Black

Předminulý víkend jsme si udělaly dámskou jízdu do Ikea. Potřebovala jsem hlavně praktické doplňky, ale neodolala jsem ani dekoracím. Něco vysněného naživo vůbec nestálo za to a naopak. Nejlepším úlovkem byla jednoznačně bílá vázička za 19 Kč (na stříbrném tácu). Vzhledem k tomu, že jsme si vzaly nejmenší auto, musela jsem oželet velké zrcadlo v akci, úplně dole uvidíte proč:-).

Minulý víkend jsem natírala na černo. Opět to chtělo jistou dávku odvahy, ale myslím, že to stálo za to. A i přes všechny moooc vtipné komentáře uznal můj drahý, že to je celkem ok...


Původně byl starý stoleček olouhovaný. Pak šel na bílo, ale protože louh místy pořád prosvítal, přetřela jsem ho na šedou, která mě svým nádechem do modra už štvala dlouho. Nakonec vyhrála černá matná barva Eternal Revital, o které spousta z vás ví, že na ni nedám dopustit;-).


Novou vázu od Broste jsem nutně potřebovala kvůli orchideji. Líbí se mi netradiční květníky, ideálně na vysokou kytku nízký a naopak.


Stříbrný tác mám z bazaru a roh od dědy. Pro jistotu jsem ho pořádně omyla a po menším přemýšlení, jestli to není divné jsem ho nakonec zakomponovala do podzimního zátiší:-).

Knobky, vázičku i písmenko společně s Broste vázou najdete v podzimních novinkách na e-shopu;-).


Šedý stolek, kde mu to celkem ještě slušelo TADY


Dobrou noc všem, kteří taky ponocují:-)!
Šárka

18 komentářů

  1. Roh od dědy je možná trochu divný, ale vypadá dobře. :-) Žasnu, jak dokážeš skvělou šedou skříňku ještě vylepšit a udělat z ní úžasnou černou skříňku!
    Tak dobrou noc.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky:-). A už fakt do postele!!!:-D

      Vymazat
  2. Vyzerá to skvele, premena je úžasná. S čiernou to nie je ľahké, pretože mnoho ľudí ju má zafixovanú ako smútočnú či depresívnu farbu, čo je ale škoda. Všetko závisí od zvyšku interiéru a ja si myslím, že si to zvládla perfektne :) Páčia sa mi úchytky, dodali jej šmrnc a oživili. No a ešte k nákupom... my sme raz s mamou nakupovali bez auta... a nebolo toho málo :) Takže si na tom bola ešte dosť dobre :))) Prajem krásny deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji Ti! No moje duchovní guru by mě asi nepochválila, ale máš pravdu. Černá je pro mně hlavně symbolem elegance. A ještě jeden nakupovací výlet bych stejně brala:-) . Musím si konečně Tvůj blog uložit, abych nezapomněla chodit na návštěvy! Měj se krásně a děkuji, že jsi se zastavila;-)

      Vymazat
  3. Ten květináč na tu orchidej se bezvadnej! Vypadá to moc originálně a mě to připomnělo, že si chci koupit novou orchidej do obýváku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Simi, je to vlastně váza:-) . Na orchidejích je úžasně, že tak neuvěřitelně dlooooho kvetou! Hezký víkend má milá

      Vymazat
  4. perfektni, moc se mi to libi
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sieno děkuji, to mě těší:-) ! Pa u Tebe

      Vymazat
  5. Výjezdy do obchodu Ikea si vždy užívám. Pokaždé tu objevím něco jiného, něco zajímavého, nápaditého. Nejraději pak vybaluji nakoupené věci z auta, stěhuji, přesunuji a pak se dívám, jak pěkně jsem si nakoupila.
    Třeba mi někdy dopomůžeš s dekoracemi v mém budoucím domku. :)
    Máme opravdu velmi podobný styl. Každý článek mě baví, vždy tu objevím inspiraci a pohladí mě na duši, že je čím dál tím víc lidí, kteří mají styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti,
      moc děkuji za krásný komentář:-*. Přesně, je fakt, že i pár drobnostmi se to doma může změnit. Tak to budu zvědavá a k dispozici moc ráda;-).
      Měj se hezky na severu a děkuju za návštěvu

      Vymazat
  6. Šárko to jsem se teda zasmála !!! Roh, který jsi dostala od dědy je naprosto senzační, WOW. Moc se mi taky líbí váza na orchidej opravdu skvěle k vám pasuje!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko nojo, děda je moje zlato:-). Díky za návštěvu, jsem ráda, že zábavnou;-)

      Vymazat
  7. Šárko, tak to je zase krása!!! Moc hezky nafoceno...černá a bíla je fakt moc krásný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti moc díky:-*. Moc zdravím a pa u Tebe

      Vymazat
  8. No, to je pěkné... Já stihla sotva umýt dvě okna a udělat podzimní truhlíky a ty přebarvuješ skříně :o) A pak to ještě tak krásně doladíš...hééézné!
    A ta poslední fotka je fakt dobrá, a to sis koupila jen vázičku, viď :o)
    Hezký večer, Šárko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      no a právě přesně tohle nemám hotové!:-D Ale moc díky, potěšila jsi mě;-).
      Jj, jenom vázičku a zbytek jen drobnosti:-D!
      Měj se hezky a pohodový říjen

      Vymazat
  9. Ta první fotka to je taková paráda! Ten roh je úžasnej a květináčovou oblibu sdílím, i když teď pár let tajně. Stolku černá neskutečně sekne. Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo,
      mohlo to být lepší, bylo málo světla:-/. Ale z černé jsem fakt nadšená! I ty se měj, paa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.