Style of living

Moc se mi líbil článek na blogu designérky a redaktorky Jany Pěkné na téma "Jak najít svůj styl bydlení". Je to ve zkratce o tom, že jak se oblékáte, tak taky bydlíte. Protože mě baví obojí, začla jsem přemýšlet, co vlastně sedí na mě. Poslední dobou si totiž říkám, jestli je normální jeden den chodit v keckách a vytahaném triku a druhý den v tubové sukni a halence. Stejně tak doufat, že se židle od Eamsových bude určitě hodit ke komodě z 18. století... Ale jsem to já, absolutní blíženec!!!


Proto díky mým neustálým změnám potřebuji neutrální základ, kde když mám svůj den si můžu dělat pomocí výrazných doplňků, co chci.

Jsem šťastná, že mě můj drahý drží při zemi a já si tak před třemi lety nezařídila bydlení ve stylu francouzského vintage. A i když to může být trochu nuda, držím se klasiky s kombinací starého a nového, to je moje výzva do budoucna!


A přiznám se bez mučení, miluju Beckhamku:-)!

Post od Janičky najdete ZDE a pokud se budete chtít se svou malou koláží připojit třeba u sebe na blogu, ráda se podívám;-).

Hezký sobotní večer,
Šárka

4 komentáře

  1. Díky za tip na článek, hned si ho jdu přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Simi já díky za návštěvu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem objevila tento blog a jsem nová pravidelná čtenářka :). Já jsem také absolutní blíženec a moc mě pobavilo "jeden den je to vytahané triko a druhý den tubová sukně". V tomhle jsem se úplně našla! Svůj byt zařizuji zhruba rok a verze pro obývací pokoj je již třetí a snad finální (moc tomu ale nevěřím)...A miluju židle od Eamsových!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama!:-) Tvůj blog je úžasný, ve spoustě věcí jsem se našla, takže přidávám k oblíbeným;-). Díky

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.