Bedroom 3+1

Né, že bych neměla práce až nad hlavu, ale potřebovala jsem si ujasnit názor na novou ložnici. Všechno se tak nějak vyvíjí v pracovním procesu a vzhledem k tomu, že dost spěcháme, tak jsem nucena vybírat barvu na stěnu během pěti minut a podobně:-). Naštěstí mozaika tak nějak do sebe zapadá a začíná se to pomalu rýsovat. Pokud také přemýšlíte, jak změnit interiér a volíte nové barvy a doplňky, zkuste si udělat jednoduchou koláž z vašich oblíbených produktů a hned se vám bude lépe přemýšlet!:-)


V základních doplňcích, materiálech a barevnosti mám už jasno dopředu. Tmavě šedé závěsy, bílé lampičky a vysněnou pampelišku mám už doma. Na nábytek na míru si ještě chvíli počkám, takže improvizace a obměny budou v podobě textilu, povlečení a doplňků.


1/ Orient Fusion
Florální motivy s nádechem orientu se opakují na doplňcích, odstíny šedé kontrastují s černou a bílou. Všude spousta svíček, luceren a polštářů. Tři malé úložné prostory, bez kterých se v ložnici určitě neobejdu: na kosmetiku černá porcelánová dóza Broste, na šperky stříbrné věšáčky Madam Stoltz a na časopisy černé vyplétané krabice s víkem...


2/ Romantic Nature
Bílá romantika doplněná o světle šedou a dřevo či proutí s patinou. Láska je cítit všude - dřevěný nápis, cementové srdce, fotorámečky s našimi fotkami. Do oken by se mi líbíl třeba břečťan obtočený na kruhovém drátu. Na kosmetiku bílá porcelánová dóza Broste šedý dřevěný tácek, na šperky háčky s patinou a na časopisy černé velké ratanové koše s šedou patinou...


3/ Purple Velvet
Tmavě šedá a fialová - elegantní barevná kombinace, která mi už dlouho nedá spát + samet a zinek. Na kosmetiku a hlavně štětce plechový organizér na zavěšení Madam Stoltz, na šperky zinkovaná dóza nebo skleněné vázy a na časopisy a další nezbytnosti velké zinkované boxy...


4/ Design Mix
Taková namixovaná chuťovka s různými symboly, nápisy a tvary. Na štětce netradičně černé plechové květníky na popis křídou, na parfémy bílý keramický podnos ASA, na šperky originální věšáček s parožím od Soni Malinové a na časopisy velký zinkovaný květník a drátěný retro koš... Po ovčí kůži dlouho toužím. Ještě budu potřebovat nějakou lampičku jako solitér na toaletní stolek. Nejobtížnější asi bude vybrat ten správný typo plakát na zeď, vlastně dekoraci vůbec!

Tak nevím, jestli jsem si ke své nerozhodnosti nakonec pomohla, jedině ty styly budu muset střídat... Vaši případnou radu vřele vítám! U mě zatím vede asi 1/. Můj drahý při letmém pohledu prohlásil, že tam nic takovýho vůbec nebude (dekorace, blbinky, pracholapky). Jenže to bychom to nebyly my ženy, abychom něco tak nezbytného domů přece jen nepropašovaly!!!;-)

Hezký sváteční den!


PS: Pokud stále pátráte pro vážkách z předminulého příspěvku, inspiraci naleznete také na blogu Wallwear s nádhernými nástěnnými dekoracemi, které obdivuji už dlouho nebo u Philie, kterou jistě nemusím představovat;-)
Paa

Většinu produktů naleznete na e-shopu Ma Maison Blanche v sekci doplňky a dekorace:-).

14 komentářů

  1. Šááári, oh oh oh, to je proste nadhera...souhlasim s tou prvni variantou, ale to asi tim, ze jsem ted tak zatizena na ten orient... ale nadherna je i bila dvojka, prece jenom ta lehkost a neznost bile se krasne snoubi prave s loznici...a i dalsi dve varianty nemaji chybu, spoustu z vyrobku MS co jsi uvedla mam ted doma v garazi :-D...
    Jo a jinak k Philii chodim dennodenne, presne TAKHLE bych to jednou doma chtela ;-)
    krasny den

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ahojda Káťo,
    děkuji za Tvou vzácnou a milou návštěvu! MS u mě stejně vede, pořád je to pro mě něco originálního a neokoukaného a ten orient i přes chladné materiály působí útulně. Doufám, že to v té garáži napořád nezůstane;-).
    Jj, Philia je taková dokonalá žena - matka - designérka - modelka:-D.
    Měj se hezky a mnoho pozdravů...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko! Áaaaach!(tohle dělám už aspoň 5 minut). U mě taky vede orient, ale nejlepší bude (a stejně to tak dopadne), to bude občas vystřídat. My, ženský jsem kromě jiného v některých věcech dost nestálé a všichni muži stejní /jako bych slyšela toho svého/. Nadchl mě nápad s parožím od Soni Malinové. Hezký svátek Čára .)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Renčo,
    to máš pravdu, bez změn stejně žít nemůžu a právě proto raději volím tu nebarevnou barevnost, aby mě pak z celé fialové stěny po půl roce netrefilo:-D. Obdivuji všechny, který barevný ani stylový problém nemají! Pohodové volno i Tobě, paa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šárka:)
    Asi budem iná, ale ja osobne fandím č. 3 a 4, napriek tomu, že vždy vyzdvihujem krásu black&white. Možno preto, že sa mi páči niečo neokukané, originálne a nevšedné, možno až bláznivé...a to teda zinok v spálni určite je. Palec hore! Viem, že Ty sa rozhodneš správne, ako vždy, a teším sa na finálnu reálnu verziu. Juuuuj, ako sa teším!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Janí,
    to jo, ta čtyřka je taková moje rebelie:-). Těžko říct, jak by mi to doma prošlo, stejně budeme hledat opět společnou cestu i když většinou tyhle drobnosti už chlapi tolik neřeší;-). A jak já se těším po těch letech! Mnoho pozdravů milá Janičko a díky za návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Šári, těžko bych se rozhodovala, všechny jsou nádherné. Snad nejvíc asi ten bílý (to je překvapení, co :o)).
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Heli,
    díky za návštěvu a za názor, jj, to je taková bělostná velmi oblíbená klasika:-D! Měj se krásně, paa

    OdpovědětVymazat
  9. Sarko, me se libi vsechny, ale nejvic ta posledni varianta. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Kateřino vítej! Děkuji za názor a máš u mě tedy opravdu velké plus za odvahu!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nejhezčí je asi Romantic nature

    OdpovědětVymazat
  12. Ä není hezčí ta ovčí kůže klasická bílá, než ta drhnutá šedá?

    OdpovědětVymazat
  13. To koukám, že se Ti líbí právě klasika:-). Já nevím, stejně uvidím, až tam bude nábytek, snad mi to pomůže se líp rozhodnout a to bude už o víkendu!;-)

    OdpovědětVymazat
  14. tak to se přijdu podívat :)))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.