Mint Summer

Letošní léto je u mě kupodivu barevné! Podlehla jsem kouzlu mandarinkové, zůstala věrná pudrově růžové a zcela podlehla mintové...


"Nové" číslo Art et Décoration / mintové kameninové květníky Broste (zde)


Jeggins se zlatými detaily F&F / nová žehlička na vlasy v mintové barvě Remington (po dvou letech mi záhadně vždy ta stará vypoví službu:-()

All photos by Instagram

Papírové Zewa kapesníčky s úžasným designem krabičky / matující krém Garniere nezbytný na horké dny a má svěží letní vůně od Lancôme

Užívejte krásných dní a čerpejte novou energii a inspiraci!
Šárka

16 komentářů

  1. Ahoj Shárko, leto má čarovnú moc a vženie farbičky do života, preto ho mám veľmi rada. Opäť krásne fotky. U teba je to vždy pastva pre oči. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo to je fakt, obzvlášť, když okouzlilo i mě!:-) Krásné léto

      Vymazat
  2. Krása-to jsou i mé oblíbené barvičky-hrozně mě zaujaly kapesníčky-dokonalý design-po těch se musím juknout!Díky za tip a krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo to jo a bohužel je mají jen někde:-(. Pastelové barvy letí a mně se taky moc líbí! Děkuji za přízeň

      Vymazat
  3. Milá Šárko,
    prázdninově zdravím!
    Překrásná barva mátová, příjemně chladivá v tomu horku...
    Přeju hezkou neděli. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianko to je pravda a taky připomíná průzračné moře aaach.... Užívej léta

      Vymazat
  4. Opravdu krásné a sladěné! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, musela jsem mrknou, jestli jsem opravdu u tebe :o)
    Ale barvičky jsou to překrásné!
    Hezkoiu neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Heli, to máš pravdu!:-) Dozvěděla jsem se, že některé jsou pro mě velmi prosoěšné a dokonce je potřebuju, paradoxně ty, ke kterým mám nejmenší vztah. Tak jsem se překonala, uvidíme;-). A já u Tebe nemrkala pěkně dlouho, musím napravit!!!

      Vymazat
  6. Jsem asi divná, ale moje léto je až na veliké výjimky černé, bílé a šedé.
    U sebe to nemám ráda, ale u jiných barvy zbožňuji, k tobě se tyto barvičky hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti nejsi,
      tahle silná trojka totiž byla, je a bude vždycky i můj základ!:-D

      Vymazat
  7. Ta barva je nádherná, moc se mi líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šárko,
    moc děkuju za komentář u mě, přestože jsi mě v něm trošičku přejmenovala :)))
    Ptáš se mě tam na polštář keep calm.... tak ten je má práce před koncem školního roku, kdy děti řádily a já si doma udělala polštářek pro uklidnění :)) je vídán asi všude, žádná novinka, ale mě pořád baví.... byla jsem na netu málo, tak se mi tolik neokoukal. :)) jinak u tebe barvy ...krásná, milá změna... a oui... vůně, kterou momentálně taky voním...mám ji moc ráda. Hezký srpen Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Marti moje promiň, vždyť jsem blbec!!!
      Jo a tak si představ, že já ho víceméně zaregistrovala až teprve teď! Ale když jsem pak prohlížela dál a dál, je fakt, že jsem na něj také narazila:-). Njn, bloggerky mají podobných hodně věcí:-*
      Měj se báječně a díky za návštěvu...

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.