Madam Stoltz Autumn 2012!

Konečně je tu nový katalog pro podzim 2012 od dánské značky Madam Stoltz! Jako obvykle je stylově i barevně temnější, ale o to více zajímavější. Moc se mi líbí nový textil, velké proutěné koše a stylové stolní lampy. Aby té strohosti nebylo moc, k šedým tónům přibyla opět i tmavě fialová a světle růžová barvička, která vůbec nevypadá špatně!!!

(Aktuální katalogy zobrazíte kliknutím na titulní obrázky nebo ZDE.)


Jak se vám líbí tahle barevnost, dokázali by jste si ji předtavit u vás doma nebo se držíte raději "klasiky"?:-)




Malá inspirace od Ma Maison Blanche nej produktů pro podzim 2012:-) Který vede u vás??? Nevím, jaké vybrat!


Vánoční katalog je letos samostatný a je tu již pro všechny nedočkavce!


Zatím užívejte léto plnými doušky, třeba se při představě nazdobeného vánočního stromečku ve stylu Madam Stoltz alespoň trochu ochladíte;-).

Dobrou noc, vaše Šárka.

PS: Na vybrané novinky se můžete těšit během podzima na našem e-shopu.

6 komentářů

  1. Chci tu lampu z obrázku !!!!!
    A chci, a chci, a chci ..
    Je dokonalááááááááááááááááá !
    El.

    OdpovědětVymazat
  2. Sharko, náááádhera - můj favorit je "plechový pořadač na časopisy" a ten nádherný "plechový noční stolek", ten mě fakt dostal !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    mně se nejvíc líbí ten tác a ten boxík na třídění pošty (nebo co to je :-)

    Vánoční dekorace si nechám určitě na později.

    S pozdravem

    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  4. Ta lampa je skvělá! Pěkně mi leží v hlavě. Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta lampa je skvělá! Pěkně mi leží v hlavě. Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Sharko, nový katalog MS je nádherný, ostatně jako všechny věci od ní,........... nejvíce mě dostal plechový zásobník, pořadač na časopisy a pak ty úžasné plechové noční stolky, nááádhera.............Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.