Little wedding inspiration

Předem bych vám všem moc chtěla poděkovat za krásná přání a komentáře ke svatebnímu postu . Zbytek fotek dorazí až koncem týdne, tak zatím jen malá svatební inspirace;-)...

Carrie to sice vyšlo až na podruhé, ale přesto vypadala úchvatně!


Díky módním bloggerkám jsem objevila nakupování oblečení přes internet. Svatební šaty, doplňky i boty mi tak přišly v balíčcích poštou. Dodání trvá cca týden, někde poštovné neplatíte vůbec, jinde nakoupíte za určitou sumu a zaslání máte poté zdarma. Zaplatíte ihned kartou po objednávce. Pokud se zbožím nebudete spokojeni, součástí balíčku je formulář, kde jednoduše zaškrtnete, co vám nevyhovuje a pošlete zase přes moře zpět;-). 

Materiály volím kvalitnější, střihy splývavé nebo strečové a boty kožené. Tak mám jistotu, že mi vše dobře padne. Zde jsou mé tři nejoblíbenější: asos.com (náhrdelník, kabelka a nude šaty), topshop.com (nude high heels a balerínky) a nelly.com (svatební šaty).   


Plánovali jsme zhruba dva měsíce dopředu a bylo to akorát. Barevnost i květiny jsem volila podle místa obřadu a hostiny a detaily jsem si splnila svá přání. Držela jsem se toho, že krása je v jednoduchosti. Dort proto nemohl zvítězit jiný! K němu jsem si přála ve smetanové a růžové barvě makronky, muffinky a laskonky.


Doplňky a dekorace na slavnostní tabuli byly rovněž  bílé a pudrové. Stačily jen ubrousky, bílé plovoucí svíčky a plátky růžových okvětních lístků. Ze stejných růží ze svatební kytice jsme nakonec použili malé aranžmá do bílých květníků od Madam Stoltz.

Ženich si přál dobré jídlo a pití, na obřadu mít svého velkého čtyřnohého miláčka a svést se něčím neobvyklým. Já ještě šikovnou fotografku a víc jsme neřešili;-).

Svatba je hlavně o ženichovi a nevěstě, proto si splňte svá přání, udělejte si radost a vytvořte si ten nejkrásnější svatební den podle sebe, i když je neobvyklý a nezapadá do škatulky tradičních svateb. Dva dny před naší svatbou jsme byli na obrovské motorkářské svatbě a byla fantastická!




A ještě malá inspirace na dobrou noc, co pod svatební šaty;-) (I když já mám mnohem radši Single Ladies ♥)
Zatím paa

18 komentářů

  1. Ahoj Šárko,
    nádherný a opravdu velmi inspirativní šlánek!! Krásně jsi se nám rozpovídala a rozněžnila! Jen tak dál, nový manželský svazek ti velmi svědčí :)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se šaty od Vivienne moc líbily, ale na C. mně vadilo, že jí vůbec neseděly, neměla do nich prsa.
    Jinak moc hezká inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vladí,
    to jsem ráda, že se Ti líbí. Zatím pociťuju jen změnu příjimení, tak ještě uvidíme:-). A brzy bych se zase měla začít věnovat bydlení!
    Měj se krásně a díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  4. Martino je vidět, že hodnotíš okem módního guru!:-) Mně ze začátku vadil ten fascinátor, ale je to přesně to, co může jinak tuctovou nevěstu skvěle oživit. Díky za zastavení se, pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, nějak nestíhám. Moc ti ke svatbě opožděně gratuluji a přeji hodně štěstí. Inspirace krásná... ale myslím že jsem si vybrala dobře a nebudu to opakovat :-) Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda Věrko, zdravím Tě a děkuju! Pokud každý víme, to, co dopravdy chceme, je to jedině dobře;-). Ať se daří, paa

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, díky moc za nakouknutí pod pokličku! Občas si říkám, jak by vypadala naše svatba teď - no, asi by byla úplně jiná. Ale to jenom proto, že jsme tenkrát byli mladší, líbili se nám jiné věci, móda byla jiná a internet co se týče inspirace nebyl, co teď. Bylo to totiž už před 7 lety a to přesně od tohohle pondělí! Ale i přesto to bylo i je paráda /svatba i svazek/ .)

    OdpovědětVymazat
  8. Možná to zní jako klišé .. a vlastně asi docela je.
    Pro ten den jsou důležité přípravy, šaty, boty, pozvánky, stuhy, květiny, fotograf .. ale v ten den přímo .. je nejdůležitější ten, který stojí vedle a drží nás za tu rozechvělou, potící se ruku, ten, komu tímto sdělujeme, že právě s ním chceme stárnout.
    Šaty, boty a ostatní vyjdou za pár let z módy, ale ten, který stojí vedle nás, ten je na celý život.
    ♥♥♥ Spoustu lásky, důvěry a tolerance ♥♥♥

    El.

    OdpovědětVymazat
  9. Amélko díky za opětovné návštěvy!

    Renčo to je super, doufám, že z toho budu mít stejné pocity i za dalších několik let. Vám tedy gratulace a jednou se budem smát, jak to tenkrát bylo, ale taky hezky vzpomínat:-)!

    Eliško klišé = pravda odvěká! Když jsem nakoukla do svatebního časopisu na seznam, co by se mělo dělat cca rok, měsíc, týden a den před stavbou dle časového harmonogramu, řekla jsem, takhle ne! Já doufám, že v jiných šatech a botech spolu budem ještě spoustu let do budoucna;-). Děkujeme Eliško!

    Krásný den holky

    OdpovědětVymazat
  10. Šári, vřelé díky za tvoji inspiraci a za to, že se s námi o vše takhle dělíš :-)...hned jsem musela projet všechny ty e-shopy a teda musím říct, že bych si vybrala :-)...už dlouho sháním šaty na kamarádčinu svatbu a žádné se mi nikde nelíbí, ale teď už jsem si možná konečnš vybrala :-D...jinak tvoje výzdoba musela být kouzelná s věcmi z tvého obchůdku, umím si to živě představit a už se těším na foto!!! Taky mi zbylo milion váziček a květníků a též je hodlám využít k tomuto účelu...jen jsem se dlouho nemohla rozhodnout pro barvu, teď u mě hraje prim lososová a korálová :-D..Měj se krásně, pusu ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Šári, jsi prostě úžasná ;-) nádherný článek.... já miluju Sex ve městě a i když C nemá prsa a má velikost asi 32 je prostě skvělá :) doufám, že najdu brzy chvilku na prohlídku Tvých tipů, moc se na to těším! krásné dny paní Šárko :) paa

    OdpovědětVymazat
  12. Čau Káťo, úplná reality show, co?:-) Právě ty růžové jsem měla na té motorkářské svatbě. Sice jsem trochu vyčnívala, ale chlapům se to líbilo:-). A nejspíš Tě zklamu, dekorace jsem celkem zanedbala, respektive nechala na majitelích restaurace, protože jsem denně před přetírala nábytek, stěhovala bedny a přebírala věci, abychom už po svatbě mohli spát v novém. Ale jak píšeš, zbylé dekorace jdou přesně takhle skvěle využít! Jj, s prasátkovou růžovou nikdo nesměl na svatbu, tenhle odstín je nej!;-) Měj se, papa

    OdpovědětVymazat
  13. Radí ahoj, nojo, to je prostě taková dámská klasika:-)! Já musím na návštěvu k Tobě, dlouho jsem tam nebyla. Díky za zastávku a ať se daří, hezký večer

    OdpovědětVymazat
  14. Sharko, já jsem ostuda,ještě vám nepogratulovala ke svadbě...

    Ať jsou všechna příští vaše společná rána taková jako bylo to první...usměvavá,důvěrná a zamilovaná ;o) s láskou Mokopa

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Moni,
    jakápak ostuda, návštěva je zcela dobrovolná;-). Jé, první ráno bych asi musela lovit dlouho v aměni, ale moc děkujeme:-*. Mnoho pozdravů a ať se daří, paa

    OdpovědětVymazat
  16. Bezva článek Šári, taky se budu brzy vdávat, tak doufám, že nm to s přítelem Tomášem vyjde a budeme spolu šťastní... Zrovna vybírám svatební květiny a líbí se mi nějaké barevné. Tom by chtěl bílé, ale v tomhle si rozhodnu sama :) jaké květiny jsi měla ty?

    OdpovědětVymazat
  17. Mirko díky, jestli jste šťastní už teď, tak se to svatbou kupodivu ještě znásobí:-). Já jsem měla pudrové růže, mrkni na předchozí články na fotky;-)
    Ať vše vyjde podle vašich představ a užijte si to, stojí to za to!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.