Jarní úklid

Další slunečný víkend je zase pryč, taky vám přijde, že to vždycky tak rychle uteče? Ten můj byl ve znamení jarního úklidu, takže jsem si říkala, že nový příspěvek nebude. Ale proč ne, když může stačit pár detailů;-)...


Úklid s mým bílým broučkem, kterého jsem dostala k Vánocům jde opravdu sám! Vřele doporučuji všem, kdo chtějí investovat do opravdu funkčního vysavače. Poprvé jsem povlékla povlečení z nádherného damašku, které jsem si vybírala v patnácti od babi do "výbavy". Je světlounce žluté a s tmavě šedým prostěradlem jsem musela uznat, že jsem vybrala dobře;-).


 Obměňovala jsem deko na toaletním stolku a vertiku. Na tyhle svícny od Madam jsem se už nemohla dočkat!


Nejen ve vázách se všechno začalo krásně zelenat. Vajíčko jsem oblepila natrhanou lepičkou ve svěží zelené a plánuju další výtvory, jen doufám že to do Velikonoc stihnu...

Taky jsem přesadila zakořeněné tlustice, které chuděry dlouho čekaly, než si na ně udělám čas. Skvěle vypadají tavrované do koruny na kmínku, třeba se mi to jednou povede.


A pryč je zimní oblečení s půlkou dlouho nenošeného šatníku, které udělalo radost druhým. Sladká tečka nakonec nostalgické naomi beige:-).

Užívejte sluníčka a mějte se fajn...

PS: Taky vás tak štve to nové zobrazení bloggeru? Absolutně se neorientuju!:-(

23 komentářů

  1. Šári to jsou krásné fotky! Mně jarní úklid teprve čeká a určitě to nebude vypadat tak idylicky, jako u Tebe .-))) Já jsem si dnes koupila novou orchidej, abych si udělala radost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda jarní úklid. Nejen, že si uklidím ve svém pokoji, navíc se vždy dostaví povznášející pocit úlevy.
    líbí se mi tvoje detaily.
    dobře zvolené dají nový vzhled pokoji.
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. Simi ahoj, no spoustu věcí jsem nestihla a něco nedělám vůbec, zařekla jsem se, že jedině až v novém!:-) Jo tak za to Tě chválím, já o ní sním dlouho, hlavně o takové, která by vydržela, dvě mě už nevykvetly vůbec:-/.
    Dobrou a díky za návštěvu!

    Martino vítej,
    přesně tak, je to povznášející pocit obzvlášť s jarním sluníčkem. Detaily jsou ok, jen ten pokoj potřebuje vyměnit!
    Díky a ráda navštívím fashion blog;-).

    OdpovědětVymazat
  4. krasne fotky
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Shari!!!
    Posílám moc a moc jarních pozdravů, jarní úklid je prostě taková očista a radost, odlehčení v šatníku, kabáty a bundy a zimní boty jsou přesunuty a je to vše takové vzdušnější... :o)))
    Vložila jsi krásné fotky (jako vždy!!!)
    a to drátěné vajíčko s malými korálky...aaaaaaaach!!!
    Měj se moc krásně-jarně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka, Ty to tento rok normálne stíhaš:) Dekorácie už visia a stoja tam, kde majú byť a fotky sú veru vhodné pre časák. Čo si budeme...si jednička!

    OdpovědětVymazat
  7. Jé ahoj Jaruško,
    zdravím Tě a moc díky za návštěvu i za pochvalu, krásné jaro i Tobě! Jsem ráda, že opět bloguješ, musím se někdy zastavit;-)... Jo a vajíčko je od Madam Stoltz, taková malá něha.

    Ahoj Jani,
    díky moc, jediné co zvládám, je vlastněto focení a rozmisťování velikonočních předmětů, které mám doma už tak od půlky února díky focení na bohemialiving:-D. Takže vlastně jo, konečně nejsem pozadu:-D!
    Mnoho pozdravů má milá:-*

    Hezký den holky

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, nádhera :-) Já přemyšlím o robotickém vysavači, který bych vždycky pustila, když zmizím do práce a vrátila bych se do uklizeného bytu :-))) Na jarní úklid se chystám tento víkend a hodlám hlavně zredukovat věci, které se nakupily za celý rok- nehodící se dárky, nevhodné koupě apod. ;-) No a pak přijde čistění koberce, praní závěsů i mytí oken, však to známe.

    OdpovědětVymazat
  9. Šári Ty to máš zase tak krááásný! Sever JE prostě jednička ;-) A jak už tady bylo řečeno, ten úklid u Tebe skutečně vypadal tak idylicky... a ta sladká tečka nakonec... já dnes určitě půjdu koupit čerstvé květiny, ať nám to doma trošku voní jarem... krásný den! R.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sandři,
    jo, to by se mi taky líbilo! Tuhle jsem ale četla nějaký test vysavačů a ten, který opravdu fungoval byl model za 40 000,– :-D! A nehodící se dárky – nevyužité dekorace, potřebovala bych garážový výprodej!!!
    Měj se a díky za návštěvu:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Radí, máš mail;-).
    A vidíš, já věděla, že jsem na něco zapomněla, napsat Ti comment za šedivou, na kterou od včera tajně koukám!:-)
    Díky, ale mám pořád co dohánět. No a chlap mě rozčiloval a jak myslíš, že to u nás vypadá dnes? I když při tom sluníčku to šlo mnohem líp...
    Kytky závidím, už aby se daly i natrhat venku;-)

    Měj se paa

    OdpovědětVymazat
  12. Sharko, to se mi u tebe zase moc líbí. Hezky jsi to doma "provětrala". :D

    OdpovědětVymazat
  13. Peti, to mě těší, díky:-*
    Nashle u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, skvělý blog, musím sledovat... a hned potom uklidit! S.

    OdpovědětVymazat
  15. Štěpánko díky a vítej, já si zase buduj muset udělat čas na nově poznané bloggerky;-)!
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  16. ŠÁRI V TVÉM PODÁNÍ BY MĚ JARNÍ UKLÍZENÍ DOCELA BAVILO.
    KRÁSNÉ FOTEČKY.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ SI JARNÍ POČASÍ. VSOBOTU MÁ SNĚŽIT.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  17. Bohdanko, se sluníčkem venku se hned člověku chce líp než v zimě:-). A to mi ani neříkej, doufám, že jen na horách! Nojo, ještě je brzo, počasí se může ještě měnit.
    Měj se krásně a díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  18. Sarko, jak dokazuji fotky, uklid dopadl skvele, nove jarni dekorace jsou toho dukazem :)
    A jeste musim napsat, ze jsem nove zobrazeni take vyzkousela a okamzite presla zpet, na stary, osvedceny a hlavne prehledny system. Take jsem odbourala kolonku "dokazte, ze nejste robot". Vyplnovat dve slova,ktera nejsou casto k precteni me vubec nebavi a ten obcasny "spam", ktery najdu v poste, za to, podle me, stoji.
    Preji pohodovy den, monika.....

    OdpovědětVymazat
  19. Jé Moni ahoj,
    to je překvápko! Díky a hlavně za názor ohledně bloggeru, já někdy ani nemůžu najít, jak se to přepne do té staré:-( A máš pravdu i s těma slovama, pouštět kvůli tomo ještě zvuk, ani náhodou:-D!
    Mnoho pozdravů a krásné jaro Tobě i celé rodince!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Jé Moni ahoj,
    to je překvápko! Díky a hlavně za názor ohledně bloggeru, já někdy ani nemůžu najít, jak se to přepne do té staré:-( A máš pravdu i s těma slovama, pouštět kvůli tomo ještě zvuk, ani náhodou:-D!
    Mnoho pozdravů a krásné jaro Tobě i celé rodince!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko,
    nádherná reportáž z Tvého jarního úklidu :o)
    Já ty velké úklidy nějak neprožívám. Já je vlastně dělám každou sobotu. Už to mám jako rituál, jen na Vánoce a na jaře je jeden úklid o kapku delší. Je to asi hlavně tím, že jsem doma s dětma, takže co nestihnu o víkendu, uklidím průběžně v týdnu:o))
    Pousmála jsem se nad tím šatníkem. Já každé jaro tradičně uklidím všem zimní boty do sklepa a pak přijdou ranní mrazíky, takže ráno v pyžamu letím rychle najít kozačky :o))) Letos nebyla vyjímka :o))
    Měj krásné jaro!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky Lucko, díky!
    Taky nejsem striktní zastánce, ale s tím sluníčkem to hned jde lépe od ruky! A s šatníkem máš pravdu, já letos konečně byla prozřetelnější a kozačky ještě nechala:-D.
    Měj se krásně a díky za návštěvu...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.