Novinky na e-shopu

Nyní můžete nove na našem e-shopu nakupovat také na dobírku a mít tak vaše oblíbené kousky připravené k odeslání již druhý den!:-)

Také nám konečně dorazili dlouho očekávané produkty od Madam Stoltz, Lothantique a Broste, pokud chodíte na návštěvu, jistě už víte;-)


Úžasný je hlavně tenhle stolek s obrovským tácem s florálními motivy na květiny, svíčky a různé dekorace na skládacích bambusových nožkách! Velký tác můžete zakoupit samostatně, stejně tak jeho menší variantu (30 cm). O víkendu bych ráda stolek nafotila, nejspíš neodolám jeho rozložení:-).

 

Dorazilo také plechové stínidlo s prořezy ve tvaru hvězdiček. Je možné ho zavěsit na kabel jako lustr nebo použít na lampičku (různé druhy podstavců také naleznete v naší nabídce). Bude se hodit k přímořskému stylu, ale i do dětského pokoje.


K menším košíkům přibyly i velké koše z proutí od Broste s šedou patinou na polštářky, časopisy a další nezbytnosti, které skvěle pasují třeba do úložného systému Ikea Expdit.


Novou kolekci Fleurs de Mistral od francouzské čistě přírodní kosmetiky bez škodlivých látek a alergenů Lothantique doplnila rustikální 300g mýdla, která nádherně voní po letních louce plné rozkvetlých květin a společně s růží patří k mým favoritům:-).


Opět máme skladem i nejoblíbenější velké knobky Sarah White, které do konce května zakoupíte za skvělou cenu 75 Kč!:-)

Veškeré novinky naleznete ZDE.

Děkujeme za Vaši přízeň, návštěvy a doufám i spokojené nákupy, krásný máj!
Za Ma Maison Blanche Šárka.

8 komentářů

  1. Shari, tvůj e-shop, to je učiněný ráj na zemi. Všechno působí tak jemně, čistě...ty nás umíš potěšit! ;-)
    Žasla jsem taky nad švédským interiérem z minulýho postu, ten mi prostě nedá spát! Děkuju za úžasnou inspiraci!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Vivi, jsi zlato, to mě těší, že sdílíš mou vášeň:-*. Díky za Tvé návštěvy, měj se hezky, paa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko, díky za komentář u mně. Novinky v tvém obchůdku vypadají úžasně :-). P.S. Na mém nočním stolku leží učebnice typografie, příště to bude lepší, slibuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Janičko, jsem ráda, že se Ti líbí. Prosím Tě, mně nic neslibuj, to je hlavně pro vás!:-D Je to trochu věda a spousta lidí o ní nemá vůbec páru, ale taky se stále učíme a knížku k tomu používáme. Btw teď jsou prý pravidla úplně nová a změněná, zatím jsme víc nevypátrali, tak jsem z toho jelen. Jo a taky mě štve, že to ve virtuálním světě pak nejde rovnat:-D. Ať se daří a pokud by pak bylo něco ode mě potřeba k BL, tak mi dej prosím vědět;-). Moc díky, paa

    OdpovědětVymazat
  5. ŠÁRINKO, SUPER ZBOŽÍ.
    VŠE SE MI MOC LÍBÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdanko díky! Jsi hodná, že jsi se zastavila, měj se fajn:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné věcičky, stínidlo je super.

    OdpovědětVymazat
  8. Amélko díky i za návštěvu:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.