DIY malé velikonoční deko...

...na poslední chvíli:-). Potřebujete jen peříčka, vajíčka a spořápky a dvě skleněné nádoby, ve kterých vše hezky vynikne. Použít můžete třeba staré zavařovačky nebo elegantní sklenky na víno...

Já jsem se letos opravdu odvázala. Narazila jsem na půdě na peří v neonově růžové a černé barvě. Kdysi se mi zdálo příliš kýčovité a dekadentní. Ale teď přišla ta správná doba:-)! Růžové vajíčko je opět oblepeno lepičkou. Jak vidíte, MT tapes jsou průhledné, proto je lepší podklad natřít třeba na bílo. A jako vitrínky mi posloužily skleněné lucerny od Madam Stoltz, ve kterých se dá jednoduše střídat dekorace dle ročního období;-)

Ať už zítřejší den volna jen tak prolenošíte nebo budete vítat koledníky, užijte si jej!♥ ♥ ♥


PS: Tak, a letos mám velikonočně nadekorováno i na několik let dobředu!!!:-P

20 komentářů

  1. Děkuji:-). I Tobě milá Amélie!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta růžová v tomhle počasí pohladí oko a zahřeje. Krása! Hezké Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo Renčo a hoří mi tu zelené svíčky:-D. Užij si je, u nás dnes chumelilo i svítilo sluníčko, tak snad už bude líp;-).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nápad!!! Já jsem dnes barvila vajíčka, ale jinak jsem žádnou jinou dekoraci nedělala, nějak nebyl čas, jsem spíš na ty Vánoce :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, to vypadá bezvadně. A i když růžovou nemusím, tady je úžasná (asi ten správný odstín). Bezva nápad, dekorace ve skle ♥
    Krásný a veselý Velikonoce (a citlivý koledníky).
    Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko,
    zdravím! Peříčka v nádobách barevně laděná jsou skvělá, dobrý nápad.
    Hezký zbytek svátečních dnů přeju :).
    M

    OdpovědětVymazat
  7. Sim díky, přiznám se, že letos koledníky nečekám a všechny jsem předem obdarovala čokoládou. Příští rok si to snad vychutnám:-)!

    Šári díky, no je to trochu odvaz:-). Také hezké Velikonoce...

    Marianko děkuju, i Tobě! Jj, já peříčka zbožňuju vlastně celoročně;-).

    Hezký večer milé bloggerky

    OdpovědětVymazat
  8. Sharko, krásný a originální. Hezké velikonoce!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Peti díky, Tobě taky a u nás svítí sluníčko!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. ŠÁRI, BÁJEČNÁ A ORIGINÁLNÍ VELIKONOČNÍ VÝZDOBA.LÍBÍ SE MI.
    JÁ BUDU NIC NEDĚLAT DNES CELÝ DEN.
    VELIKONOCE NEMUSÍM, ALE JE PRÍMA, ŽE TATO TRADICE JE U NĚKOHO ZACHOVALÁ.
    PŘEJI HEZKÝ DEN, DOBROU NÁLADIČKU A POHODU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, já se tady s tím patlám a u tebe - rychle, elegantně, stylově!
    Krásné odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Bohdanko,
    u nás dnes taky pohodička, akorát jsem dostala od švagra vařečkou:-(.
    Krásný den!

    Heli díky!
    A na to, že patláš zapomeň, chtěla bych mít Tvoji trpělivost a umět ovládat nejen vlnu:-).
    Měj se fan:-*

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju za návštěvu u mne,a přeji taky krásné svátky,i celé jaro.Měj se moc krásně.Monis

    OdpovědětVymazat
  14. *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` ¤ Carolina Artesanías

    happy easter
    cariños
    c@

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojda Moni,
    díky, ať se daří:-*

    Carolina nice to see you, have a nice afternoon;-).

    OdpovědětVymazat
  16. no teda to je teda paráda.. klobouk dolů před vybočením ze všedností! bomba :))

    OdpovědětVymazat
  17. Gralinko znova Tě vítám a díky:-)!

    OdpovědětVymazat
  18. Pani super! Libi se mi, ze jsi nezklamala a zase prisla s necim novym! Zdravim...opet po dlouhatanske dobe...jsem desna...nejak ten cas nemuzu nikde najit:(...nicmene opet blogovaci predsevzeti chodit navstevovat a blogovat pravidelne...tak snad:) Preji krasne Velikonoce!(tedy tech par hodin, co jeste zbyva:)

    OdpovědětVymazat
  19. Jani díky a opět Tě tu vítám:-)! Nic si z toho nedělej, jsme všechny stejné;-). Ať se Ti daří a budu se těšit na novinky. Hezké jaro

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.