Simple & pure

To, že v jednoduchosti je krása, jistě není pochyb. Nádherným příkladem je tenhle švédský interiér staré školy. Celý prostor je zařízen čistě, vzdušně, minimalisticky a s důvtipem. Všiměte si třeba konferenčního stolku vypodloženého časopisy nebo vyzděné lenošky u okna s matracemi a polštáři sloužící zároveň jako dekorační stolek. Jednotlivé místnosti dotváří především různé doplňky, které mohou místo nábytku vyplnit a zůtulnit i tak velký prostor. Kdybyste se náhodou zamilovali, dům je na prodej!:-)









Více fotek naleznete TADY. Krásný večer!

9 komentářů

  1. Tak jo, zítra si zabalím kufříček a hurá na sever, tady bude stejně zase zima, tak budu alespoň hezky bydlet. Jo, jasně, musím před tím rozbít prasátko...
    Pěkný večer, Šári!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helčo,
    díky Tobě ho mám opravdu veselý! A myslím, že by tam bylo místo i pro víc bloggerek:-D. Díky za zastavení se!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, tenhle styl se mi líbí čím dál tím víc...Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké. Tam by se mi asi líbilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Consilie vítej v klubu i na Ma Maison Blanche! BTW, překrásné ruční práce;-).

    Amelie mně taky, ale asi bych potřebovala paní na úklid:-). Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Sharko, tak to teda je...wow!! Kdy se můžu stěhovat? :D Jo, s těmi dekoracemi se polepším, jen to bylo teď u nás hektické. Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  7. Je to opravdu moc krásné, ale asi nic pro mě. Já mám moc ráda takové to "teplo domova" tak by mi tu bylo asi chladno. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milé bloggerky, omlouvám se za svou nepřítomnost, zařizuju a moc díky za návštěvy a vaše názory! Těším se, až si dám o víkendu oraz a mrknu k vám, mějte se báječně;-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.