Best inspiration? STYLIZIMO.com!

Vždycky, když budete mít pocit, že máte málo nápadů, financí či energie jak ve vašem interiéru jednoduše něco změnit, podívejte se na tenhle fantastický blog plný inspirace z názvem STYLIZIMO! Najednou si totiž uvědomíte, že vám stačí jedno volné odpoledne a dvě volné ruce:-). Může se ale stát, že volného času budete potřebovat najednou spoustu, protože po důkladném prolistování se u vás objeví pocit euforie a nutkání změnit celý byt!

Ačkoliv v severských trendech převládá čím díál surovější a minimalističtější styl, naleznete zde úplně všechno. Od výroby drobných dekorací, přes kompletní proměny jednotlivých místností. Obzvlášť zbožňuju jednoduché tipy na výzdobu jídelního stolu nebo vtipné řešení pracovního koutku.

Autorkou blogu je třiatřicetiletá norka Nina Holst, která má obrovský cit pro detail, krásně fotí a články píše s nevtíravou lehkostí. K tomu všemu založila právě designový srrver STYLIZIMO.com, kde naleznete fotografie dalších spřízněných bloggerek. Prohlížení vám usnadní různé filtry rozdělené např. na jednotlivé místnosti, styly či roční období.

A protože je léto v plném proudu a je lepší odpočívat venku než doma, zde je trocha inspirace, jak zkrášlit balkon, zahradu nebo terasu;-)


Tak jak se vám líbí?:-)
Krásné odpoledne, paa

13 komentářů

  1. Jedním slovem, moc!
    U tebe je vždycky na co koukat.
    Krásný večer, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jedním slovem, moc!
    U tebe je vždycky na co koukat.
    Krásný večer, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. libi moc!:)super inspirace
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, to je úžasná letní inspirace - díky za ni. Krásné letní dny Ti přeji. papa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, díky za inspiraci. Do vaše blogu jsem se naprosto zamilovala, je to moje droga. Už se těším až si večer uvařím kafíčko a prohlídnu si blog Stylizimo, je to přesně moje gusto. Přeji Vám krásné léto. Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, moc díky za skvělý tip na úžasný blog, už se těším až si ho v klidu večer prohlídnu. Aprop do vašeho blogu jsem se zamilovala, je to jak má droga :o). Přesně můj styl. Krásné léto. Verča

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, tento blog znám, a moc ráda tam chodím na inspiraci. Apropo do vašeho blogu jsem se zamilovala a je to pro mě jak droga, každý den tam objevím něco nového krásného inspirativního. Krásné léto. Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasně inspirativní! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach né, Šárko, to jsem neměla vidět! Teď budu zas jako přikovaná k internetu u stylizimo.com! Ale co, budu si představovat, že mám všechen čas světa a návštěvu blogu si pořádně vychutnám (až do dna).
    P.S. Pozdravuj prdícího pejska ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to super, líbí se mi to moc, teď budou vedra, tak by se takové pohovečky k povalování hodily :-)) tak hezký víkend Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šári.Máš pravdu,že tady si člověk inspiraci najde.Nádhera.Díky za typ na další zajímavý blog.Lena

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárko,
    blog o kterém píšu obdivuji a to strašně moc! Blogerka Nina je neskutečně šikovná, má velký talent a nám všem ukazuje svůj velký rozhled nejen v blogovém světě. je proč jí obdivovat!!!!
    Přeji ti krásný týden a ať rychle utíká Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  13. Veľmi sa mi páči farebná kombinácia, levanduľová fialová aj tmavoružová pekne dopĺňajú neutrálny základ. Kiež by som doma udržala takýto štýl, ale ja som nenapraviteľná zberačka a bordelárka :-) L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.