On-line inspiration + manifest

Také rádi listujete stránkami on-line magazínů, kde máte spoustu inspirace pěkně pohromadě?

Pro mě je jednoznačně No. 1 australský EST magazín! Naleznete v něm to nejlepší z interíérůcelého světa, módu, dobré jídlo nebo tipy na vysněné prázdniny. Když budete podrobně studovat nádherné fotky, zjistíte, že se domů dá umístit s trochou nadsázky a citu jakýkoliv zajímavý předmět nebo kousek nábytku...

On-line magazín si můžete prohlédnout ZDE. A pozor! Velmi stylový a návykový;-)






Hlavně bych se vám chtěla omluvit, že mi teď nějakou dobu nefungovaly komentáře díky mému špatnému nastavení!:-( Už by mělo být zase vše ok a i když mám teď spíše období útlumu, čerpání inspirace a nové síly, ráda vám odepíšu a kouknu zase k vám:-).

Děkuji za vaši přízeň i nové čtenáře, jsem ráda, že vás Ma Maison Blanche baví!
Vaše Šárka♥♥♥

PS: A musím vám něco nového konečně vyfotit!!!;-)

14 komentářů

  1. Šárko to je tedy dávka krásy,jdu se zas hned juknout!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj holky, jsem z těch komentářů stejně jelen, čeká to na publikování, co jsem si tam sakra nastavila?:-/

      Míšo a je tam i shabby kuchyně!:-)

      Vymazat
  2. I pro mě je EST Nr. 1 a tímhle číslem si svou pozici naprosto upevnil. Taky se mi moc zalíbilo první číslo nového islandského časopisu http://www.homeanddelicious.is/01_issue/, myslím, že má dobře našlápnuto! Už se těším na tvé skvělé fotky, milá paní .)Čára Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Renčo,
    no tak o Tobě vůbec nepochybuju!!!:-D A moc díky za tip, musím to prozkoumat.
    Hezké léto

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko,
    no to je nádhera! Nevím co dřív jestli módu nedo bydlení. Každá fotka v časopise je naprostým skvostem.
    Renčo super tip!
    Krásné léto ti přeju a dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladí,
      to máš pravdu, spousta inspirace! A je fakt, že móda by se Ti taky mohla líbit;-). Hezky tvoř a měj se fajn...

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Kačabo jsem ráda, že zase bloguješ! Dlouho jsem u Tebe nebyla, chyba... Já díky za návštěvu;-)

      Vymazat
  6. Super inspirace!!!

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michelle nekonečná! Vítám Tě:-)

      Vymazat
  7. Wow, super tip, díky! Znám spoustu online mags, ale tento jsem ještě neznala :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bello není zač a vítej! Tvůj blog je po mé první návštěvě moc fajn včetně příjemného designu, musím více prozkoumat;-).
      Hezké léto

      Vymazat
  8. Milá Sharko,
    moc hezké a inspirativní fotky :-)
    Hezké letní dny
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  9. Martino, mohla bych se dívat pořád dokola!:-) Děkuji za návštěvu, pohodový víkend...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.