B day & W day 28. 5. 2012

Omlouvám se milí přítelé za nereagování na vaše maily, telefony a mé opožděné reakce na e-shopu. Nemějte strach, jsem v pořádku, jen jsme kromě stěhování a toho, že jsem zase o rok starší měli ještě jednu velkou starost, kterou jsme naštěstí úspěšně zvládli.

I přes veškeré komplikace, které se vyskytly téměř všude, nakonec nejspíš vše mělo takhle být a náš svatební den se pro nás tak stal velkou odměnou a malým zázrakem.

Možná jsou dnes svatby velkým byznysem a zvyky a tradice se dodržují jenom z nutnosti, přesto děkuji, že se můžu svobodně rozhodnout pro to, co je nejdůležitější a nejkrásnější jenom pro nás dva. Spoustu věcí jsme tak vypustili a naopak si udělali radost tím, na čem nám opravdu záleželo. Opět tak stačí mít pár nápadů a šikovných příbuzných a efekt bývá zaručen. Nádherné fotky tak máme od moc šikovné amatérské fotografky Lucie (netrpělivě vyhlížím zásilku fotografií:-)), šaty za pár stovek z konfekce a spoustu růžovo-bílých sladkostí včetně dortu od tvořivé tchyně;-)











Pokud budete chtít víc inspirace, dejte vědět;-).
Šárka A. O.

82 komentářů

  1. Krásna svatba, nádherná nevěsta. Gratulace největší. A samozřejmě CHCEME víc inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, a já si říkala, kde cestuje...a ona se vznáší! Posílám velkou gratulaci, objetí i políbení a přání, ať vám všechno vychází, máte se dlouho rádi a vůbec, všechno nej.
    Už tady slzím a pěkně se do toho zamotávám, tak ti ještě napíšu, že si krásná ženská a tudíž i překrásná nevěsta a manžel je sympaťák.
    Moc vám přeji štěstí, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Radko díky, musím se opět začlenit do běžného života a světa blogování a dát to do kupy;-).

    Helenko děkuju Ti:-*. To nevím, jestli s Tebou budu ve všem souhlasit, ale je fakt, že paradoxně čím je člověk starší, začne se smiřovat s tím, že už to lepší nebude, shodí pár kilo a začne se mít i trochu rád. Je to osvobozující, doporučuji:-D!

    PS: Zrovna Ty bys mohla místo uhodnout!;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace. Je hlavní užít si tenhle den podle svého. Vypadáte šťastní, ať je to tak na věky.
    My jsme si to užili před dvěma lety, pozvali jsme všechny přátele a byl to krásný den. Dnes lidé od svatby upouštějí, nechtějí být svazováni starými představami a povinnostmi, ale když si to člověk udělá po svém (včetně toho soužití), je to krása a vztah to obohatí.
    Šárko, ať vám to pěkně klape ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně vám to slušelo a samozřejmě chceme víc fotek! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky, moc ti to jako nevěstě sluší, zajímavé, netradiční přesto krásné šaty a ta kytice. Nemám slov. Gratuluji a přeji hodně štěstí do společného života.

    Opravdu jedny z nejpovedenějších fotek.

    :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šári byla jsi nádherná nevěsta! Moc se mi líbí šaty a kytice a taky mě moc zaujaly Tvé boty! A máte krásné fotky! Tak hodně štěstí do společného života!!! :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko veliká gratulace,přeju aby Vaše společná cesta byla dlouhá a plná šťastných dnů.Ať je Váš život takový jako doposud,protože jinak by jste jej asi nezpečetili.Dodatečně ještě gratuluji k narozeninám,koukám,že se vše odehrálo ve stejný den.VŠE NEJLEPŠÍ!!!!!Monis

    OdpovědětVymazat
  9. Šári, to víš, že jsem poznala moje i tvoje milované Častolovice, ale jako správná ženská, když jsem uviděla, šatičky, botičky, růžičky,...
    A s těmi kily, snažím se alespoň nepřibírat, tvých křivek bych stejně nedosáhla :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko,
    moc ti gratulujem k stavu manželskému. Je to jeden z dní, na ktoré sa len tak nezabúda.
    Musím pochváliť šaty, nekonvenčné ale krásne, bola si naozaj nádherná nevesta. Chválim aj farebnú kombináciu, ružová s bielou. U teba by som čakala skôr čierno biele fotografie. :)
    Prajem tebe aj tvojmu partnerovi veľa šťastia do života.
    Renata

    OdpovědětVymazat
  11. Šári já myslela, že se ani vdávat chtít nebudu, ale můj chlap na tom už trval několik let, je extrémně rodinný typ:-)! Jojo, tak to má být a děkujeme.

    Terezo vítej, zbytek ještě čekám, tak uvidíme;-).

    Martino moc díky, od fashion bloggerky potěší;-). Miluju jednoduchost, takže kytice byla jasná. A jsem asi i děsnej romantik:-D

    Simi:-* a to vše díky fashion bloggerkám! Oblečení jsem si užívala, boty mají 15 cm podpatek, asi největší, co jsem kdy měla, takže fakt zážitek:-D

    Moničko moc zdravím a díky! Po šesti a půl letech bylo na čase, obzvlášť, když nás to pořád baví, já si to kdysi tajně vymodlila;-).

    Helenko naprosto správně! Já před svatbou místo diety snědla co bylo po ruce, asi nervy. Ale tchyně zhubla přes 30 kg díky stob.cz. Zaregistruješ se, zadáš své údaje a pěkně dodržuješ pravidelný přísun zdravého jídla, tekutin a trošku pohybu. Po tomhle jsem zhubla trvale i já, celoživotní dietářka, fakt super:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný život ve dvou!♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  13. Páni joooo, to je krásná zprávička a překrásné fotky a moc moc ti to slušelo Šárinko a přeji vám hodně štěstí, lásky a všechno dobré, ať se máte nádherně. Velká gratulace a obejmutí. Ajka

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulujem, gratulujem, zo ♥ gratulujem! Jednoznačne najkrajší príspevok na Tvojom blogu, Šárka! Veľmi vám to pristane a ak aj duše ladia, potom je všetko ideálne. Pre mňa Nr. 1 je foto usmievavej nevesty v aute! Nech Ti úsmev stále zdobí tvár! Všetko naj Tebe i manželovi!

    OdpovědětVymazat
  15. Sarka, pridavam sa ku gratulacii aj ja...a prajem vam stastny a usmiaty spolocny zivot :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sharinko milá, jsem šťastná, že to takhle vyšlo, moc Vám gratuluju, jsi nádherná nevěsta a fotky jsou perfektní, mám velkou radost :-* Tak Vám přeji na společné cestě životem jen a jen to nejlepší. Ať se vše vydaří, tak jak si společně přejete. A moc se těším na další fotky překrásného páru ;-)
    Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. Blahoželám ženíchovi ku krásnej neveste :-)

    Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Renčo však mě znáš, já musím mít vždycky něco extra:-D. A ta růžová vyplinula z okolností - růžová byla obřadní síň i místnost na hostinu na zámku (nakonec to bylo jinde), takže jiná barva by mi už do konceptu nezapadla;-). A děkujeme

    Eviii, moc zdravím:-*

    Alenko děkuji, už jsem u Tebe nebyla 100 let, posílám pusu má zlatá.

    Jani díky, autem jsme si udělali radost, myslím, že z něj budou fotky nej, stále je vyhlížím:-).

    Zuzí díky i Tobě:-*

    Lenni, doufám hlavně, že se věnuješ milým povinnostem a díky za podporu. Fotografka byla nakonec třetí v pořadí, týden před svatbou jsem bohužel kvůli nemoci musela shánět další:-/. Ale nakonec jsme si sedly a myslím, že to dopadlo výborně, uf:-)!

    Evi zdravím a děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  19. No Shari, to teda byla velká klika, že jsi sehnala. Mám radost z toho jak to dopadlo ;-) To víš, že si to užívám, až na všechny ty testy a odběry a jiný důležitý nesmysly ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Lenni, gratuluju moc, to jsem ráda, že je vše ok, skvlělé!!!!!!:-*

    OdpovědětVymazat
  21. Shari, děkuju, doufám, že je vše ok, to se dozvím příští středu ;-) A opravdu, mám velkou radost z toho, jak krásný fotky máte. A doufám, že nám ukážeš pak i další ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Šárko, moc moc gratuluju!!! Krásné fotečky, strašně ti to sluší. Do společného života přeji hodně štěstí a lásky a přimlouvám se za další inspiraci (i když mě už se netýká :-D) Hezký zbytek dne, ;-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  23. Sarko, jsem uplne ohromena! Ze vseho nejdrive Vam ze srdce gratuluji a preji hodne stesti a lasky.
    Jen se pripojuji ke komentarum se svou troskou. Fotky jsou fantasticke a ty jsi vypadala nadherne. Mela jsi uplne nadherne saty. Skoro jako kdyby z oka vypadly tem, ve kterych se vdavala moje maminka. Kdyz nadesel muj cas, chtela jsem si je pujcit, ale nevesla se do nich:))) Nakonec jsem ale take mela kratke...
    Strasne moc se tesim na dalsi fotky!
    Jeste jednou gratuluji!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  24. Sarko, jsem uplne ohromena! Ze vseho nejdrive Vam ze srdce gratuluji a preji hodne stesti a lasky.
    Jen se pripojuji ke komentarum se svou troskou. Fotky jsou fantasticke a ty jsi vypadala nadherne. Mela jsi uplne nadherne saty. Skoro jako kdyby z oka vypadly tem, ve kterych se vdavala moje maminka. Kdyz nadesel muj cas, chtela jsem si je pujcit, ale nevesla se do nich:))) Nakonec jsem ale take mela kratke...
    Strasne moc se tesim na dalsi fotky!
    Jeste jednou gratuluji!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Šári, to jsi celá ty :)!Pokaždé si říkám, s čím ta holka přijde, překvapí, navnadí... No a ty takhle!!! Pecka! Komentáře výše mluví za mně s přáním všeho dobrého a jsem moc ráda, že se s námi o tak nádherné životní chvíle dělíš!!!!; Pozdravení všem!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Lucko ok a těším se na nový blog;-)!

    Jani moc díky:-*. A já myslela, že se nevěsty už jen vdávají v šatech dlouhých:-D!

    Marionetko to jsem ráda, že máš příjemné překvápko, pořád bojuju s tím, jak moc by měl být blog osobní, ale protože je to o lidek podobného smýšlení, kterým je spolu dobře, tak asi jo;-). Jo a hlavně ženich svolil se zveřejněním sebe, což jsem nečekala!

    OdpovědětVymazat
  27. Sharko mnoho mnoho mnoho společných krásných roků ve zdraví a spokojenosti přeje anonka

    Fotky nádherné, nápad vypustit agenturu božský!

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluju!! Přeju šťastný a naplněný společný život.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Šárko,
    moc ti gratuluji ke krásné svatbě!!! Měla jsi moc hezké šaty.Moc se mi líbí tvá fotka jak sedíš v autě.
    Hezký den Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  30. Shari, tomu říkám blogové překvápko roku.:-) Moc gratuluju, ať jste stále štastní.
    Fotky jsou úžasné, jsi krásná nevěsta.

    OdpovědětVymazat
  31. Jé anonko zdravím a děkuji:-*

    Ilono děkujeme a vítej, btw krásné fotky u Tebe!

    Ahoj Vladí, díky moc, byly smetanové a doplňky pudrové, takže bych se možná vešla i do shabby, ne?:-)

    Janí díky, haha. Úžasná je především fotografka:-P

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Šárko,
    obr gratulace a spoustu radostných dnů pospolu! Moc Vám to sluší, Tobě obzvlášť ♥♥♥
    Krásné fotky, těším se na přídavek :-)
    Dana

    OdpovědětVymazat
  33. Danuško děkuju, snad jsme se našli;-). A to jsem si pořád říkala, jaké jsou svatby slaďárna a teď tu ňuňáme všechny!:-D Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  34. Sharko, vše nejlepší a ať vám to dlouho vydrží, nejméně 100 let!!! Moc ti to slušelo a fotky jsou opravdu nádherné!! Velká gratulace!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  35. Peti díky i za návštěvu, moc ráda Tě vidím, dobrou noc a pa u Tebe;-)

    OdpovědětVymazat
  36. Šári,
    to je nádherné překvapení.:-)
    Moc vám přeji tu nejkrásnější a nejdelší společnou cestu životem.
    Krásné dny.
    P.

    OdpovědětVymazat
  37. Šárko.... aaaach... krásné, ještě jednou moc gratuluji, skutečně moc Ti to slušelo a výběr šatů se Ti povedl na 1*, netradiční a úžasné!!! A moc se mi líbila aplikace se závojem, prostě paráda! No kdo umí, prostě umí ;-) je to krásné a malinko jsem zamáčkla i slzu, moc Ti to přeji, pusu R.

    OdpovědětVymazat
  38. Šárko.... aaaach... krásné, ještě jednou moc gratuluji, skutečně moc Ti to slušelo a výběr šatů se Ti povedl na 1*, netradiční a úžasné!!! A moc se mi líbila aplikace se závojem, prostě paráda! No kdo umí, prostě umí ;-) je to krásné a malinko jsem zamáčkla i slzu, moc Ti to přeji, pusu R.

    OdpovědětVymazat
  39. Moc gratuluji!!!!! To je nádhera! :-) Moc vám to sluší. Těším se na více fotek ;-) M.

    OdpovědětVymazat
  40. Karkulko zdravím Tě, já doufám, díky;-).

    Radím moc díky. Ta kytka se závojem - fascinátor - je dílo šikovné tchyně;-)

    Martinko myslím na Tebe a promiň, že jsem nenapsala, bylo to hektické. Děkuju a mnoho pozdravů do BR:-*

    OdpovědětVymazat
  41. Šárko!
    To je taak milé překvapení dnes po ránu :o)
    Moc moc GRATULUJI a ze srdíčka přeji, ať Vám to spolu v životě klape a ať se máte rádi :O)
    Mě to úplně dojalo.
    Já jsem moc ráda, že i v dnešní době jsou na světe lidé, kteří uctívají tradice.
    Jsi moc krásná nevěsta a vůbec oběma Vám to spolu moc sluší :O)
    Hodně štěstí!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  42. Mila paní Šárko :)! Moc tobě a tvému muži gratuluji! Přeju vám hodně štěstí a lásky! Jsem dojatá. Fotky jsou skutečně překrásné, ty taky a vše kolem jako z pohádky! Čára .)

    OdpovědětVymazat
  43. To je ale překvapení, milá Šárko přeji Ti a Tvému drahému hodně lásky, štěstí a spokojenosti!!!
    Fotky máš opravdu nádherný a moc Ti to sluší vybrala sis úžasný šatičky!!!
    Bonne chance à des jeunes mariés:)
    Krásné dny!
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  44. Lucko moc díky! no musím se přiznat, že jsme spoustu tradic vypustili a udělali jsme si to po svém, ale jsem ráda, snad nám to vydrží;-).

    Renčo děkuju a nebreč, fotografce vyřídím:-P

    Fleurette moc ráda Tě vídím a také merci beaucoup! Volila jsem netradičně, ale nakonec to myslím byla děsná romantika:-D. Měj se hezky, díky za návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
  45. Šárinko přidávám se i k blogovému přání a gratulaci. Naprosto chápu, sdílím a MOC ZE SRDCE PŘEJI ***:-) Buďte šťastní, užívejte společného života plnými doušky, a milujte se :-)) Byla jsi nádherná nevěsta, ženich rovněž... tedy on NE nevěsta hihihi :-)) Krásný pár..***Je vidět, že vše klaplo dle představ napříč zádrhelům .-) a to je podstatné :-) VŠE NEJLEPŠÍ NOVOMANŽELŮM****

    OdpovědětVymazat
  46. Zuzanko moc děkujeme. Víš, co jsem Ti tenkrát psala, když jsem viděla Tvé úžasné fotky ze svatebního dne, byla jsi pro mě velkou inspirací, jak vše udělat tak, jak to oba doopravdy cítíme a jsem moc šťasná, že to vyšlo (oba). Díky i Tobě, měj se krásně, objímám:-*

    OdpovědětVymazat
  47. Měla jsi opravdu nádherné šaty! Spousty šťastných společných let!

    OdpovědětVymazat
  48. Ahojky Šárko, zdravím Tě z nedalekého Hradce (brzo už z Blešna).. mooc gratuluji, přeji hlavně hodně štěstíčka v manželském životě.. jj, a mooc ti to sluší :o)) páá. Katka

    OdpovědětVymazat
  49. Ally vítej a díky za pochvalu, bude i fashion inspirace;-).

    Katie moc zdravím a děkujeme! Však já tam k vám vždycky koukám, když jedem do HK, jestli se tam něco děje;-). Měj se fajn, paa

    OdpovědětVymazat
  50. Teda Šári woooooowwwww, takové překvapení!! Jak jsi to dokázala se o tom ani jednou nezmínit??? :-D Já si tady už několik dní říkám, že ti musím napsat komentář k minulému příspěvku, a najdu tu TOHLE!!! teda, musím ale říct, že jsi byla fakt NÁDHERNÁ! Já jsem taky pro svatby, vždy jsem byla a vždy budu, už od mala je ve mě hluboko zakořeněný sen o krásné princezně v dlouhých šatech :-D... a naštěstí to máme s mým drahým stejně. My se taky měli letos brát, už jsme měli i datum, ale bohužel kvůli mým nevydařeným obchodům jsme to museli odložit na přezrok ;-)..ale nevadí, není všem dnům konec, i když už jsem alergická na reakce tipu, že je to přežitek, že jsou to zbytečně vyhozené peníze a že se svatbou přijdou jenom problémy... každopádně ty jsi to pojala netradičně a přitom tak skvěle, tvé šaty jsou úúúúžasné, máš nádhernou ženskou postavu, krásné vlasy, krásný úsměv a... TY BOTY!!! Taky ženicha, místo..a prostě vše :-)...myslím, že v každé z nás sídlí malá romantická dušička ;-). A vůbec jsem nevěděla, že častolovický zámek má takové kouzlo! Přitom je to takový kousek!!
    Přeji Vám ze srdce jen to nejkrásnější, společný život bez překážek a s neustávajícím úsměvem na rtech. Užívej!!!

    OdpovědětVymazat
  51. Jo a na další fotky už jsem nažhavená teď!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj Káťo,
    to bylo přísně tajné, věděli o tom jen hosté!:-D Moc díky za podporu, to mě těší, že se Ti to líbí:-*. Přiznám se, že jsem váhala, jestli tenhle krok udělat i třeba vzhledem k rekonstrukci, napjatým rodinným vztahům, ale můj drahý na tom trval už dlouho a celé to zaštítil;-). Nakonec jsem fakt šťastná, že to takhle dopadlo. Jsme spolu už dlouho a pořád je to fajn, tak věřím, že se mi změní jen to příjimení:-). Jo a šaty byly krátké, protože jsem v 15 letech před patnácti kily měla v tanečních ty princeznovské a stačilo mi to:-D. A Častolky jsem vždycky milovala, měli jsme tam mít i hostinu, ale bohužel jsme se nedohodli ba podmínkách (nejdřív nebyl nic problém a pak úplně všechno:-(), ale jinak super! Tak ať Ti to taky brzy vyjde má milá!!!!!!:-* A určitě přidám;-).

    OdpovědětVymazat
  53. Šári, tak to uz se těším! Opravdu Ti to že srdce přeji :-*! Ja to vidím na rok 2013, jestli teda přezijem tento rok :-)! Ale organizovat budu muset začít uz asi ted, ono na dálku to nebude žádná sranda.. Navíc Ja jsem v těhle vecech strašný stresař, takže to bude paráda :-D ale uz ted též odstupujem od spousty možna tradičních, ale pro nás nepodstatných věci... Tak si to užívejte a zase brzy!! Pa

    OdpovědětVymazat
  54. Šári, moc blahopřeju!!! Strašně Vám to sluší :o)...
    P.

    OdpovědětVymazat
  55. Káťo my jsme začli na poslední chvíli a jakože to bude brát lážo plážo. Nakonec nervy taky pracovaly (teda u mě), ale doporučuju neplánované změny nechat být a jenom plynout, nejspíš to tak má být a hlavně by se z toho člověk zbláznil;-). A budu zvědaváááá:-D

    Pavlínko ahoj, moc zdravím a děkuji, jsi hodná, že jsi se zastavila! Doufám, že se daří:-*?!

    OdpovědětVymazat
  56. Šárka, blahoželám !!!!!!... krásne fotky a ešte krajšia nevesta, má to šmrnc :)
    Maj sa krásne, J.

    OdpovědětVymazat
  57. Jani ahoooj a děkuju:-*. Měj se báječně a mnoho pozdravů na Slovensko!

    OdpovědětVymazat
  58. Já ani nedýchám, Šárko! Ty jsi nejpřekrásnější nevěsta a tvůj manžel je veliký fešák ;-). Moc vám gratuluju, ať jste šťastný na tři prsty! ;-) Už jsem psala, že jsi vážně nádherná nevěsta...?! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  59. Šári moc gratuluji!!!!!!Ať vám to pěkně klape a hodně manželského štěstíčka.Lena

    OdpovědětVymazat
  60. ŠÁRINKO, POSÍLÁM UPŘÍMNOU GRATULACI.
    ÚCHVATNÉ FOTEČKY!
    PŘEJI KRÁSNOU LEHKOST BYTÍ A HODNĚ ŠTĚSTÍČKA.
    ZE SRDÍČKA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  61. Moje milá Šári, kdybych zde náhodou nenakoukla, tak mi tahle krásná zpráva unikne... Všechno nejlepší a přeji hodně štěstí v manželství :-)
    P.S: já jsem se právě rozvedla :-))

    OdpovědětVymazat
  62. Moje milá Šári, kdybych zde náhodou nenakoukla, tak mi tahle krásná zpráva unikne... Všechno nejlepší a přeji hodně štěstí v manželství :-)
    P.S: já jsem se právě rozvedla :-))

    OdpovědětVymazat
  63. Vivi já se fakt červenám, ale moc děkujeme:-*. Ŕíká se, že každá nevěsta je krásná, tak jsem ráda, že jsem neporušila pravidlo:-D!

    Leni ahoj a díky!

    Bohdanko přijímam a moc díky:-*.

    Sandři ahoj,
    myslím na Tebe a věřím, že i tahle zpráva je u Tebe pozitivní a je také symbolem krásného nového začátku:-*. Jen to nej má milá a díky za Tvůj blog!

    OdpovědětVymazat
  64. Šárko,
    blahopřeju! To je krásné! Jsi na fotkách nádherná, vidím, že to byl úžasný den pro Vás pro oba - přeju, ať jsou takové i všechny další.
    Mariana

    OdpovědětVymazat
  65. Marianko děkuji a zdravím! Je fakt, že atmosféra je úžasně zachycená i na fotkách, jednou budeme vzpomímat:-).
    Měj se hezky v zeleném údolí, papa

    OdpovědětVymazat
  66. This is so nice darling! What do u say about following each other?:X


    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  67. Chtěla jsem ti jenom napsat, že mám opět starý název svého blogu...:)

    děkuji

    Martina

    OdpovědětVymazat
  68. Ioana nice to meet you and thanks. You're blog is really cute!:-)

    Marti díky za zprávu, já jsem se do toho včera pěkně zamotala, tak snad Tě už teď najdu!!!;-)

    OdpovědětVymazat
  69. Hezký den Sharko,

    taková vzácná návštěva u mě...děkuji za ni a milý komentář....souhlasím s tebou...Poštorenská architektura s jejich cihlami je jedinečná a něco vypovídající....

    Samozřejmě ti zde chci popřát do společného života milé chvíle soužití,případné chmury či mraky, ať odežene vichr lásky, radostí a úsměvů ...dny naplněné dvojnásob...přeje pherenis

    OdpovědětVymazat
  70. Pherenisko děkuji Ti i já za zastavení se a přání:-*. Mnoho pozdravů a doufám, že se na ni podívám brzy osobně;-)! Papa

    OdpovědětVymazat
  71. Šárko, velká gratulace k Vaší svatbě, je neuveřitelné, že jste všechno zorganizovali jen za 3 měsíce. Přeju spoustu štěstí, lásky a spokojenosti a těším se na další nádherné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  72. Mademoseille moc děkuju, komplikací bylo fakt hafo, ale jak říkám, něco jsme neřešili vůbec a naštěstí to dopadlo;-). Měj se hezky a díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  73. Teda Šárko, nevím kde jsem byla, že mi tahle zpráva málem unikla :-). Ale jsem tu a připojuju se ke gratulacím, svatba nádherná a fotky dokonalé! Všechno nej... do společného života!

    OdpovědětVymazat
  74. Jéj, Šárko, zo srdca blahoželám, prajem veľa lásky, šťastia, pohody a dlhé-predlhé skvelé manželstvo!
    Veľmi Ti to pristalo a ste krásny pár. ♥ L

    OdpovědětVymazat
  75. Shari!! to je sok :) ale tak krasny!! moc blahopreju, jste krasny par, manzel sympaticky, ty nadherna!! velmi mile jsem prekvapena z originalniho pojeti, wow! a veteran je jednou i muj sen .)) opravdu jsem se pokochala, krasa!

    OdpovědětVymazat
  76. Jani díky! Společně s rekonstrukcí moje velká starost a radost a veké vysvětlení pro Tebe;-)

    Lusi ráda Tě vidím a děkuji:-*!

    Milá Simsalabim a hádej, kdo může za svatební oděv z asosu? Na začátku jsi byla Ty!:-D Díky za zastavení se i přání a sen si koukej splnit! Kromě toho, že se v něm člověk nevozí každý den, moc mu to na fotkách sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  77. Nádherná svatba, moc gratuluji! Mám ráda podobné barvy a styl. Nevěsta krásná, ženich sympatický, fotky krásné - prostě velké áááách!

    OdpovědětVymazat
  78. Roque vítám Tě a díky, bez šikovné fotografky by to byla jen dvě prkna ve stvatebním!:-)

    OdpovědětVymazat
  79. Šári, tak to jsou dokonalé fotky. Ty Tvé šatičky i boty jsou úžasné a jste opravdu moc hezký pár. Moc moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj Jani, děkuju:-*. A koukala jsem, že už zase bloguješ! Musím se zastavit;-). Měj se hezky, paa

    OdpovědětVymazat
  81. Rád bych vám pochválila úžasné fotografie ze svatby od Lucie a taky pogratuloval :-) Hledala jsme s manžou nějakou fotografku v Ostravě, nakonec jsme teda našli zde. Kde jsou nafoceny svatební fotky prosím hledáme inspiraci :-) ? Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Lído,
      vítejte a děkujeme:-). Fotili jsme na zámku v Častolovicích. Fotografka vypadá vypadá dobře, poradí si určitě s čímkoliv;-). Hodně štěstí!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.