BROSTE SS 2012

Málem bych letos zapomněla na Broste! Díky proto za připomenutí Kačce z La Maison de Paradis se kterou se předháníme v jarních kolekcích:-D. Jak už jistě víte, tahle značka je jiná, útulná, hřejivá a naturální. Moc mě mrzí, že u nás není jejcih produktů k dostání více, ale určitě na jaro objednám!


Jako obvykle mě zaujaly netradiční doplňky s jemnými detaily v kouřových odstínech...
Zatím na e-shopu přibyly nové plédy, na zybtek si stejně jako já musíte ještě chvíli počkat.
Nové produkty a katalog prohlížejte ZDE. Pozor, bude se vám o nich zdát!:-)

6 komentářů

  1. ach..., tak to se mi zdát bude :)
    Šárko, hezkou neděli!
    M

    OdpovědětVymazat
  2. Hahahaha Šári, to jsi napsala hezky. O Broste jsem taky chtela psat, ale tak ho tedy preskocim ;-)...:-D... Tine jsem preskocit nemohla, uz jsem to mela rozepsany.. Boze, jak ja novou kolekci Broste miluju!!! Uplne jsem se zamilovala do tech pletenych pufu, do cerneho marockeho paravanu, do cernych luceren co maji stejny design jako ten tac co mas v te kolazi...pak taky do cernobilych polstarku, jimiz letos nesetrili...zas bych toho naobjednala, kdybych mohla :-(...peknou nedeli - doufam, ze trochu odpocivas ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. JO a Šári, v čem děláš koláže??

    OdpovědětVymazat
  4. Marianko zdravím do zeleného údolí!
    Díky za návštěvu a přeji úspěšný nový táden:-)

    Kačko vůbec nepřeskakuj, já taky musela mít na MMB Madam i když pozdě:-D! Jj, celá kolekce černé je nádherná a u vás by měli určitě i mnohem větší nabídku:-/. Vůbec neodpočívám, nestíhám, ještě musím chvíli vydržet... A asi Tě nepotěším, koláže jsou také v InDesignu;-).

    Ať se daří, snad máte na jihu tepleji než my tady!

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko,
    kolekce je překrásná. Stylová, jemná a plédy přímo volají "pojď se zachumlat a zbav se všech starostííí!" ;-)
    Doporučovala jsem Tvůj obchod svým kamarádkám a už se nedávno u vínka chlubily, co si nakoupily ;-). Nedivím se.
    Měj se krásně, pa pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Vivi,
    díky za souznění a navštívení. A nejvíce za doporučení, jsi hodná:-*. Pořád je co vylepšovat a stále na tom pracuji, ale doufám, že byly kamarádky alespoň trošku spokojené;-). Měj se krásně a užívej zimy!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.