Sasanky

Na co jsou malé vázičky? No přece na malé kytičky! O velikonočním víkendu jsem neodolala. Potom, co jsem při procházce v lese málem umrzla při chumelenici, kterou jako mávnutím kouzelného proutku vystřídaly sluneční paprsky.


Tahle s drobnýmými bublinkami je od Madam...


Užijte si víkend (doufám bez sněhu:-))...

16 komentářů

  1. Krásné fotky Šári!!! Já mám taky tuze ráda malé vázičky a malé kytičky :-) Jsou nesmírně roztomilé a člověka nikdy neomrzí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sandři,
    je to asi taky taková malá vzpomínka na dětství, když jsme maminkám nosili kytičky z procházek:-). Díky a krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásně něžné.
    U nás máme místo, kde jich v jaře rozkvete celá louka v lese :) asi tam zajdu a vyfotím tu podívanou.

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, tak louku deta nemáme, u nás rostou podél lesní cety:-). Hezkou sobotu

    Carolina nice to see you!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko,
    krásné fotky! Dobře že Tě nezachumelilo a žes nám je donesla až sem :).
    Hezkou neděli! M

    OdpovědětVymazat
  6. krásný .. a já taky tuze ráda malé vázičky a do nich kytičky z procházky :)

    jinak jako malá jsem teda mamince trhala vždycky jen šeříky a ona vždycky říkala, že jsou tak krátké, že na ně žádnou vázu nemá :))

    OdpovědětVymazat
  7. Marianko díky, kousek přírody mi udělá vždycky radost;-).

    Gralinko ahoj, já jednu natrhala taky mamce a ona nebyla schopná určit druh!:-D

    Hezký večer holky a děkuju za návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná vázička, krásná kytička, navíc, si ji málem zaplatila životem...
    Včera to šlo, ale dneska, zase hrůza, viď, Šári...
    Nenecháme si počasím zkazit den, užívej si neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,
    sasanka hajní (Anemone nemorosa)je chráněná rostlina a nesmí se trhat. Dovolila jsem si Vás upozornit, neboť věřím, že jste trhala z neznalosti. Bolelo by mě srdce, kdyby se inspirovaly další blogerky a začaly také trhat sasanky . .
    Jinak přeji hodně úspěchů ve všem, co děláte.
    Marková

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Heli, díky:-D! To teda, ale stejně jsem ráda, že si můžu chvíli orazit. Hezký nový pracovní týden a děkuju za návštěvu.

    Dobrý večer paní Marková,
    děkuji Vám za upozornění. Omlouvám se a věřím, že tomu tak nebude. I když to vypadá, že jich je teď u nás plný les, nejspíš to není pravidlem. Mimo to koukám, že jsem si mohla způsobit i problémy zdravotní!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sarko, krasne fotky, sasanky jsem uz dlouho nevidela. Preji prijemny tyden a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  12. jsi asi prvni cesky blog s takovymihle dekoracemi apod. na ktery jsem narazila a to jeste ke vsemu moc povedenymi. sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Shari!!
    Už je konečně vidím!!
    Sasanky je má láska, jsou krásně jemné a takové kouzelné poslíčci jara!!!
    Tvoje fotky jsou překrásné!!

    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Moni děkuju i za návštěvu!:-*

    Milkwoman vítej a děkuji, to mě těší:-).

    Jaruško moc díky, ty je ráda, viď? Dnes jsem koukala, že u vody nám zase rostou i žluté. Měj se hezky a užívej jara!

    Amélie děkuji a zdravím:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.