Jaro má barvu fialovou!

První jarní číslo našeho internetového časopisu bohemia living je konečně tady!

Můžete v něm načerpat inspiraci na domácí tvoření, zkusit štěstí ještě jednou a vyhrát třeba dekorační tác od Madam Stoltz na obrázku (všechny ceny si můžete prohlédnout na konci časopisu) a hlavně nám napsat, jak se vám líbí nebo nelíbí... Piště cokoliv vás napadne, protože časopis je tu hlavně pro vás a byli bychom rádi, aby vás doopravdy bavil:-). Vy, co mě znáte jistě na první pohled poznáte moje deko, ale myslím, že si přijdou si na své i milovníci romantiky nebo designu...

(Klikněte na obrázky a jste na bohemialiving.cz)


A jaro ve fialové už také dorazilo na Ma Maison Blanche!:-) Ještě netrpělivě vyhlížím sametové polštářky, které asi nezůstanou jenom na skladě, protože jsem zjistila, když jsem balila na cestu, že doma nemám jediný hezký povlak na polštář! Kovářova kobyla...



O víkendu jsem taky stihla natrhat pučící větvičky a ověsit jimi nové motýlky a vážky, doufám, že se brzy zazelenají!

Některé kousky od Madam Stoltz jsou ještě na cestě, ale podívat se můžete na novou kolekci už nyní ZDE


Uf, premiéra je za námi! Tak příjemné listování;-)...

13 komentářů

  1. Šárka, a my zo SK kde ho zoženieme?
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka, a my zo SK kde ho zoženieme?
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, myslíš jaro, polštářky nebo časopis?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Časopis je perfektní. Už se nemůžu dočkat na další číslo.

    OdpovědětVymazat
  5. Sharko, ještě chválím taky, časopis je super. Tvoje dekorace taky!! Pa Peťa

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Jsem romantik tělem i duší.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá rozpustilá, Večerko a Amélie,
    děkuji Vám za zhodnocení, ještě nás čeká spostu práce a pilování;-)

    Mějte se fajn a díky za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, moc gratuluji k prvnímu číslu! Je naprosto úžasné, hned ho jdu doporučit!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko má věrná,
    jsem ráda, že se Ti líbí! Jsem děsná, dlouho jsem u Tebe nebyla, musím si udělat čas. Krásný víkend:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Nejzajímavější se mi zdá rozhovor s Janou Valachovičovou. Přiznám se, že velikonoční dekorace zachránily jenom jejich hezká prezentace, jinak mne hodně zklamaly. Na první číslo to je ale dobrý počin a přeji, ať se daří dál.

    OdpovědětVymazat
  11. Pavlo,
    moc díky za názor, pokud by se Vám chtělo napsat k dekoracím něco bližšího (třeba z jakého důvodu, co jste postádala...) budu ráda:-).
    Hezké předjaří, Šárka.

    OdpovědětVymazat
  12. Mě zaujaly vaše ambice o magazín zahraničního formátu, proto bych třeba uvedené kraslice nebo filcového motýlka očekávala v časopisu jiného ražení. Jednoduše mi tam vůbec neseděly, vzhledem k tomu, jaké byly ostatní příspěvky. Sympatický byl post o tradičních řemeslech, inspirativní o Jeve... Ale těším se na další číslo...

    OdpovědětVymazat
  13. Šári, váš časopis sa mi páči, úplne super je grafická úprava, fotky a tie perfektné recepty! Som zvedavá na ďalšie čísla a držím vám palce, nech ho tvoríte s radosťou. Poznámka na okraj - keby bol názov Bohemian living, tak by to bola slovná hračka (český a zároveň bohémsky - k obsahu by sa to aj hodilo). L

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.