MMB v MB

Také jste si užili skorojarní nádherný víkend plný sluníčka? Ráno otevřené okno, snídaně do postele a oldschool vzpomínky na youtube v peřinách, v poledne caesar, mojito a první opálení na náměstí na zahrádce, odpolední procházka u řeky se psem, utržené větvičky jabloně ze zahrady a růžové tulipány ve váze a večer s Marianne bydlení ve vaně...

Děkuji redaktorce Denise za milou spolupráci, jarní inspirace v bílé je vážně dokonalá!!!


Úspěšný nový týden, zdraví Š.

12 komentářů

  1. Zdravím Šárko, nádherný příspěvek... barvy, grafika, fotky...nálada (miluju Underwold- starý dobrý)a jak to tak vypadá, víkend sis užila ;-) já v poslední době nestíhám a na blog už není tolik času, bohužel... no snad to napravím, až budeme zase na chalupě... už se to blíží :) krásné dny, pozdravy posílá Radush

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, tomu říkám úžasný víkend! Moc ti to přeju, i když ten můj byl poněkud prozaičtější, taky jsem si ho užila :o)
    Nádherné fotky!
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Radí,
    moc díky, fotím stejně piřád do kolečka, doufám, že bude i prostředí kolem vypadat brzy líp a budu moci rozšířit záběr:-). Já taky nemám čas, ale řekla jsem si, že si budu blogovat jen tak pro sebe, protože vím, kolik času d jenom oběhnout bloggerky s novými příspěvky! Proto děkuji za vzácnou návštěvu a za Underworld máš u mě velké plus!:-)
    Ať se daří.

    Ahoj Heli,
    díky! Je fajn, když člověk může energii načerpat zpět nicneděláním za krásného počasí;-). Měj se krásně a užívej sluníčka, děkuji za Tvou návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko,
    moc krásný příspěvek! Učarovaly mě ty tulipány s větvičkami, ta růžová barvička a vůbec... všechno moc krásně nafoceno!!!
    Poslední dobou též nestíhám brouzdat po okolí, ale u tebe jsem musela nechat řádek :o))
    Přeji hezké jaro!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda Lucko,
    moc díky, to znám! Pokud to půjde, bloguj jen sobě pro radost, kdo bude chtít, tak si k Tobě vždycky najde cestu;-)!

    Měj se krásně a díky za zastavení se:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Šári,
    tak to já hned zítra letím meleleskembleskem pro Marianne! Chtěla jsem mít vždycky slavnou virtuální přítelkyni, teď se mi to splnilo! Ale vážně - velká gratulace a užívej si jarní dny pořád tak, jak jsi nám tu popsala ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Carolina thank you:-).

    Vivi, haha, jen drobnost, ale bylo to milé a já mám radost;-). Díky za zastávku, papa

    OdpovědětVymazat
  9. AHoj Šári,
    krásný jarní příspěvek - ta růžová je tak něžná a sveží!!! Já už se nemůžu dočkat, až se taky budu moct na chvilku zastavit a vychutnat si ten návrat sluníčka, jarní vůně a tak...a taky třeba něco nafotit.
    Marianne mi dovezla mamka, zhltla jsem ji jedním dechem. Krásný článek, věčná bílá. Přeji spoustu dalších úspěchů!
    K.

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, ahoj Kačko!
    Jsi hodná, že jsi si na mě udělala čas. Jak já bych Ti to přála:-* Přiznám se, že jsem některým věcem řekla ne, právě proto, že člověk taky potřebuje načerpat energii a odpočinot si. A blogování jsem říkala, že si nechám když to vyjde opravdu jen pro radost;-). Ať Tě sluníčko nabíjí a zase máš klid a pohodu, posílám pozdravy a děkuju:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šári, MB som si kúpila (náhodou, kupujem len sporadicky) už pred pár týždňami a všimla som si ;-) Blahoželám! L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.