DIY MT vajíčka

Já věděla, že to s tím jarem nebude zas až tak horké, u nás chumelí! Proto jsem tvořila další velikonoční vajíčka s MT tapes. Tentokrát opět v black & white.

Protože bílá vajíčka došla, stará plastová a rozbité skořápky jsou přetřené na bílo a oblepené mou nejoblíbenější natrhanou puntíkatou lepičkou kolem dokola. Usazené jsou v papírovém boxu na vajíčka přetřeném na černo. Skvěle by box vypadal i v "přírodní" barvě nebo bílé. A protože jsme dostali z hájovny tašku plnou nádherných různých druhů peří, nesmělo v dekoraci chybět;-).



Pokud ještě neznáte MT tapes z rýžového papíru, určitě je vyzkoušejte, možností jak snimi tvořit je spoutu a bude vás to bavit! Koupíte je třeba u White Fox;-).


Hezkou aprílovou neděli!

12 komentářů

  1. Šári, jednoduché, vkusné, s Tvým rukopisem... Co víc si přát na Tvém blogu!!! Netleskám, naopak.... volím aplaus!!!
    Pěkné dny a zdravím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná blackandwhite velikonoční inspirace, moc se mi líbí to načerno přetřené platíčko, s-lepičce to na vajíčcích moc sluší. Tašku plnou takovýchto peříček bych taky potřebovala (mě se hodí poslední dobou všechno). Moc děkuji za krásné komentáře, měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Simon díky:-)!

    Marionetko ahooj,
    moc děkuji, říkala jsem si, že ta černá už bude asi moc, ale nakonce jsem si zvykla:-). Díky za návštěvu, posílám pozdravy a ať se daří:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Renčo díky! A přijdu s tím až "po", viď? Peříčka budu muset vyfotit, měla jsem z nich velkou radost a přehrabovala se v tom jak malá holka (tedy jsou tchyně, ale já jich pár mít prostě musela). Ať se daří při Tvých recyprojektech:-)!

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, krása ... jak jinak než v black and white u tebe že.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Jé ahojda Věrko,
    děkuji Ti. Krásné jaro a dkuji za zastavení se:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šári nádhera, ty peříčka tiše závidim, já sehnala jen ty bílé....kropenaté by se mi též tuze hodily :-)!!! No jinak já dekorovat ještě ani nezačla a upřímně řečeno nevím, zda to za ten týden vůbec stihnu...dnes mám volné odpoledne, tak snad si stihnu odskočit od hrnců alespoň pro větvičky a do sklepa pro krabici s dekoracemi z loňska :D... z nejhoršího nějaké MT tu taky mám :-D...jen ty vajíčka už "pusou" vyfukuju asi měsíc :-D

    OdpovědětVymazat
  8. No, když může být kapr na modro, proč by nemohly být Velikonoce na černo, kór, když to je u Šárky!
    Holka, úžasné! Já jsem nadšená a Adam tady úplně jásá :o)
    Hezký večer, pa Helena a A.

    OdpovědětVymazat
  9. Káťo moc díky:-*.
    Já vím holka moje, vyrž! Já právě taky nakonec nevyfukovala a přetírala skořápky a plastová z krabice z půdy:-D. Ať si brzy odpočneš a děkuji za Tvé vzácné návštěvy!

    Helčo děkuji, že mě tolerujete:-D! A od chlapa pochvala těší dvojnásob, asi začnu bejt nafoukaná:-P.
    Mějte se fajn a díky za obě návštěvy!

    OdpovědětVymazat
  10. Neradicni barevna, kombinace (tedy alespon podle me) se ti moc povedla a vypada velice elegantne! Doufam, ze se u vas pocasi zase brzy umoudri a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni moc díky:-*. Joo, dnes sva dny hezky a Velikonoce na mrazu, musíme vydržet:-D! Měj se krásně...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.