Pink?

Ano, mám doma světle růžovou! Nevím, jestli mě k tomu inspirovala narozeninová anturie, saténová látka původně na šaty pro družičku, ze které mi nakonec tchyně ušila polštářek (ten druhý taky) nebo má nejoblíbenější vůně od Lothantique, kterou často provoňuji naše bydlení. Ale určitě to zase rychle přejde!:-)

A chtěla bych novou sedačku...







Posílám růžové pozdravy,
Šárka.

20 komentářů

  1. Moc hezké, Šárko! Čisté, kultivované!
    Přeju hezký večer na nadýchaných polštářích!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Heli,
      no, moc to není můj styl, ale mám romantickou náladu:-). A pořád nevím, jestli ten kovový stolek z Ikea dát pryč? Ale díky:-*

      Vymazat
  2. Ružová je dobrá! :) síce na tú cukríkovú nie som, ale pastelová či takáto jemnučká sú veľmi príjemné, pôsobí romanticky a hlavne tento štýl ju priam zbožňuje. Fotografie sú krásne a fľaštička s vôňou krásne dekoruje. Prajem krásny večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaelo vítej! Přesně, na odstínu záleží:-). Díky a přeji hodně spokojených čtenářů na novém shabby blogu;-)

      Vymazat
  3. Pro růžovou já mám velkou slabost :), viz. zde http://modedeboulangerie.blogspot.cz/2012/06/antlers.html. I ten paroh jsem musela natřít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Olivo, vítej na Ma Maison Blanche!
      Nedávno jsme o Tobě mluvily s jednou mou spřízněnou duší, budeme prý mít totiž něco společného:-). Neonová, parůžek i blog je jedna velká a originální inspirace, díky!

      Vymazat
    2. Přesně vím o jakou spřízněnou duši se jedná ;). Taky se tak těšíš na to "něco" co budeme mít společného? :)

      Vymazat
    3. Neskutečně!!!!! A až to uvidím na vlastní oči, teprve uvěřím:-)

      Vymazat
  4. Pastva pro oči a pohlazení na duši! Nádherné fotky a barevná kombinace. Hezké dny .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo Renčo,
      potěšila jsi mě. Říkala jsem si, že je to moc růžové a obyčejné a nechtěla jsem to ani postnout, takže děkuju za podporu;-)
      Pohodové úterý

      Vymazat
  5. Šári, máš vždy krásné profi fotky...já růžovou miluji, to víš ;-))) U tebe se mi MOC líbí v kombinaci se šedou- je to náramně elegantní a také moje oblíbená barevná kombinace...tlesk tlesk tlesk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři jsi zlato! Haha, možná tak profesionální fotograf amatér:-D. Je mi jasné, že růžová k shabby neodmyslitelně patří a v každé ženě alespoň kousek něhy je;-). Děkuji, měj se krásně

      Vymazat
  6. Ružová je dobrá, mám ju medzi svojimi obľúbencami. V kombinácii s bielou a šedou je to príjemné spestrenie interiéru. A keby aj nie, vždy môžeš tých pár ružových doplnkov vymeniť podľa nálady za niečo iné :) Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, přesně tak!!! Já věděla, že se vám bude líbit;-). Děkuju za návštěvu, posílám velké pozdravy:-*

      Vymazat
  7. Milá Šárko, vítám tě v mém stylu :))) Bílá, černá, šedá je také můj základ a sem tam právě mám akcent sv.růžové a taky bledě modré. však víš... Tyto barvy mi totiž dodávají pocit útulnosti. Blog mi hraje barvami,ale doma jsem trochu při zdi :)) :) máš to hezké, příjemné osvěžení. Romantika musí být. :) Když jsme před 6lety dělali obklad v koupelně, váhala jsem nad šedou mozaikou. Chtěla jsem jí kombinovat s růžovou a bílou barvou. Nakonec jsem zvolila modrou, že mě modrá neomrzí. Neomrzela, ale škoda, že jsem tenkrát tu šedou nezvolila se sv.růžovou....hmmmm :)))papapa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti,
      máš ideální styl, víš to?:-) Já ouž tak dva roky uvažuji o růžové na vánoční stromeček, hmmm... Další level bude fialová;-)
      Díky za návštěvu a podrobný rozbor:-D! Měj se báječně a hezky tvoř

      Vymazat
  8. Milá Šárinko, musím se přiznat, že tvoje občasné úlety do světa barev mě těší, protože překrásnou eleganci, která tvoří základ tvýho bydlení nikdy nenaruší, spíš příjemně osvěží a harmonizuje. Takže pinková se mi u tebe moc zamlouvá, stejně tak jako třeba - tuším, že minulý léto - mintová! ;-)
    Velký potlesk pro Tvůj cit a vkus!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi a hlavně jsem vám jimi pořádně zamotala hlavu, obvzlášť ještě v kombinaci s šatníkem!:-D Ale děkuji za inspirativní názor, myslím, že budu s barevnými akcenty pokračovat;-). Hezké odpoledne

      Vymazat
  9. Milá Šárko,
    jůůů mě se u tebe líbí. Není to jen kvůli růžové, ale díky celkové harmonii barev a stylu. Všeho je tak akorát. Kovový stolek mi přijde skvělý,ale pokud máš ještě nějaký v záloze šup s nim ven ze skříně :)Líbí se mi jak se růžová opakuje i na malých kalíšcích na čajovky! Skvělá barevná volba,ale už teď jsem zvědavá jaká barva to bude příště !!!
    Bude nová sedačka růžová ?;-)
    papa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladěnko,
      díky, jsem ráda, že malá změna působí příjemně. Stolek už je trochu mimo, navíc z černé přetřený na bílo, takže vábně zrovna nevypadá, asi poputuje jinam:-D. Ty svícínky jsem po dlouhé době vytáhla, máš je myslím taky, viď? Haha, no růžová určitě ne a bílá by byla hned černá. Musím uznat, že šedá je fakt super. Ale to budu řešit až za hooodně dlouho:-/.
      Krásný víkend a díky za návštěvu!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.