Hunter story

Mezi má velká přání, o kterých jsem psala také na blog patřily holinky Hunter. Už několikrát jsme si je chtěla koupit, ale nakonec ke mně přišly úplně jinou cestou!:-)

Moje sestřička o tom věděla a tak nedávno na druhém konci světa na jeden malý ostrůvek do malého obchůdku s botami, kde teď vypomáhá dorazily jedny holiny, co se jí zalíbily. Byly přesně táhle značky a v mojí velikosti!!! Takže tenhle nádherný dárek za mnou minulý týden dorazil v předstihu přes oceán!:-)


Dneska jsem je měla poprvé na procházce v lese...




Původně jsem si přála černé, ale tyhle nemají chybu! Na internetu jsem tenhle typ vůbec nenašla, ve spod jsou tm. zelené s šedými mapami navrchu. A nejlepší na tom je, že když je budu mít od bláta, vůbec to na nich nebude vidět:-)!


Na zimu by byly fajn asi nějaké ponožky, moc nevím, co by se k nim hodilo, ještě uvidím....




Je úžasné, jak se vám něco může splnit i takovou cestou, která by vás ani ve snu nenapadla a vy pro to někdy nemusíte udělat téměř nic! Mé největší přání teď je, aby je moje sestra nepotřebovala dnes v noci, kvůli blížícímu se hurikánu:-(...

Děkuju a myslím na Tebe♥♥♥

29 komentářů

  1. Jsou stylový, to se musí nechat !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eli,
      ráda Tě po dlouhé době vidím! To jo:-)

      Vymazat
  2. Aaaaaaaaa...Hunter-moja láska! Pasiem po nich už pekne dlho...šedé, čierne, akékoľvek...aj žlté sa mi najnovšie páčia :) Asi by som potrebovala dva páry... na jednu nohu napr. šedú a na druhú žltú... to by bolo tiež originálne :))) Prajem ti krásne hunterské dni, Šárka moja!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      viď, já taky myslím, že jedny nestačí!:-) Mně se líbí i růžové, bílé... A opravdu je všechny unosíš!;-) Měj se krásně, paa

      Vymazat
  3. Gumáky by sa zišli aj mne na chalupu, a tieto sú štýlové. Len neviem či by sa mi do Hunteriek vošli moje oplácané lýtka :) Ponožky, no neviem, mne sa páčia obidve. Nádherné momentky z prechádky a chválim aj nový watermark na fotkách. Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, tak to určitě! Do přírody jak dělané:-) Tyhle jsou právě přes lýtka nastavitelné, ale vzhledem k tomu, že jsou vlastně unisexové, tak musí být pro každého!:-) A děkuju:-*

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ahoj Sieno, užívám si je:-). Díky za návštěvu!

      Vymazat
  5. Šárko, krásný příběh jednich HUNTEREK :) .... ségra je moc hodná, někdy mám pocit, že málo kdo umí plnit NEČEKANÁ přání. :)...o to víc je hezčí, že čtu pravý opak. Moc ti sluší. Krásný fotky. Ps: černé mají všichni, tyhle jsou origo!!! :)) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti,
      to je fakt a obzvlášť takhle empaticky! Díky:-* Jen se přiznám, že mám asi trochu dilema, jak to skloubit s elegantnějším outfitem:-D
      Krásné pondělí, paa

      Vymazat
  6. Šárinko, to už tak bývá.. přání jsou od toho, aby se planila a pokud si přeješ srdcem a věříš, Vesmír to již zařídí.. nečekané cesty, o kterých bychom ani nepřemýšleli .-) Hunterky jsou úžasný a moc Ti sluší a nejen ty Hunterky .-) Ještě moc chválím hodinky z min. příspěvku** áááááách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzí,
      však já na Tebe vždycky myslím, jak úžasně to funguje! Teda někdy bych potřebovala, aby to takhle šlo i v jiných oblastech;-). A děkuju, nojo, jsem ženská marnivá:-D.
      Moc zdravím, měj se hezky:-*

      Vymazat
  7. Zdravím, taky potřebuju nové holínky a u těchto bych si teda hned říct! Moc hodná ségra :-) !Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci,
      no, dřív jsme se neměly rády a teď bych ji nevyměnila za nic:-)! Ať najdeš ty pravé;-)

      Vymazat
  8. Dobrý den, Šárko,
    ty Hunterky jsou krásné, ale ještě krásnější jsou fotky, které jste udělala v přírodě .Ty mne okouzlily. Až se mě někdo bude ptát, jestli znám někoho, kdo umí opravdu skvělě fotit, tak řeknu: znám, je to Šárka z Ma Maison Blanche.
    maminka Vlaďky (La Maison Lavande)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám Vás maminko Vlaďky a děkuji za milou návštěvu:-). Fotím jenom pro radost. Do lesa chodím moc ráda načerpat energii. Na první pohled to jsou "jenom" stromy a když se člověk podívá blíž, objeví spoustu krásných detailů;-). A ještě opožděně vše nejlepší k narozeninám!:-)

      Vymazat
    2. Děkuji Vám za přání.
      maminka Vlaďky

      Vymazat
  9. Jé, asi vyšlu bratra do světa, jinak se jich nedočkám (ale tomu budu muset značku a velikost napsat na čelo). Moc ti (to) sluší! Krásné fotky a pesan. Měj se hezky - dešti zdar! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo,
      tak to budeš mít asi jistější koupit si je sama nebo objednat přes internet:-D! Badík je náš miláček, nalezenec už v letech. Kupodivu jsem se vždycky n fotkách tvářila blbě, ale teprve, až jsem ho chytla, byla jsem publikovatelná:-).
      Díky za Tvé milé návštěvy, ať se daří...

      Vymazat
  10. Zdravím Šárko, tak ty jsou teda parádní a pejsek taky:-)) A ten hurikán se snad hodné sestřičce vyhnul... Krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani nakone se naštěstí předpovědi nevyplnily:-). Díky i za návštěvu!

      Vymazat
  11. Hurikán si to rozmyslel a byla z něj jen slabší bouřka :)) už píšu taky seznam přání :-D achjoooo

    Luv ya <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a to mi píšeš po třech dnech, kdy 24 hodin sleduju počasí na KW!!! Dostaneš na zadek, až se vrátíš! Brzy:-D

      Vymazat
  12. Šári, moc ti to přeju - ty holínky i takovou sestru.
    Jo, a pesan je taky super :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli díky:-*, za návštěvu též. Posílám pozdravy

      Vymazat
  13. Milá Šárko,
    koukám, že mě mamka tentokrát předběhla:) Jsem moc potěšená tím jak jsi se pro nás nechala vyfotit! Opravdu moc ti to na fotce sluší a máte nádherného hafana. Gumajdy jsou bezvadný, uplně si dokážu představit jakou jsi měla radost. Tento týden je ve znamení dárků z dálek:)
    xoxo Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Vlaˇko,
    pózování není nic pro mě, natož s ,ýma nohama do O, ale když je to k tématu...:-)
    Na Tvůj dárek se půjdu podívat, doufám, že tam bude!!!;-) měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat
  15. bohužel tyto huntery jsou padělek, pohá napodobenina, těch je ve světě mraky, proto tento model ani nemají na ofiko stránkách Hunter...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Padělek určitě nejsou, jen mi tenkrát nedošlo, že je nemám hledat podle barvy, ale podle sériového čísla uvnitř ;-)
      Šárka

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.