Eames Plastic Side Chair DSR

Jak už jste správně uhodli, mým dalším splněným přáním je bílá židle Eames Plastic Side Chair DSR od Vitry! V jednu chvíli jsem svou vysněnou židli hledala natolik, že jsem narazila na internetu na rovnou šest za cenu jedné. Vzpomněla jsem si kdysi na jeden článek o kopiích a pochybovala jsem o pravosti. I když to znělo lákavě, řekla jsem si, že mi to za to netojí...

O týden později se mi ozvala jedna moje spřízněná virtuální duše, která o mém přání veděla a už mě zná jako svoje boty. A dostala jsem od ní skvělou nabídku (aniž by věděla, že je ten správný čas), které prostě nešlo odolat. Navíc jsem si ještě díky svatbě nestihla vybrat dárek k narozeninám, takže rozhodování bylo o to snažší:-).

I když... Uvažovala jsem nejen o tomhle modelu, ale taky o křesílku nebo modelu s dřevěnými nohami. Taky se mi moc líbila Pantonka nebo Ghost chair. Nebylo to jednoduché, ale nakonec zvítězila tahle kráska jak jinak než v bílé:-)!



Veřím, že jsem se rozhodla dobře. Kovové nohy se mi hodí k dalším detailům doma a působí neuvěřielně étericky i přes její industriální vzhled. Je ve skutečnosti malinko menší než klasická židle, ale kupodivu vzhledem ke tvaru a materiálu je opravdu pohodlná a příjemně pruží!:-)

Jaká by vyhrála u vás?



Pantone Chair



Louis Ghost Chair


Chci vám ji vyfotit už zabydlenou, chybí mi už jen pár detailů a doufám, že vše o víkendu dokončím! Proto zatím jen malá inspirace;-).















Všechny židle u nás prodává designpropaganda.com. 

Příště vám taky napíšu více o tom, jak rozeznat originál od kopie, pokud toužíte po té pravé;-).

Hezký večer,
Šárka.

PS: Ještě jednou veeelkééé díky má milá:-*!!!

33 komentářů

  1. Jaaj, Šárka, takto na noc mi dvíhaš tlak:))) Ja túžim po bielej Eames Chair s drevenými nohami a po čiernej Pantonke. Z oboch po 1 kuse, prosím, lebo v našej kuchyni bude každá stolička (židle) iná :) Tu na SK je to nemožné kúpiť, sú len atrapy a tak snívam ďalej:(
    Krásny príspevok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jany, wow, skvělý výběr! Mně se líbí i třeba jedna solitérní. Vydrž a určitě se to taky splní, to potom budou fotky;-). Hezký den má milá

      Vymazat
    2. ja myslím, že aj na svk je možné nábytok Vitra zakúpiť, napr v kabinetkabinet.sk, inak mojou fav je Eames Armchair DAW s drevenými nohami .)

      Vymazat
    3. Ivii díky za tip, nestudovala jsem to, ale neposílá designpropaganda i do SR? DAW si pořídila ta moje spřízněná duše a je také spokojená;-). Hezký večer.

      Vymazat
    4. ivii, vďaka, konkrétne tie dve som tam nenašla, ale nevadí, do jari mám ešte čas, skúsim to cez Čechy:)
      Šárka...nechytám sa na tvoje:) Teším sa s tebou a na FB som ti nechala odkaz. Vopred vďaka za odpoveď ♥

      Vymazat
    5. Jani máš odpověď;-)

      Vymazat
    6. janya, Pantonku čiernu majú, ale lesklú. inak myslím, že keby si im napísala info mail, možno by dodali aj tú druhú, čo hľadáš. ja už žijem dlhšie v ČR, takže s tým skúsenostri na svk nemám. alebo si spraviť výlet do česka, priamo do showroomu designpropagandy alebo stockist a aj si ich rovno vyskúšať .)

      Vymazat
  2. Je úžasná, skvělý dárek k narozeninám - gratuluji! :-) Jsem moc zvědavá, kde a jak se u vás židle zabydlí a těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky:-). Stále ještě není hotovo, snad to dobře dopadne!
      Děkuju za návštěvu, měj se fajn

      Vymazat
  3. Zdravím Šárko, je moc krásná, vybrala sis dobře :-)) a těším se, jak to naaranžuješ. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárko, vybrala sis dobře:-) to je jasný! Kovové nohy působí krásně odlehčeně a hodí se k jakékoliv podlaze. Pantonka je taky v pohodě, nejhezčí je ta lesklá varianta... průhledný Louis se mi ale nelíbí ani trochu (tak trochu trpaslík). Měj se krááásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlíno,
      přesně tak! S dřevěnými je taky super, ale jak se znám, kdybych měla vedle sebe dva různé odstíny dřeva, byla bych z toho nesvá:-D. Díky za Tvůj názor a hlavně návštěvu, hezký podzim

      Vymazat
  5. Zdravím Šárko, tak gratuluji k židli! Já toužím po těch (myslím že DSW) mají dřevěné nohy a málej jsem taky koupila levné kopie, pak se ale prodejce přiznal bez mučení a tak jsem stále u snů. Všechno krásné inspirace, vidím, že opravdu čerpáme ze stejných zdrojů :-))). Tak ať židle slouží a už se těším na fotky od vás ! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko no už je v mlýně úplně vidím, ale zatím by stačila i ta sedačka, viď?:-) U mě je to další bod, ale obávám se, že to bude až nakonec...
      Pa u Tebe!

      Vymazat
    2. Šárko, jojo ...ale sedačka je téměř na obzoru:-)))...ale židle tam zatím nějak nevidím...ale kdo ví :-)

      Vymazat
    3. Se těšííííím!!!:-)

      Vymazat
  6. Skvely vyber, tato zidle je taky muj sen k pracovnimu stolu. Zatim jen snim :)). Mejte fajn vecer. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanku vítejte, tam taky bude!;-) Jéé a bude nový blog?:-)

      Vymazat
    2. Noo, chystam se, chystam. Prozatim si dodavam odvahu :)). A uz se tedy tesim na foto u stolku.

      Vymazat
    3. První krok je stejný, jako na dlouho přestat a pak zase začít znovu. Můj stůl je těžce provizorní, pozor!:-) Hodně štěstí do nového začátku

      Vymazat
  7. Louis Ghost Chair :) Ale k tobě patří prostě tahle !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladí, před pár lety by se mi možná hodila Ghost, ale k shabby by byla skvělá!;-)
      Krásný den

      Vymazat
  8. Taky je v mém wishlistu společně s Pantonkou :)
    tak třeba se mi taky někdy splní sen.
    Už se těším na obrázky, až se u vás zabydlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko,
      zabydlená už je, nafotím snad zítra;-). Děkuju za návštěvu, ať se přání splní!

      Vymazat
  9. nádhera Šári, a.....za mne Pantonky - mam jich ve své jídlně šest:-)) a te je na řadě ˇ( spíše nawishlistu) průsvitné Louis Ghost, které bych chtěla do ložnice... snad už k ježíšku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Leo, to jsi šťastná žena a já závistivá bloggerka! To musí být nádhera, btw nebudeš pokračovat s Tvým blogem?:-) Ghost by se mi líbila taky do ložnice k toaletnímu stolku. Po dlouhé době zdravím a děkuji za zastávku;-)

      Vymazat
  10. Milá Šári, také moc zdravím - moje blogování trošku (dost)vázne..nejdříve to bylo způsobeno stavbou domku, a když jsme se konečně nastěhovali (i když je pořád co dokončovat)...zase ukončením studia a rodinnými starostmi... ale věřím, že se zase "rozjedu", zvláště teď budu mít (doufám) "víc času" neboť mne brzy čeká vytoužená dovolená.....mateřská:-)

    Jinak Tvůj blog je mi stále obrovskou inspirací..obdivuji Tvoji kreativitu a cit pro detail..nádhera..

    Ps: moc s velikým zpožděním blahopřeji k vstupu do manželství, moc Vám to s manželem slušelo a fotečky jsou naprosto originální a dokonalé. Ať Vám manželské štěstí vydrží!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásná zpráva (obě:-)), gratuluju a držím palce!!! Budu se těšit a klidně se pak ozvi, ať nezapomenu, co je nového;-).
      Měj se hezky a díky za přání a přízeň:-*

      Vymazat
  11. Oh Shari, další splněný sen, tiše závidím... Můj sen je to houpací křesílko, ale za 1) se mi do mého pidibytu už nevejde ani jeden květináč s kytkou navíc, natož nějaký kus nábytku, a za 2)teď všechny úspory musíme šetřit na něco jiného, takže zatím budu jen dál snít...o větším bytě a o křesílku :-D
    Každopádně ty sis vybrala skvěle, tento model je fakt naprosto neutrální a hodí se úplně všude...koukala jsem, že jsi právě dnes přidala nové fotky ze zabydlení v pracovním koutku, tak se jdu hne mrknout ;-)!!
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Káťo,
    ani jsem v to nedoufala, že bych si ji mohla jednou splnit, ale jak říkám, výhodné nabídce nešlo odolat. Volej k nebi přání, všechno bude kmání, větší byt i křesílko;-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.