Tine K Home AW 2012

S novou podzimní kolekcí také příchází čím dál známější značka i u nás Tine K Home. Opět mě nepřekvapily velmi temné image fotografie, které nové kousky oficiálně reprezentují. Nejvíce se mi zatím ale líbily fotky přímo ze showroomu od bloggerky Jenny. Myslím, že tak opravdu krásně vystihla kouzlo jednotlivých produktů a je vidět, že tuhle značku opravdu miluje!


Fotografie přímo od Tine K Home. Musím uznat, že mě ty šedé stěny fascinují!

Mezi moje stálé i nové favority určitě patří černobílé porštářky s různými vzory...

...broušené skleněné svícny...

...éterické prosklené lucerny...

...fíková mýdla a vázy připomínající staré zavařovací sklenice...

...keramika s nezaměnitelným vzorem...

...elegantní svíčky...

...a jednoduché kulaté tácy s typickým motivem květiny.


No není to fajn se takhle pokochat?:-) Užijte si víkend, snad zase něco vyfotím...
Šárka

(Inspirativní blog Jenny ZDE)

4 komentáře

  1. Zdravím Šárko, TinuK miluji,chodí mi od ní newslettery a její podzimní kolekce je opět nádherná. Chystáte se mít v e-shopu i její výrobky? Možná je na českou klientelu dost drahá ... Mějte se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano vítejte!
      Máte úžasný blog (hlavně nápadité bydlení), jak to, že o něm nevím?:-) Tine na e-shopu bohužel neplánuji. V tomhle máte naprostou pravdu a je to její vada na kráse:-(. Snad se mi někdy podaří ale ulovit něco k nám domů!
      Hezký den

      Vymazat
  2. A mňa, Šárka, fascinuje úplne všetko, všetko od tejto dizajnérky. Môjmu srdcu blízke! Krásne fotočky:)
    Milý deň Ti želám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, takže máme ještě společnou lásku k Tine, super!:-)
      Krásný víkend a mnoho pozdravů

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.