Wedding Day 2

Dnes jsem konečně dostala od fotografky všechny upravené svatební fotky a jak jsem slíbila, ještě přidávám. Na blog jsem jich spoustu vymazala, nemůžu si vůbec vybrat, zámeckým prostorám i autu to nakonec moc slušelo! A jak vidíte, nejvíc si pózování užila nevěsta:-). To, že vše dopadne takhle, jsem vůbec nečekala, takže ještě jednou Lucie velké díky!


















A hlavně zase holky nebrečte, příště už se zase vrátím k bydlení;-)!
Krásný večer.

23 komentářů

  1. Sharko, krásne fotky, moc chválim fotografku, som očarená. Najviac sa mi páči fotka "kukuč" von z auta. Nádhera, ako z módneho časopisu. Maj sa krásne. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Reni,
    vyřídím, je fakt úžasná! Nakonec jsme to pracovně nazvali glamour, a ze mě byla jeden den modelka:-). Měj se hezky, paa

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka..moc ti to sluší..vypadáš jako Miluška Voborníková :-)

    OdpovědětVymazat
  4. wow, to je nádhera! Další fotka, kterou miluju, je ta, jak ti Martin dává pusu na "nožičku" jste úžasní

    OdpovědětVymazat
  5. až mě to úplně dojímá!!! Já chci taky malou foto knihu...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Šárko,

    dodatečně moc a moc gratuluji ke svatbě, ať prožijete spolu mnoho nádherných dní ve štěstí a zdraví.

    Fotečky mě doslova dostaly. Jsou nádherné, bezchybné a nevěsta? Holka, Tobě to tam sekne, máš šmrnc a úžasné šaty.

    Chválím, chválím. Jsem ohromena. Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Evíku,
    já jsem si pořád říkala, po kom jsem, jestli po mamince nebo tatínkovi a ono po Milušce!:-D Díky za Tvou milou návštěvu, moc Tě zdravím a vzpomínám:-*

    Lenci,
    nj, to je celej on:-D. A s Tebou mám krásný fotky! Musím to dát do kupy a něco nechat vytisknout;-)

    Evi,
    moc děkuju, všechno nejspíš přišlo v pravý čas, přála jsem si se někdy nechat zvěčnit, tak jsem to pojala trochu netradičně;-). Měj se hezky, paa

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,
    ty fotky jsou dokonalé! Moc Vám to oběma slušelo. Já tady zase sedím a skoro bulím. Jsem hrozná cíťa.. :o) Nejúžasnější je fotka na tom červeném kanapíčku :o)
    Měj se pěkně Šári
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  9. Luci,
    já říkala bez slz! Ale díky, jsou to opravdu umně zachycené momenty velkého štěstí. Jo, kanapíčko s moderními polštářky na zámku, ale hodily se tam;-). Hezký den a pa u Tebe

    OdpovědětVymazat
  10. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaadhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Jani dííííííííííííííííííky!:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Sarka,prekrasne svadobne fotecky..a vam to neskutocne pristalo,stylovejsiu nevesticku som uz davno nevidela..proste nadhera !!!moc GRATULUJEM ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jé Marti ahoj,
    moc díky, nakonec jsme našli to pravé a užili si to;-). Měj se krásně a díky za návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
  14. Šári, ty fotky jsou prostě nádherné!
    Máte krásnou památku!
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Helenko,
    to jo, těším se, až je vytisknu a něco vytvořím. Díky, že jsi se stavila a pěkný večer i k vám!

    OdpovědětVymazat
  16. Woooooooooow!...kde mám sakra tu čelist.... Prostě nádherná vzpomínka na svatební den!

    OdpovědětVymazat
  17. dokonale!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Renčo,
    doufám, že už ji máš dnes zase zpátky!:-) Jsem moc šťastná, že nám to se třetí náhradní fotografkou nakonec klaplo a budu z fotek ráda vzpomínat. Hezký den, papa

    Sieno díky i za návštěvu. Pravidelně Tvé nové outfity sleduju!;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádhera! A ty Tvé šatičky nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, moc ti to sluší. Gratuluju a ať je to pořád takhle hezké.

    OdpovědětVymazat
  21. ŠÁRINKO, ŠTĚSTÍ A KRÁSA VYZAŘUJE Z FOTEČEK.
    AŤ JE TO TAK STÁLE.
    MĚJTE SE POHÁDKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  22. Ally ještě jednou díky:-*

    Ahoj Pavlí, díky, od designérky je to pocta. Jak vidíš, mám práce víc, než jsem očekávala:-). Ale štve mě, že nemám ještě ani trochu načtený Tvůj blog! Brzy doufám napravím. Měj se hezky a díky za návštěvu

    Milá Bohdanko, máš pravdu, štěstí to bylo, je a taky doufám, že ještě dlouho bude:-). Díky za zastávku a pa u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné, nevesta, ženích, auto, zachytená atmosféra - všetko! Nech máte takéto príjemne snové manželstvo, ako je to na fotkách. L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.