DIY little black dress

Malé černé - tak by se dal nazvat nový obal na papírové kapesníky. Aby jim nebyla zima a mně líto žmolkatého svetru, oblékla jsem je do odstřiženého roláku s přišitou krajkovou sněhovou vločkou.

Dřív jsem přetírala na bílo, pak na šedo a teď na černo. Stal se ze mě Ikea hacker, zásahem prošlo prostírání SNÅR z palmového listí.


A realizovat přání s řezanými květinami jsem začala s 35 Kč za jednu chryzantému, ze které jsem vystřižením květů ze středu udělala dvě - jednu do vázičky a druhou do džbánku...


Jak málo stačí někdy ke štěstí!:-)
Jinak mám teď práce opravdu nad hlavu:-(. Proto se prosím nezlobte, že vám přijde třeba odpověď na mail až za několik dní. Snad mi také odpustíte, že jen poděkuji milé Pétě, Radce a Šárce za ocenění, které mi přesto udělalo velkou radost...


Hodně štěstí i při vašich projektech a krásné mrazivé dny!

14 komentářů

  1. ŠÁRINKO, MOC KRÁSNÉ FOTKY.
    ČERNOU BARVU MÁM TAKÉ RÁDA, VYPADÁ SKVĚLE.
    MĚJ SE HEZKY A PRÁCE AŤ TI JDE PĚKNĚ OD RUKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bohdanko,
    fakt? Tak to jsem nevěděla, máš u mě plus:-)! Díky za návštěvu, snad Ti ji také oplatím, měj se fajn:-*

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, to jsou úžasné fotky. Také jsem poslední dobou našla zalíbení v šedé a černé barvě. V kombinaci s bílou působí velice elegantně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach to je krása! Já musím taky vymyslet nějaký "obleček" pro krabičku s kapesníčky. Štve mě to, že mi to kazí dojem z celé ložnice, takže se u Tebe nechám inspirovat :-)
    Btw Šári můžu se zeptat, na jaký foťák jsou ty fotky vyfocené? Chci si koupit zrcadlovku, tak se pídím po té správné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani vítej!
    Černá dělá divy - interiér krásně zvýrazní a zkontrastní. Ráda se přidám k násvštěvníkům Tvého nového blogu;-)

    Ahoj Simone,
    jj, mě taky přesně tohle štve:-D! Ve starších příspěvcích ještě najdeš kapesníčky od TENTO, které teď mají hezký design krabičky...
    Jinak já mám Canon EOS 500D, teď jsou dostupnější i vyšší verze, sposta bloggerek s nimi fotí. Vřele doporučuji, je to opravdu o něčem úplně jiném i když já jsem teď nespokojená pořád s fotografkou:-D. Měj se báječně a dobře pořiď!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko ... malé černé ... krásně pojmenováno :)Celý příspěvěk se mi moc líbí, jo a já přetřela Ikea prostírání SOARÉ, takže se přidávám do skupiny :D. Přeji Ti krásné dny a ať to pracovní vytížení zvládneš co nejlépe! Měj se fajn, R.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárko. IKEA prostírání jsem též objevila a je fakt, že mi přišlo takové nijaké. Černá mu moc sluší a dělá z něj luxusní kousek. Opět jsi se trefila do černého :o)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Radko,
    díky za milá slova a podporu a vítej v klubu:-D!

    Milá Šárko,
    moc díky, mám z něj teď mnohem větší radost, pořád jsem si říkala, co s ním:-).

    Hezký pátek i nadcházející víkend milé bloggerky!

    OdpovědětVymazat
  9. Jaj, Šárka, aké krásne a pritom jednoduché dekorácie. Vidím, že recyklácia Ti je celkom blízka:) Páči sa mi "Ikea hacker":))) A za celú zimnú nádheru dávam jeden veľký like!
    Krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jani,
    moc díky:-)! Doufám, že se máte fajn a stále užíváte zimních dní. Jsi hodná, že jsi si na mě udělala chvilku, budu se těšit na novinky od Vás:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Šárko, nejdřív moc gratuluji k ocenění a pak jdu smeknout - moc se mi líbí tvoje kapesníčky v roláku a natřená podložka, opravdu si úžasně dostála svému stylu.
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojda heli,
    díky, potěšila jsi mě. To víč, my neháčkující si musíme poradit jinak, ale živě si dokážu představir, jak by jsi to řešila s tvou zručností Ty!;-)
    Děkuji za zastavení, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šári, no zase super nápad!!! ´Já jsem ještě nevytáhla ten šicí stroj ani z krabice :-(...už se na to moc těším, až budu mít trochu času, a pak to bude lítat :-D...ale jak koukám, kolikrát stačí jen nůžky :-D jinak s černou ti rozumím, nevím, jak to ale poslední dobou ji taky propadám, i když ne na všem...a pak mi také začínají být čím dál bližší doplňky v marockém stylu - světla, lucerny, polštáře, stolky...mám pocit, že se ty styly mění rychleji než v módě :-D alespoň u mě

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Káťo,
    moc Ti přeju, aby to brzy vyšlo a těším se na výsledek! Jj, já po orientu taky koukám, je to teď nový trend a pěkný průser včetně černého minimalismu, co s těmi všemi doplňky z shabby období?:-( A všimni si, že spoutu vintage bloggerek se taky přeorientovalo:-D! Moc díky za pochvalu, přišít vločku je můj strop:-).
    Paa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.