HAPPY 200 giveaway

Moji milí čtenáři,
udělali jste mi velkou radost, je vás 200!!! Moc vám za to děkuji a určitě si zasloužíte odměnu! Vybrala jsem pro vás jarní set BLACK &  WHITE od dásnké značky Madam Stoltz + dekorační šablonku Ma Maison Blanche dle vlastního výběru:-).

Co pro to musíte udělat? Vůbec nic! Protože jak již možná víte, od začátku mého blogu dělám vše s tím, že pokud se bude někomu líbit, cestu si najde sám a dobrovolně. O to víc jsem na vás opravdu pyšná!

Pokud se budete chtít stát pravidelným čtenářem, připojit se na facebook, napsat mi, který produkt se vám nejvíce na MMB líbí, poslat fotku svojí inspirace nebo mi jednoduše říct, proč se sem rádi vracíte, rozhodně vám bránit nebudu a budu ráda;-).

A vlastně jednu věc přece jen udělat musíte!!! Ozvat se pod tímto článkem do komentáře, abych vás mohla zařadit do slosování:-).

Lucerna + květník + vázička Madam Stoltz

No a protože i já jsem si zcela nečekaně vysloužila pracovní odměnu, která mě před Vánoci opravdu dostala a velmi překvapila, čeká mě příští týden Road Trip na jih. Samozřejmě, že si myslím, že se to tu beze mě neobejde, ale jet jsem dostala prostě přikázáno:-). Až se vrátím, vylosuji výherce!

Proto také od 21. 2. do 27. 2. 2011 bude přerušena na e-shopu expedice zboží. Objednávat ale můžete bez přerušení. Moc děkuji, že to vydržíte:-*

Tak hodně štěstí! Šárka

42 komentářů

  1. Šárko,
    no né, do Španělska? Doufám, že hádám správně - tak ať se Ti tam líbí a užiješ si teplejšího počasí než doma.
    A do soutěže se ráda hlásím :), krásné věci jsi vybrala!
    Hezký večer. M

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastně ani pořádně nevím, kde jsem na Vás narazila, ale už Vás mám v odběru rss a nic od Vás mi neunikne. Sleduji Vás asi týden, tak jsem zvědavá, co vše zde uvidím :-)
    terezie.tesarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. krasnu dovolenku prajem:)Barcelona je nezabudnutelna:)..a veeela dalsich 200viek medzi fanusikmi ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji ať se nečekaná odměna líbí a díky moc za tu možnost vyhrát. Naděje je vždycky moc krásná věc.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke 200! Přeji šťastnou cestu, lepší počasí a spoustu pohody.

    OdpovědětVymazat
  6. dobrý večer.všetko od vás podrobne sledujem :-)).prajem vám príjemný pobyt a teším sa na dáke fotečky kt.nám isto ukážete
    p.s.skúšam šťastie v súťaži :-))

    OdpovědětVymazat
  7. gratulujem aj k výletu aj k fanúšikom, takýchto blogov je pomenej, preto neprestávaj a teším sa na ďalšie články!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šári, gratuluji ke krásnému kulatému číslu. Tvůj blog si to rozhodně zaslouží, protože je úžasný a plný inspirace. I kvůli němu jsem se zamilovala do barev jako je šedá nebo černá, i když by mě to dřív ani nenapadlo :)
    Užij si krásný výlet a já se budu na návrat a další články.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji ke dvou stovkam, ale hlavne gratuluji nam, ze tu pro nas jste!!:) krasný blog a jeste krasnejsi obchudek..preji hezkeho Valentyna a bajecnou dovcu.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, cestu na jih ti přeji, užij si to tam, jak pracovně, tak i osobně. A proč se k tomu ráda vracím, je to určitě tvůj nezaměnitelný styl a tebe mám v hlavě i od milé paní, která tě zná osobně a která mi řekla, že z normálního děvčete se vyklubala neobyčejná žena.
    Krásné dny i celý výlet.
    Iva
    PS: Promiň mi to oslovení "normální"

    OdpovědětVymazat
  11. jenom 200, zaslouzis si jeste vic ;-)

    arthera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Teeeda, Šárko, ty se máš! Neskrývaně ti závidím :-D Jsem nadšená, že u tebe probíhá Giveaway s Madam Stoltz a těším se, kdo bude ten šťastlivec ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárko, přeji Ti krásnou dovču. Jednou jsem byla ve Španělsku a právě v únoru, bylo tam moc příjemně, snad Ti počasí taky pěkně vyjde.
    A ráda se připojím mezi slosovatelné :o) Jsem tu ráda a často.
    Přeji Ti brzy další dvě stovky ♠

    OdpovědětVymazat
  14. Jste prostě super )))))Krásnou dovču a těším se na nové inspirace.
    silviesenkyrikova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, konečně si užiješ trochu odpočinku!! Paráda, moc si to zasloužíš! Myslím, že ten týden se to tu bez tebe obejde, o to víc se budeme těšit na fotky z tripu!!! Tak šťastnou cestu a hlavně se nám vrať ;-)!

    OdpovědětVymazat
  16. No, nejdřív jsem ti chtěla poblahopřát k čtenářkám a ocenit, jak lákavé ceny si do hry vybrala, ale teď jsem úplně paf z tvé cesty, moc ti to přeji, Barcelonu mám moc ráda a Sagrada Familia, tu když jsem viděla poprvé, vzdala mi dech...Hezky si to užij! A leť opatrně a pomalu :o)
    Pa, Helena

    PS: jo, ale ještě jedna velká gratulace - k časopisu a funkci! Těším se!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šári,
    výhra je velice lákavá, ráda pokusím štěstí! Ale především Ti přeji příjemné chvíle, užij si je, vychutnej a nastřádej! Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko, sleduju tvůj blog už dlouho (co jsem tě objevila ještě na livingu v selským:-)), ale zatím jsem myslím nekomentovala. Ovšem tahle výzva mi nedá, tak se hlásím do soutěže...přeji příjemný pobyt na jihu, určitě si to tam parádně užiješ. Gratuluju ke dvoum stům sledujících a přeju ještě násobně tolik;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko, přeji krásnou dovolenou a gratuluji ke 200 :-) Váš blog je krásný a velmi mě inspiruje. Děkuji :-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  20. Hle, to je najednou komentů :))) tak ještě, že jsem stála u zrodu :))) hihihi

    OdpovědětVymazat
  21. ..a já vás našla na www.zaria.cz
    jsem nadšená....

    OdpovědětVymazat
  22. Šarko, předně gratuluji a přeji krásný výlet. A proč se se k tobě ráda vrací. Máš báječný styl, nebojíš se expedimentovat a člověk se rád nechá inspirovat, tak proto...;)!!!! Krásný den. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tu cestu do španěl ti závidím! Já sama měla v květnu na týden jet, ale bohužel, nakonec to kvůli muzíkálu padlo.:( Tak alespoň ty si to pořádně užiješ! :))

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný den Šárko. Ráda bych se připojila k pochvalám. Nejen za krásné věci, které mi od Vás byly zaslány, ale i za nápady a inspirace na Vašich stránkách. Téměř vše je mi tvarově a barevně velmi blízké a obrovskou radost jsem měla z kulatých podnosů Holandské značky B..., které si vždy dotvořím dle aktuálního rozpoložení:-) Vaše a i jiné stránky se zaměřením na dekor,bydlení,...již sleduji dlouho, ale nikdy jsem se neodvážila na některé napsat. Tak toto je má premiéra. Každopádně díky za ma maison blanche.
    P.S. V soutěži jsou hezké věci a tak se také ráda připojuji. S pozdravem Gabriela /grady.g@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný blog! Patří k mým nejoblíbenějším:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Šári moc krásný blog už jsem zařadila do sledovaných,přeji vám krásnou dovolenou plnou báječných dní,pořádně si ji užijtea načerpejte energii.Ráda budu nakukovat a inspirovat se od Vás.Petra

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji ke kulatinám! :)

    Taky už si přesně nepamatuji, jak jsem se k Vašemu blogu dostala, ale je to už nějaký rok, co mám "Bílý domov" v "Záložkách".

    Líbí se mi Váš styl a taky obchůdek, ve kterém jsem sice ještě nic nekoupila, ale to brzy napravím.

    Ráda a pravidelně se sem vracím a připojuji se k díkům. Těším se na první číslo Bohemia Living a na další články, kterých na rozdíl od let předchozích přibývá, jen tak dál!

    A pěkný trip přeji!

    OdpovědětVymazat
  28. Velká gratulace, určitě to číslo není konečné ;-) . Sleduji pravidelně několik blogů a vy mezi ně patříte. Přeji klidnou dovolenku a hodně inspirace pro další tvoření.

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkný blog děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  30. Proč se sem ráda vracím? To je prosté, protože máš moc zajímavé články a hezký blog =)

    OdpovědětVymazat
  31. Proč se sem ráda vracím? To je prosté, protože máš moc zajímavé články a hezký blog =)

    OdpovědětVymazat
  32. dobrý den jsem číslo 200 hihi jsem Polák žijící ve Francii a já budu držet kontrolu. Vaše!

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Šárko,
    na tvůj blog jsem narazila až dnes a nestačím lapat po dechu. Nemám slov je to opravdu nádhera a především originalita! Nic "přeplácaného" naopak...v jednoduchosti je krása a u tebe to platí dvojnásob. Vždycky jsem prahla po doplňcích tohoto typu, ale měla jsem to jen v hlavě a nikde nic takového neobjevila, takže jsem opravdu nadšená! Děkuji! Děkuji, že tvé nápady nezůstaly jen v hlavě, ale stávají se skutečností :)! Přeji mnoho úspěchů!
    Lea Švecová

    OdpovědětVymazat
  34. Inspirace je nejcennější nezištný dárek, který putuje dál, proto Díky. vaše práce má smysl. Kate
    katelang@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Jednoduše krása, inspirace a pohlazení pro duši...doufám, že můj budoucí domeček bude vypadat jako pobočka tohoto obchůdku!!!
    yanouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Šárko,
    jsem velký milovník Madam Stoltz, a u nás není příliš obchůdků, kde mají její zboží, to je můj důvod proč mám ráda Ma Maison Blanche, přeju krásnou dovolenou a gratuluju k 200 !!!!
    Hlásím se do soutěže a jsem moc zvědavá kdo to vyhraje..............hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Jůů, vás tu je! Díky za vaše inspirativní komentáře a jsem ráda, že se přihlásili i tajní návštěvníci:-). O víkendu bude losování, takže se stále můžete do soutěže zapojit!;-)

    Zatím pa, Šárka.


    Ivo to mě zajímá a kterápak to je?:-D

    OdpovědětVymazat
  38. Na tuhle stránku jsem narazila náhodou asi před měsícem a ráda se sem vracím :) Gratuluju k fanouškům :)
    Slecnafotografka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Šárko, miluju Madam Stoltz, je to má srdeční záležitost, u nás není příliš obchůdků, kde ji mají, tak proto Ma Maison Blanche :-), ...............hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Šárko, blahopřeji k 200 fanouškovi. Nepochybuju že se fanoušskovská základna bude ještě rozrůstat,takže přeji hodně svěžích nápadů a energie do budoucna!!!
    michkoki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Španělsko, závidím...ale ty si to za svou práci zasloužíš :-) jen tak dál a výš!!! :D
    janavil@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Petarda97@seznamc.cz
    Krásně věcičky !

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.