Violet in bed

V neděli odpoledne u nás proběhla malá fialová zkouška. Nejvíc se mi k ní líbí hlavně tmavě šedá barva. Odstínů fialové je hodně, světlejší a tmavší vypadá společně taky hezky. A skvělé je, že čím více fialové nebo jiné barvy do interiéru vnesete byť jen na doplňcích, tím více se promění!






Takže můžete hlasovat, fialovou nechat nebo ne?:-)

Užívejte pozdního léta,
zdraví Šárka.

35 komentářů

  1. Ahoj Šárko. Fialovou miluju a ve Tvém podání ložnici moc sluší. Jsem pro.
    Krásný zbytek léta. Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári fakt? Mylsela jsem si, že nebude mít tolik příznivců:-). Ale díky, ráda jsem Tě tu viděla!

      Vymazat
  2. Krásne foto... Fialová dodala izbe istú dávku honosnosti a šmrnc, je to krásna farba... a v kombinácii s bielou a šedou je to očarujúce. Prajem krásny večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za názor. Přiznám se, že si na ni v takové míře zatím zvykám, tak uvidíme;-)

      Vymazat
  3. Śári, fialovou ano, ano, ano! Zkouška dopadla na jedničku a navíc dobře víš, že já se za tvé úlety do světa barev ráda přimlouvám! Ty na to máš takový cit!!
    Zdraví Vivi
    P.S. co říkáš na Milu Kunis a její Dior šaty? Je jako z pohádky, viď? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinko no jo, ale můj šatník by Tě potěšil!:-) Představ si, že jsem neměla ještě čas se do něj kouknout:-(. A to mám doma i novou Marianne a Art et Décoration...
      Díky i za návštěvu má milá:-*

      Vymazat
    2. Milá Šárko, z tvého šatníku aktuálně nejvíc obdivuju úúúžasné holínky ;-).
      To dobře znám, každý měsíc nakupuju časopisy, které nakonec nečtu. Minulý týden na chatě jsem se konečně dostala k BŘEZNOVÉ(!) Elle. ;-)
      Pa pa

      Vymazat
    3. Vivi, úžasné jsou, v tomhle lehce podzimním počasí je nosím fakt denně!!! Jo a z Elle už jsem stihla kousek, není čas no:-(. A to se vždycky tak těším na prohlížení v posteli!
      Měj se krásně má milá

      Vymazat
  4. Šárko, môj názor poznáš. Ja som veľký fanúšik fialovej, aj u nás v spálni prevláda. V kombinácii so šedou a bielou je šmrncovná. Takže dávam ANO fialovej. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, ty taky?:-) Ale modrá je na chaloupce, ne? Děkuju za názor i návštěvu, měj se hezky

      Vymazat
  5. Hrozně se mi to líbí! Je to nádherné a v kombinaci s šedou opravdová krása! Moc se mi líbí fialový pléd a ta poslední fotka je báječná! Jsi moc šikovná.

    Pěkný den!

    oliva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olivo,
      děkuju, od Tebe mě to fakt těší:-). Ale stačí mi, když občas někde hledám inspiraci a říkám si, že bych měla někam zalézt nebo se snažit mnohem víc... Pléd je od Broste. Jsou z moc příjemného materiálu, ráda bych jeden uzmula i pro sebe, ale nemůžu se rozhornout, jakou barvu. Jj, poslední fotka se mi taky líbí nejvíc;-).
      Hezký den a děkuju za návštěvu

      Vymazat
  6. Já fialovou miluji, bohužel můj muž už takové nadšení nesdílí, takže s ní musím v domácnosti zacházet opatrně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi všechno souvisí se vším, proč myslíš, že proběhla zkouška? To bylo: Líbí se Ti fialová? Né, fuj. A po zkoužce, tak co? No dobrý, no!:-D Znáš chlapy, zkus to pomalu a půjde to;-)! A chválím, že jsi si zvykla používat slovo muž, já si stále zvykám:-D
      Měj se hezky novomanželko!

      Vymazat
  7. Ano ano ano miluji kombinaci fialové a šedé a klidně doplním i fuchsiovou a vypadá to skvěla zrovna do těchto barev předělávám ložnici. Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ano ano ano za mě krásná kombinace barev já sama teď do nich oblékám ložnici. Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko děkuju a vítejte!
      To by mě nenapadlo, že je tolik fialových nadšenců!:-)

      Vymazat
  9. Fialová je úžasná a k šedé se skvěle hdoí-nádherné fotečky!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ŠÁRINKO, SUPER.
    VŠE MOC HEZKÉ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdanko,
      ráda Tě vidím a jsem ráda, že se líbí. Měj se hezky:-*

      Vymazat
  11. Šári, do fialové bych já nikdy nešla...Ale v tvém podání - říkám proč ne! Líbí se mi!
    Pohodový večer, Helena

    PS: co to chroupeš v té misce? Připomíná mi to takové tyčinky z vlákniny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli tak přece, fialovou jen na levanduli, viď? Tak to jsem ráda, že ji u mě sneseš;-)! Jj, je to vláknina, snídám to se sojovým mlíkem! (Asi pro tělo prospěšnější než chutnější:-P)
      Krásný večer i k vám.

      Vymazat
  12. Zdravím Šárko, moc pěkně sladěno s filaovou, mám ji taky ráda s šedou a vypadá dobře i k zelené (poslední foto)...moc krásné fotky a moc krásná ložnice! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky. Nojo, tak to zas taková konzerva nebudu, když už mám i třetí barvu - tu zelenou:-D!
      Hezký víkend do mlýna (opět pracovní?)

      Vymazat
  13. už mi je trapné ti pokaždé psát, jaký si vytvořila krásný domov.
    ideální místo pro odpočinek, relaxaci, čtení...opět se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně je trapné to číst, tak si nebudem psát, jo? Né Marti, jsem ráda, že se sem vracíš a stále je co vylepšovat;-)!
      Měj se hezky, paa

      Vymazat
  14. Šárko to je prostě super!!!! Tvoje poslední fotka je naprosto dokonalá!!!Užívám si to...
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladěnko:-*, užívj taky víkend! Pa u Tebe...

      Vymazat
  15. Jóóó, hézký, takový decenťácký.....( vy jste mlaďoši, vy v ložnici nepotřebujete povzbuzující barvičky....:-)
    jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha Jaromilko, no to se ještě uvidí:-D!
      Měj se hezky a děkuju, že jsi se zastavila

      Vymazat
  16. Šárko,
    já jsem zase pozadu, sice pozdě, ale přece hlasuju PRO fialovou :o) Já ji mám v ložnici také. Tu úplně tmavou mám nejraději a pak také fuchsiovou. Mám ji v kombinaci s tmavě hnědou, černou a bílou. Fialovou prostě miluju. Ve tvé kombinaci se šedou se mi také moc líbí. Poslední dobou musím přiznat, že začínám vnímat šedou a černou víc jak hnědou a béžovou, které byly mými favoritkami... člověk se asi mění.... tak mě napadá, nutně potřebuju vymalovat. Už po tom fňukám od vánoc. Toužím po bílé v obýváku a zatím mě nebylo vyslyšeno... tak snad do těch letošních vánoc :o))) když se zadaří :o))
    Měj se pěkně a děkuju za návštěvu u mě!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky za hlas!:-)
      To je báječné, kolik milovníků fialové se našlo, ani jsem to nečekala. Tvá ložnice je skvělá! Jak říkám, mně by se k ní líbila i ta kávová;-). Já teď chci taky ještě kousek "barevný" (rozuměj šedý) u pracovního stolu pro oživení, doufám, že naši vyvolení poleví a začnou konat:-D!
      Děkuji za milou návštěvu a názornou ukázku Tvé fialové;-)
      Ať se daří v září, paa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.