Dots weekend

Není radno sledovat fashion blogy. Ale také není nad to, přijít v pátek domů z práce a najít tam puntíkatý balíček! Připadám si vždycky jako malá holka při rozbalování dárků pod stromečkem:-).

Všimněte si stylového obalu:-)...
...pyramidkový náramek byl můj favorit...
...a konečně elegantní pohodlné "boots" na pozim. Před těmito jsem si objednala jiné z nelly. Bohužel nedorazily. Jako omluvu mi poslali tričko navíc zdarma a na TS jsem nakonec narazila na tyhle za stejnou cenu a v kůži!!! Všechno zlé...;-)

Navíc odolejte, když má TOPSHOP slevy!


Taky vás nakupování přes internet baví?:-)

Krásný puntíkatý víkend všem.
Šárka

8 komentářů

  1. :)) shari bavi, ale v mem pripade me nebavi se baliku nedockat, ted se mi to stalo podruhe, gr :( vratili penizky, ale co z toho, ZE! a ty puntikate sacky taky zeru :) vyborna selekce nakoupena, na boticky se asi taky podivam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ahoj Simslalbim,
      no to by mě taky naštvalo i když u botiček jsem byla nakonec fakt ráda! Já se držím klasiky i co se oblečení týče, Tvoji odvahu bych potřebovala!:-D
      Díky za návštěvu, měj se báječně

      Vymazat
  2. Šárko to jsou ty botky????? Jsou super! Jsem na tom stejně s balíčky. Momentálně čekám na dva z veliké dálky a až je dostanu tak snad budu lítat blahem :)))
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vlaďko,
      jj, to jsou ony;-). Jůůů, tak to mi tedy musíš sdělit, kde nakupuješ!
      Měj se fajn a díky za zastaveníčko

      Vymazat
  3. Ty naušničky jsou bombové! A boty uplně stejně .. parádní úlovky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ally ahoj,
      měly je ještě v levnější variantě, ale tyhle jsou fakt kvalitně zpracované! A botky má vysněná klasika:-).
      Užívej víkendu a děkuju za návštevu, papa

      Vymazat
  4. Mě by možná i stačilo, kdyby mi přišel ten puntíkatý sáček. Ne, kecám .), klidně by mi mohli poslat ten samý! A moje odpověď na otázku zní - ne. Nějak jsem zatím nenašla odvahu - mám strach, že netrefím velikost. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo,
      já jsem tomu fakt propadla!:-) Musím uznat, že zatím velikosti opravdu seděly dobře, většinou objednávám volnější střihy nebo naopak s elastanem, což je v klidu. Super je, že když Ti něco nesedí, stačí jen v zaslaném formuláři s asdresou zaškrtnout důvod vrácení, nalepit na puntíkatý balíček a poslat zpět. Jestli jednou začneš, nepřestaneš!:-)
      Krásný sobotní večer a děkuji za Tvou návštěvu

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.