White bookcase

Abych vydržela, než se u nás doma začne opět něco dít, můj drahý mi vyrobil z masivu také jednu bílou knihovnu, do které jsem se zamilovala ještě v dílně dávno před dokončením. Když jsme ji pro náš e-shop navrhovali, co se týče rozměrů jsem byla opravdu velkorysá. Je totiž ve skutečnosti větší, než jsem si dokázala vlastně představit! Myslím, že to ale absolutně není na škodu, kromě knížek (které mám zatím v krabicích) se do ní taky vejde spoustu zajímavých dekorací!


Původně má polohovatelných polic pět, mně ale stačily jen čtyři.


Koše úplně nahoře jsou přetřené na šedo, barvu změnily i původně smetanové kulaté boxy z Ikea, stejně tak černé krabice a rámečky s texty vytištěnými z internetu. Když je potřeba, natírám někdy nově vyrobený nábytek. Přece jen mně to opravdu baví:-).


Musela jsem si vystavit také nové katalogy od ASA, společně s krásnou letošní kolekcí opět nezkamali ani co se týče fotografií a grafického designu. Jejich prohlížení si tak vždycky užívám!


Doufám, že další nejen solitérní kusy brzy přibudou, já přestanu být jak říkám truhlářova kobyla a dočkám se i mé vysněné kuchyně v zase úplně jiném stylu!;-)

Hezký večer, Šárka.

(Knihovnu najdete na našem e-shopu ZDE.)

20 komentářů

  1. Zdravím Šárko, moc semi líbí jak je udělané to"polohování" polic, to jsem ještě nikde neviděla...no :-))) taky ráda natírám, ale to už jsem si všimla, že sis u mě všimla :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, v nedávné historii výroby nábytku je to prý běžné a já jsem se taky poprvé divila:-). Ake je fakt, že je to taková přirozená součástcelého kusu, naši předci to měli holt vychytané. A co se táče natírání - mám doma spoustu věcí, které by byli díky nevyhovujícímu tónu na odpis a takhle vše můžu jednoduše ladit;-).
      Hezkou neděli do mlýna:-*

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, jsem NAD-ŠE-NÁÁÁ!!! Ta knihovna je epesní, to je JASNÉ....ale styl, jakým jsi do ní naaranžovala všechny věci, to je prostě nádhera! Strašně MOC se mi líbí ty koše přetřené na šedo, to je nesmírně povedený...Ty pořadače na časopisy mám taky, jsou k nezaplacení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři moc děkuju:-*. Přiznám se, že jsem věčně nespokojená a říkám si, že by to chtělo mnohem víc nahodilosti! No a košů jsem měla spoustu v nehodící se hnědé, tak šly pod štětku;-). Pořadače jsou super praktické, škoda jen, že moc nevydrží, ještě by to chtělo popisky:-). Díky za Tvou návštěvu, měj se báječně...

      Vymazat
  3. Šárka, Ty ma jednoducho bavíš! Knihovňa je DOKONALÁ a aj so všetkými doplnkami tvorí skvelý celok! A stále fičíme aj na Madam Stoltz, že? (peace)
    Prajem Ti nádherné dni ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko díky, jak říkám, pořát přemýšlím, co by všechno mohlo být jinak:-D! A peace je moje srdeční záležitost, naprostá pravda;-). Mnoho pozdravů a krásný srpen:-*

      Vymazat
  4. Tak opravdu nevím, koho mám chválit víc, jestli tvého muže nebo tebe! Jste skvělý tým. Zase spousta super vychytávek např. ty šanony jsou dokonalý, se štětcem jsi úplný profesionál. Tvůj styling je jednoduše perfektní a moc mě baví! Hezké dny .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo,
      moc děkuji, od Tebe je to velká poklona! Můj muž je úžasně šikovný, já jen věčně neskokojená se svým estetickým cítěním poskakuju kolem:-D.
      Měj se a pa u Tebe

      Vymazat
  5. Ahoj Šári, máš to moc krásný...tohle jsi prostě TY! Už mi tu chyběly nějaké dekorace od tebe, ale času je taaak málo, co? Moc se mi líbí ty bílé kulaté boxy, v přetírání jsi opravdu mistr! Líbí se mi, jak dáváš "nový život" starým věcem!
    Před 14 dny jsem byla na otočku doma, jela jsem kolem Třebechovic a vzpomněla si na Tebe, jak se asi máš!? Ale vidím, že nezahálíš ;-)
    Tak pěkný zbytek léta a těším se na další příspěvky, snad už se zlepším i já ;-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo díky:-*. Však já vím a ráda bych mnohem víc, s tím časem máš naprostou pravdu:-(. My zase byli nedávno v Tvém kraji, máš pravdu, jsem v jednom kole až mě to někdy štve a myslím na Tebe, že jsi si na jednu stranu obrovsky oddechla;-). Mnoho pozdravů k jezeru!

      Vymazat
  6. Milá Šárko, ráda se přidávám ke všem nadšeným ohlasům, protože elegance a nápaditost, s jakou dokážeš aranžovat je neuvěřitelná!
    A kdybych nevěděla, že ses vdávala z velikánské lásky, říkala bych si, že ses vdala pro tuhle překrásnou knihovnu :-)).
    Hodně štěstí, zatím pa pa.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi,
      je fakt, že manuálně zručná zrovna nejsem, ale skládat věci sem a tam mě baví nejvíc:-). No a díky sňatku jsem vlastně spojila příjemné s užitečným!:-D! Měj se báječně a díky za návštěvu

      Vymazat
  7. Milá Šárko,
    knihovna je nádherná její kouzlo ktví v její jednoduchosti a univerzálnosti. Dokážu si jí představit i ve svém obývacím pokoji, super kousek! Vím proč se mi líbí i věci, které v ní máš...vše vypadá přirozeně a ,,nenaaranžovaně´´ to je tak moc důležité! Vždyť víš:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vladí,
    to mě těší, že se Ti líbí. Právě to jsem chtěla, aby nebyla přeslazená nebo naopak moc strohá a dalo se s ní v interiéru dál pracovat. Já mám pořád pocit, že to rovnám podle pravítka svázaná ze školy dlouholetými naukami o estetice, takže jsi mě fakt mile překvapila:-*
    Děkuji za přízeň, ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko je jasný, že je vše srovnané a poskládané to je potřeba v otevřených knihovnách to je dokonce nutnost. Jen ten dojem vzniká díky tomu, že tam jsou věci, které můžeš denně používat. Nejde jen o výstavu ,,pěkných´´ nepotřebných věcí a to to tady jde:)

      Vymazat
    2. No Vlaďko, krásně jsi to vystihla a mně naorosto uklidnila!:-D Díky má milá

      Vymazat
  9. Šári, nejdřív pozdravení, následně velký úžas, pak pochvala, potom tak trošičku "závist" :) ( samo že v dobrém), ale především - je nádhera, že spolu s mužem souzníte takříkajíc na všech frontách, neskutečně se doplňujete, harmonie je znát v každém úžasném detailu... Co víc říct - moc vám přeji, aby tak bylo i nadále!!!
    Těším se na další počiny, ladění, překvapení...
    P.S. Tak dlouho jsem koukala u Tebe na závěsné vážky, až jsem zaváhala a ... No nic. To jsem celá já :) Pěkné stále letní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionetko děkuju:-*. No u nás je to spíš tak, že můj muž tvoří a já jen pořád nemůžu nahnat, aby taky tvořilu u nás doma!:-) Ale je fakt, že v tomhle spolu máme taky blízko...

      O vážkách mi povídej i když by nemělo, tak mi je taky líto, že na mě žádná nezbyla. Tyhle něžné bílé dekorace jsou v oblibě. Te'd na podzim budou bílé houbičky, tak se těším;-).

      Měj se krásně a díky za návštěvu!

      Vymazat
  10. Ahoj Šárko, moc vydarená knižnica. Presne môj štýl a najviac si ma dostala tou vychytávkou na nastavenie políc. To nemá chybu. Máš to skrátka vychytané. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, to mě těší, že se Ti líbí. Jo, na chaloubku do ložnice by taky zapadla!:-D Měj se báječně a nashle u Tebe

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.