DIY Dragonfly & Butterfly

To si tak říkáte, že budete pravidelně blogovat a čtrnáct dní uteče jako voda! Takže dnes to bude jednoduchá jarně-letní dekorace díky milé Péťe, která mi pomohla mou myšlenky zrealizovat. Opět dlouhou dobu koukám na severských blozích po obrazech s různým hmyzem, fotky mám vybrané a rámy prázdné. Za všechno může nakonec nádherná vážka, ke které jsem přidala ještě fotku motýla. Aby detaily co nejvíce vynikly, nechala jsem si obrázky vytisknout na digitální tiskárně ve studiu na křídový papír. Pak už stačilo jen přetřít šedé rámečky na černo a můžu studovat hmyz detailně každý den:-)


Zelené větvičky jsem už vyměnila za růžové růže, takže teď je to víc romantika..


Nové svíčky jsem dostala jako suvenýr od mých nejbližších, kteří už přesně vědí, co vyžaduju:-)


Pořád jsem přemýšlela, co schovat pod poklop, který je vlastně na potraviny. Mělo by to být určitě něco výjimečného - květina, soška budhy nebo třeba oblíbený parfém. No a já se pořád nemůžu zbavit písmenek!:-)


Skleněný poklop je od ASA a koupíte ho ZDE

Pokud se chcete podívat na rámečky "před", klikněte SEM

Jak vypadá vážka u Péti prohlížejte TADY

A co říkáte na zřejmě nový trend černé barvy v interiéru, líbí se vám, pořídili by jste si třeba v podobě doplňků nebo dekorací domů?

Mějte se krásně a užívejte léta (?):-)

21 komentářů

  1. Zdravím, obrázky hmyzu jsou moc pěkné...taky by se mi něco podobného hodilo...dají se u nás sehnat ?
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sharko, tusim prebehla telepatia, ja som robila tiez nedavno cierno biele obrazky. Ciernej som prisla na chut iba nedavno a uz sa pomaly zabyvala na chalupe v kupelni. Obrazky su nadherne, mas to krasne.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie přiznám se, že vůbec netuším a už vůbec ne o tak nádherných, co jsou k vidění na blozích. Ale z netu se dají občas nějaké hezké stáhnout i ve větším rozlišení;-).

    Renčo ahoooj,
    já jsem zběžně občas mrkla a mo se mi líbily! Zatím jsem neměla čas zastavit se na pořádnou návvštěvu, ale určitě se těším na koupelnu;-) Jo a děkuju:-*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sarko, obrazky jsou nadherne, moc se ti povedly.Take poklop je nadherny a svicky....a vse krasne naaranzovane! Zdravim a preji hezky zbytek vikendu, Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo děkuji, moc mě těší, že se ti moje black and white líbí:-)! I Tobě, paa

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné a jednoduché. Přesně to miluju.

    OdpovědětVymazat
  7. Milkwoman díky!:-) Pohodové nedělní odpoledne

    OdpovědětVymazat
  8. naprosto perfektní, díky za inspiraci, už mě tu mé černobílé fotky nudily a stále jsem nevěděla za co je vyměnit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Martino díky a pokud vyměníš, chci vidět!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásné. :)
    Černobílá v interiéru? No já nevím, určitě je to hezké a moderní, ale já mám přesto raději takové to útulné teplo domova. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anne vítej a díky za názor. To by mě zajímalo, na které škole jsi studentkou grafického designu, není to Hollarka?:-)
    Hezké pondělí

    OdpovědětVymazat
  12. ŠÁRINKO, PARÁDNÍ POKOUKÁNÍ.
    OBRÁZKY JSOU FAKT SUPER.
    MOC SE MI LÍBÍ A VŠE OSTATNÍ TAKY.
    MĚJ SE BEZVA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Bohdanko,
    to mě těší! Moc díky i za návštěvu, užívej sluníčka:-*

    OdpovědětVymazat
  14. Šári, je to stylové, je to tvoje a je to letní!...a je to moc krásné!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Šári,
    já jsem se tu dneska večer u tebe zase tak elegantně, černobíle zasnila...a nainspirovala! Bájo, žůžo, paráda! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den,
    vy jste opravdu dala jen za poklop 700kč? Nezlobte se, že mě to udivuje, taky mám slabost pro tento styl,ale asi jiné finanční možnosti:-(
    Klára

    OdpovědětVymazat
  17. Helčo, moc díky:-*


    Vivi, ty jsi poeta, to jsem ráda, že se líbí!

    Kláro značku ASA jsem chodila dlouho obdivovat do mého oblíbeného obchodu a začala jsem si ji postupně kupovat i pro sebe. Zaujala mě nadčasovým designem, ucelenou kolekcí a kvalitní výrobou, která věřím, že vyšší ceně odpovídá. Sama jsem si bohužel také nemohla dovolit investovat najednou, proto jsem nakupovala postupně nebo jsem třeba něco dostala k narozeninám;-).

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Šárko, černobílá vážkám sluší, krása.

    OdpovědětVymazat
  19. Slečno zlobivá děkuji a vítej:-)!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Šárko, ještě jednou.
    Ty Tvoje vážky mi nedaly spát a musela jsem si hned taky nějaké ulovit. Tady Ti posílám výsledek.

    http://wallwear.blogspot.fr

    Děkuji moc za krásnou inspiraci

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá to nádherně, to jsem ráda, že jsem Tě inspirovala:-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.