Bedroom

Místo toho, abych se pečlivě věnovala svatebním přípravám, tak jsem stěhovala, brousila a natírala. Vůbec to není nikde vidět, starým už dávno natíraným kouskům jsem jen chtěla dát lepší nátěr, když půjdou do nového. Zatím bez kliček na oknech, podlahových lišt a kompletního vybavení na míru se pomalu rýsuje ložnice. I přes to všechno mám radost z každé malé změny, protože rekonstrukce byla nekonečná!


Začalo to podlahou. Vlastně stropem. Cestu nám nečekaně zkřížila dřevomorka, takže po začištění muselo komplet všechno dolů. Byla jsem z toho na infarkt, ale nedalo se nic dělat. Dnes už se nedivíme, že ze starých domů zůstávají jen obvodové zdi a začíná se znovu.


Původní špaletová okna nahradila rádoby francouzská s mírným obloučkem, kvůli kterému jsme se dlouho hádali, až jsme nakonec zjistili, že původně ve výklencích vůbec nebyl. Takže jsme si přidělali opravdu hodně práce navíc:-(. Přála jsem si okna bez záclon se závěsy až na zem a velký parapet na květiny a dekorace...


Po vzoru pařížských budoárů jsem chtěla jen jemné závěsové tyče s nenápadnou koncovkou. Ačkoliv se mi líbí teď hodně tmavé nebo bělené plovoucí podlahy, vsadili jsme na dubovou klasiku. Kupodivu lamino i masiv jsou na tom už dnes cenově podobně, takže volba byla jasná. Základní barevnost stejně tak. Šedá stěna měla být světlejší, ale už jsem si zvykla:-).


Noční stolky zatím suplují patinované stoličky z Ikea.


Co se týče světel, byla to láska na první pohled. Můj drahý se nezamiloval, ale nakonec pampelišku i sám jako překvapení pověsil. Téměř nesvítí, funkci má spíš dekorativní, ale do ložnice naprosto dostačující.:-).



Bílá orchidej - český fenomén! Když se začly prodávat, přišlo mi, že se hodí jenom do určitého interiéru. A pak jsem si ji přála taky. Musela jsem vydržet, protože na jižní straně by nepřežila. Nakonec mám tři. Neuvěřitelně květou a tyhle jsou ještě ke všemu jen za 129 Kč:-)!


Bez toaletního stolku se už neobejdu. Kdysi se mi rozbil podstavec od zrcátka, tak jsem chtěla po mém milém nový. A přinesl mi tenhle kus dřeva, který jsem teď přetřela na černo. Moje vysněné ovčí kůže jsme dostali svatebním darem od sestřičky. Nemohla jsem se rozhodnout mezi šedou nebo bílou. Šedou prý neměli, takže bylo rozhodnuto.


Momentálně investuju do štětců s přírodními štětinami, ale postupně, je to totiž nejen časově náročné:-). Investice celoživotní, komfort nadstandardní a rozdíl nesrovantelný!


Stále řeším organizaci. Miluju krabice, boxy, úložné prostory. Pro šminky jsem teď našla ideální místo na keramickém dekoračním tácu a květináče slouží jako nádoby na štětce.


Ano ano, jsou to ty dvě horní okna! Stejně mám nejradši nové interiéry těsně po dostavení či rekonstrukci. Většinou je ještě málo nábytku, doplňků i dekorací a vše si teprve hledá svoje místo. Jednoduše vždy působí vzdušně, čistě a elegantně!

Tak obrou noc, jdu rozhrabat peřiny:-).

26 komentářů

  1. moc se mi to libi, ostatne jako vzdycky:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Sieno, to mě těší! Díky za návštěvu, krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. úžasná ložnice, kombinace dubu šedé a bílé, nádhera :) a strašně se mi líbí povlečení.
    Těším se na zbytek interiérů z vašeho domečku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Radko, jj, taková naše klasika. Do finále zbývá ještě hodně, ale já už si ji užívám! Přesto moc díky za pochvalu od profíka;-)

    OdpovědětVymazat
  5. ŠÁRINKO, VELICE VYDAŘENÁ REKONSTRUKCE.
    VŠE HEZKY A VKUSNĚ SLADĚNO.
    NÁDHERNĚ PŘÍJEMNÁ LOŽNIČKA.
    AŤ SE POHODLNĚ SPINKÁ.
    POHODOVOU NEDĚLI PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Bohdanko,
    děkuju:-*. Stejně to teď dělají hlavně ty okna i když je za nimi ještě lešení:-D. Aledoufám, že vývoj bude pokračovat! Krásný den

    OdpovědětVymazat
  7. můj bože, to je naprosto překrásné :) vážně sen takhle bydlet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veroniko vítej! No, kolem dokola to zatím pořád vypadá jako zlý sen, ale děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná ložnice, nádherná okna! Pampeliška se tam skvěle hodí. Díky za fotky, přijdu se sem podívat, až bude třeba rozhodnout o nové barvě na stěnu v ložnici.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani ahoj, moc díky i za návštěvu, posílám pozdravy;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím přiznat, že jsem stále trošku v šoku z té poslední fotky a hlavy mi nebere, jak tam v tom vzduchu může teď "plout" ta krásná nová ložnice, že by na obláčku? Okna s mírným obloučkem se mi strašně moc líbí, stálo to za to! A vybavení - no paráda, rýsuje se to překrásně. Opět spousta nápadů, jak dávat věcem nový smysl, to mám ráda. A souhlasím, taky mám ráda takové ty poloprázdné sotva dostěhované pokoje pro tu vzdušnost a nezahlcenost předměty (což je nad síly tehnhle stav udržet na pořád, dokážou to snad jen Japonci). Měj se hezky a ať se vám dobře spí! Renata .)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Renčo, děkuji za Tvou profi pochvalu:-). Kéž by to bylo jako mávnutím kouzelného proutku, ty stropy byl fakt masakr. Nejdřív dřevomorku zničit mikrovlněním, pak spousta sutě, prachu z bourání a nakonec traverzy a beton, vše svépomocí a nejspíš naposledy:-D!
    Dík za návštěvu, užívej sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  13. Sarko, nejprve obrovskou gratulaci ke svatbe. Krasne fotky! A ted musim pochvalit loznici, strasne se mi libi ta dve okna, dlouhy zaves a seda zed. Nadhera. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Katko,
    zdravím Tě a moc díky! Okna byla fakt očistec právě kvůli tomu obloučku. i když se nám nakonec líbí, do přízemí už přeci jen budou bez něj:-).
    Měj se fajn, zdravím

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, ta poslední fotka, to je tedy něco...néé, že by ty předtím nebyly, ale na krásu, eleganci a harmonii jsme u tebe zvyklé...
    Sladké sny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Heli,
    jj, těch mám taky celou sérii:-D! A ještě pořád je co fotit na tohle téma:-/. Díky za zastavení se, krásný den...

    OdpovědětVymazat
  17. Sharko, musím se ti přiznat, že jsi mi vzala dech.
    Jednak všechny svatební fotografie jsou překrásný a ty vypadáš pohádkově...vážně nemám dost slov!
    A druhak vaše ložnice... Musím se vzpamatovat z toho, že nejsem na nějakém senzačním stylovém zahraničním blogu, ale na ČESKÉM blogu. Jsem šťastná za průkopnici dokonalýho a čistýho stylu, jakou ty bezesporu jsi! Máš neuvěřitelný cit pro kombinace a jemnost. Fotíš bezkonkurenčně! Zkrátka zírám na tvůj blog s otevřenou pusou a tleskám ti, Šárko. Máš můj plný obdiv!!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  18. Pusa dokořán. Skvělé...nevím co dodat, tohle je přesně můj styl. Minimalismus, bílá, šedá, ovčí kůže. Mám podobně zařízený pokoj, jen ovčí kůži na židli střídá kraví kůže pod křeslem. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Šári, no to je prostě bomba...Hlavně ty okna jsou neuvěřitelně krásná, dodají tomu všemu to NĚCO navíc, nemluvě o světle a vzdušnosti...vše tak krásně čisté a jemné...bílá a šedá - naše barvy :-)..vůbec mě ta šedá nemrzí - nemyslím si, že by byla nějak moc tmavá!! Už se nemůžu dočkat fináln verze, včetně dekorací a tvých super nápadů.
    Já taky pořád toužím po starém domě, ale když to tak vidím, asi si to rozmyslím :-D...Krásný den kočko

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Šárko,
    jaké bylo rozhrabání peřin?:) Vaše rekonstrukce byla teba obrovitánská už chápu to jak jsi vždycky psala, že nemá konce!Máte to opravdu moc hezké, můj styl to není ale líbí se mi an tom, že když se na ty fotky podívám tak vidím, že jsou tvoje. Nikoho nekopíruječ prostě jsi svá. Máš svůj vlastní styl, který ti nikdo neveme ani nenapodobí! To mě baví nejvíc!!
    Moc povedená rekonstrukce a naplnos tebou souhlasím v tom, že nové byty či domy mají nenapodobitelného ducha .
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko,
    jsem v šoku! Vše nádherné, nejvíc se mi líbí ta okna. Miluju tyto domy, co mají vysoké stropy... Vše máš krásně sladěno, ale dostala mě ta poslední fotka! Klobouk dolů! To muselo stát tolik práce a ještě bude, viď! Máš můj obdiv! Přeji, ať se vše daří tak jak má a těším se na další fotky nového bydlení :o)
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  22. Vivinko já děkuji za pohádkovou pochvalu!
    Moc mě to baví, jsem takový amatér nadšenec, který si to dělá po svém. Pokud se to někomu líbí nebo sdílí podobné, je to pro mě největší odměnou:-).

    Marti jsem ráda za spřízněnou duši! Po kravské kůži taky koukám a chci vidět Tvůj pokoj!!!:_D

    Káťo to je dílo mého milého. Ohromně to místnosti prosvětlilo i když je to orientované na sever. Jj, dobře si to rozmysli! I když vím, že se jednou budu kochat a bude to osobitý dům s duší, už asi nikdy více:-)!

    Ahoj Vladí,
    spím jako miminko i když s tlustýma ponožkama:-D! Na tomhle je blogování úžasné, že si laždý může dělat co chce a pokud se to druhému líbí, může chodit na návštěvy. I když jsme každá jiná, přesto mě těší, že se Ti to líbí, moc děkuju:-*

    Ahoj Luci,
    bouracích fotek máme asi hafo, to bylo snad pořád do kola:-(. Nahoru na okna teda ze židle už nedosáhnu, ale vysoké stropy jsou skvělé na velká svítidla. Děkuji Ti za návštěvu, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  23. Zdravím Šárko, přidávám se s gratulací ke svatbě ...krásné fotky. A tahle ložnice...nádhera...světlé , vzdušné a má to styl! Jsme taky případ , kdy z původně malé rekonstrukce zůstaly obvodové zdi , takže fakt rozumím a umím si představit co to dá práce, diskusí rozhodnutí a překážek a přehodnocení...ale je to opravdu nádherně vyřešené. Přeji ať se vám tam dobře spí!

    OdpovědětVymazat
  24. Lucko moc díky:-). A jak to, že Tě ještě nesleduji? Zapomněla jsem si Tě přidat a z hrůzou zjišťuji, co mi všechno uteklo, moc se mi líbí Tvůj blog a hlavně zrekonstruované elegantní bydlení se vkusem a citem pro věc, musím až si udělám čas pěkně napravit;-). Děkuji za návštěvu, krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Šárko, vaša spálňa vyzerá veľmi elegantne, obdivujem tie vysoké stropy aj okná a všetko... ale tá posledná fotka je masaker a klobúk dole, ako ste to zvládli! Nádhera a už len ostáva popriať príjemné sny. L

    OdpovědětVymazat
  26. Lusi díky, však já vždycky vzpomínám na Tebe, myslím, že máte doma něco podobného!;-)
    Měj se hezky, paa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.