Hairbun a Happy Pills

Malé pokračování z Barcelony... Musím vám ukázat, co jsem přivezla a udělalo mi největší radost:
1/ HAIRBUN

Na fotce drátěnka na vlasy:-). Je to geniální pomůcka na drdoly a u nás jsem ji nemohla vůbec sehnat. Náhodou jsem na ni natrefila v Primarku a mám z ní obrovskou radost!!! Kdybyste nevěděli o co jde, inspirovat se můžete třeba tady ;-)





2/ HAPPY PILLS
To se takhle v podvečer proplétáme uličkami a pak vidím růžovou lékárnu. Fakt jsem si myslela, že tam prodávají ibalgin na váhu:-). Ale byly to spousty různě barevných úžasných bonbónků v originálních designových obalech ve tvaru lékovek!!! Směs jste si namíchali sami (jahůdky, tenisáky, upíří zuby, mozky, lahve od coca coly, pusinky...) a vybrali lahvičku i samolepku s účelem - (For a Bad hair day...). Prostě nádhera!!!


Možná to máte taky tak. Místo, abyste si užívali za poslední kapesné, utrácíte za dárky pro vaše nejbližší a nevíte, kdy přestat. Doma sice patřičně estetiku dárku neocenili a bonbóny jsem málem neochutnala, ale radost byla 100 % dvojnásobná;-)


+++Pink days without grey clouds+++

20 komentářů

  1. Tak tu věc na drdoly bych potřebovala. :) vypadá jako žínka na nádobí :)
    Taky moc ráda vybírá a nakupuji dárky pro své dobré kamarády, rodinu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Martino,
    jj, taky jsem uvažovala to z ní udělat. Na youtube je taky hodně DIY návodů, jak ji vyrobit z ponožky:-D!
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárka, skvelý tip. Z toho obchodu by ma museli ťahať násilím, vyzerá to priam božsky :)) Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Renčo,
    to teda. Ale fakt dělala hodně i ta skvělá prezentace, to prodávalo bonbónky samo;-). Kéž by byl každý obchod takový!
    Dobrou a díky za návštěvu

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, dobře si nakoupila. Tu drátěnku jsem neznala, ale drdol s ní se zdá velmi snadným...Primark znám z UK, nakupuje se tam parádně, ty doplňky, bižu,...Tam se hezky nakupují dárečky :o)
    Přeju sladký večer :o), pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Šári já jsem si tuhle drátěnku objednala s Ebay asi za dolar a je naprosto skvělá! Zítra si asi do práce udělám drdol, jak jsi mě tím videem navnadila :-))) A ty bonbonky v těch roztomilých obalech vypadají peckově!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty pilulkový bonbónky mi zvedly náladu už jen na pohled! Tam by se mi líbilo a přijde mi to jako skvělý nápad. Drátěnkový drdol je parádní, bude ti slušet!

    OdpovědětVymazat
  8. ja bych to taky chtela!!drdoly nenosim,ale strasne se mi libi:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré ráno,
    Heli jo, to mi povídej! A drdol je fakt hotový do pěti minut;-).

    Simi, tak to se těším na foto, určitě bude, že?:-D

    To jo Renčo, tomu říkám corporate identiy, co se sama prodává! Dle mého milého mi drdoly nesluší, ale já na to kašlu;-)

    Sieno doporučuji, je to fakt hodně efektní! Bohužel neporadím, kde sehnat:-(

    Děkuji vám za návštěvu milé bloggerky, hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šári, tak jsem zase tady...četla jsem, že se ti líbí ta porcelánová posada na vajíčka, já ji mám z http://www.this-that.cz/cz/
    Hezký večer a pohodové Velikonoce!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko ty jsi úžasná, moc díky!!! Já ani nevěděla, že mají e-shop:-D.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  12. ...jé to je krásná vychytávka do vlasů....vůbec jsem netušila,že něco takového existuje.....no a ty bombónky to je něco pro mně:o)))opravdu kouzelný obchůdek!pěkný den...Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Happy pills je perfektný nápad, a určite by som sa takou medicínkou rada poliečila ;-) L

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Petro,
    jj, moc koukám na beauty blogy:-D! Díky za zastavení se, hezká víkend

    Lusi ahoj, moc Tě zdravím!
    Kdyby to bylo u nás, tak si asi kupuju pravidelně:-D. Krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
  15. Kdo by si chtěl koupit drátěnku do drdolu, tak v obchodě jménem Claire´s je mají ve 3 barvách a několika různých velikostech. Dneska jsem si jí tam koupila, v pobočce na Černém Mostě, ale myslím, že jsem tento obchod viděla i na Chodově, určitě jich budou mít víc.

    OdpovědětVymazat
  16. Mončo děkujeme za tip! Tohle je přesně problém naší královéhradecké placky, u nás nic a v Praze hic:-). Hezké Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šarko
    Gumička na drdol je super,mají jí i v H&M.
    Přeji krásné dny.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Ty potvoro, já jsem byla nadšená, jaké krásné věci jsi mi přivezla a bonbonky na tebe ještě čekají :-* jen se musíš připomenout

    OdpovědětVymazat
  19. Petro díky za tip! Na HM si u nás musíme počkat do května:-D. Hezké jaro

    Však já si jeden tajně zobla, když jsi nebyla doma, už jsou ale stejně vyjedený:-D!

    OdpovědětVymazat
  20. Dratenka je skvela a zitra se hned na ni nekde poptam..ten drdol vypada bajecne!:)...M*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.