LOSOVÁNÍ:-)

Už jsem vás nemohla déle napínat a dnes odpoledne jsem konečně vylosovala výherce!!! Všem vám moc děkuji za trpělivost, účast a odvahu napsat:-*. Bez zbytečných průtahů za přísného dozoru mojí drahé polovičky a ošatky z nové jarní kolekce:






Martina z Dulce de Leche!!! Velká gratulace, snad bude mít výherkyně radost...


No a já jsem se měla skvěle, v Barceloně (jak jste uhodli:-)) bylo překrásně a jsem ráda, že sluníčko se pomalu stěhuje i k nám! Mám pro vás spoustu fotek a taky starých deko restů, které jsem ještě neměla čas vložit. Ale jak to tak bývá, někdy se i veselé události střídají se smutnými a na pořadu dne je najednou něco úplně jiného... Navíc přišly jarní novinky na e-shop a přípravy na první číslo časopisu bohemialiving, které vyjde už v úterý právě vrcholí!!!

Takže jenom malý pozdrav na dobrou noc a doufám, že už brzy paa;-)
Šárka

7 komentářů

  1. Gratulujem zo srdca Martinke, ona bude určite šťastná z takej krásnej ceny! A ja si klopem na čelo, že kde som bola, keď som súťaž prehliadla:( Dúfam, že niekedy nabudúce nezmeškám.
    Krásne pozdravy pre Teba Šárka!

    OdpovědětVymazat
  2. jej,no ja sa neskutocne tesiiiim:)ani neviem opisat ako ♥ dakuejm,dakujem,dakujem,a bozkavam rucicky stasticku ,a tebe Sarka,ze si nam takuto krasnu sutaz usporiadala ♥ a tebe Janka,tiez dakujem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Janičko, no vidíš, tak zkus ještě štěstí u bohemialiving.cz, výher je spousty;-)!
    Měj se báječně, též zdravím!

    Jé Marti, tak už to víš, včera jsem už nestihla napsat mail, tak Ti dnes v klidu večer odpovím a domluvíme se;-).

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, vítám tě doma a vidím, že jsi naskočila do pěkně rozjetého vlaku! Ať se ti všechno daří!
    A gratulace výherkyni, to je jasné!
    hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helí, jj, za chvíli snad zase bude klid. Jsi hodná, že jsi se zastavila, měj se krásně:-*

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko... ta Tvoje grafika to je prostě nádhera! Vážně parádní... nádherně nafocené a nápadité... moc, moc se mi to líbí, mohla bys dávat hodiny... měla bys! ;-) A časopis, sice jsem ještě neměla čas v klidu si prohlídnout celý, ale líbí, líbí, líbí... jste šikovní!!! všichni!!! Přeji ať se daří a spoustu dalších nápadů, pa R.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári.Všude dobře doma nejlíp.Gratuluji výherkyni.Měj se krásně.Lena

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.