogerský mor! ;) Všechny blogerky teď maj chřipku a všechny nejsou hotový se svým projektem! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko, doufám, že Ty už jsi zdravá a budeš brzy pokračovat?! Teď jsem sice trochu něco udělala, ale podívej, kdy odpovídám, hrůza!!!
      Ať je lépe a těším se u Tebe na novinky;-) Hezký večer

      Vymazat
  9. Ahoj Šárko,
    ta fotka je jednoznačně PECKA! Super dekor..přorozený, osobitý, nevtíravý prostě ty !! Mám zase čelist spadlou na klávesnici!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlaďko,
      za takové malé nic si snad ani takovou poklonu nezasloužím, ale moc díky:-*. Krásný den!

      Vymazat
  10. Ahoj Šári.Děkuji za tvůj komentář u mne.Toho co jsi napsala si moc vážím...Pobavila jsem se nad tvým příspěvkem,že ti nebylo dovoleno vzít domů stromek.Někdy přemýšlím,jestli to mají ty naše protějšky s námi jednoduché.Ale neboj,takové činy napadají i nás.Někdy to řeším způsobem - je lepší se neptat a jednat. Tvoje dekorace je super.Nulová investice, ale výsledek k nezaplacení.Miluji eukalipt.Mám v ložníci u postele jen jednu snítku,ale ta vůně je omamná.Také ti přeji příjemný a pohodový podzim.Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni,
      to jsem ráda, že jsem Tě potěšila:-). Právě proto se snažím abychom doma měli svůj prostor oba dva, je fakt, že mě někdy můj muž drží při zemi a z hlediska mých náhlých změn vkusu jsem pak zpětně ráda;-). Já jsem eukalipt pěstovala, neúspěšně, tak jen sušený;-).
      Hezké podzimní dny

      Vymazat
  11. Sarko, tvoje dekorace se mi moc libi, moc me zaujala ta vetev. Krasne neotrele zatisi. Mej hezke dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko oproti Tvému precizně nadekorovanému jídelnímu stolu, vypulírovnému domečku a zahrady v podzimním hávu jsem naprostý břídil! Jo, břízu na dekoraci zbožňuju;-). Přesto velké díky, měj se fajn

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.