bohemia living!

Tak to je ta velká novinka! Projekt, kterému jsem se s láskou upsala ještě k tomu všemu... Jmenuje se bohemia living a je to nový internetový on-line časopis s velkou dávkou inspirace nejen o bydle! Nejedu v tom vůbec sama, mám na starosti rubriku kreativ, takže pokud uvidíte ještě někde fialové logo, budete hned doma:-).

První číslo vychází už 6. března! Více info naleznete ZDE a pokud se na stránkách BL zaregistrujete, časopis vám budeme posílát přímo na e-mail a můžete získat spoustu krásných cen nejen od Ma Maison Blanche;-).

Snad se vám bude líbit... Zatím práci zdar!

Za bohemia living Šárka.

PS: Také se vám tak libí ta fialová?:-D

18 komentářů

  1. Šárko,
    no, to je úžasné! Moc fandím Tobě i ostatním, co budete stránky tvořit. Už se moc těším!
    Hezké dny. M

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, mám rada fialovú farbu. Už zopár rokov mi dotvára atmosféru v spálni.

    Dúfam, že si časopis získa mnoho fanúšikov a bude aspoň taký skvelý ako je tvoj blog. Prajem tebe a celému tímu veľa úspechov.
    Pá.Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Tak a je to venku, GL sista!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně jsem jen tichý čtenář blogu, ale dnes mi to nedá a musím napsat, že to je tedy parádní zpráva. Hned jsem se zaregistrovala (doufám, že úspěšně, vypadalo to tak aspoň), fandím vám v redakci a jsem zvědavá na první číslo.
    A fialová je úžasná barva, miluji ji.

    OdpovědětVymazat
  5. Hurááááá! Držím palce, ale i tak verím, že to pôjde ako po masle. Teším sa, že budeš mať na starosti rubriku s takým krásnym názvom, preto Ti želám nekonečné more fantázie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka andelik, drzim palce! a uz som sa zaregistrovala tesim sa na prve cislo, paaa

    OdpovědětVymazat
  7. Marianko, Renčo, děkujeme za podporu!

    Lenci :-*

    Nifredil, tak to mě těší, že je důvot k první hlasité odezvě!:-)

    Janičko, no laťka je to vysoká i co se času týče, ale není cesty zpět!

    Zuzí díky, posílám pozdravy:-*

    Všem zaregistrovaným držím palce, výhry budou lákavé;-). Budeme se snažit dostat ze sebe to nejlepší s návazností na to, co vídáte u nás na blozích a naleznete zde i návody na různé domácí tvoření. Více informací i třeba ze "zákulisí" se dozvíte i tady a ještě určitě napíšu!

    Děkujeme za podporu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. paráda, registrace proběhla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Shari, super zpráva! Jste šikulky, a moc se těším. Držím palce a přeji krásné dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Kač díky, držím palce;-)

    Lenni ahoj, no uvidí se! Ale jako správné bloggerky vítáme večkeré připomíny k diskuzi:-)! Posílám pozdravy k zamrzlým sousedům:-*

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sari, no to je BOMBA, uz se moc tesim!!! Konecne si poctu taky v cestine :-D!!! Uz jsem o tom par dni vedela, tak jsem jen cekala, kdy to vypukne :-D! jdu se zaregistrovat, tak DRZIM PESTI BLAZINKU, hlavne se z toho vseho nezblazni ;-*

    OdpovědětVymazat
  12. Káťo jj, budu se snažit:-D! Běž, běž... Myslím na Tebe, měj se fajn:-*

    OdpovědětVymazat
  13. Jani ahoooj, to se teprve uvidí!:-D
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  14. Nějak nestíhám ... nádherný projekt a moc fandím, vypadá to na skvělý team ;-)Jsem zvědavá, jak to bude vypadat... běžím se zaregistrovat. Držím všechny palce a těším se na 6.března! Krásnou neděli... doufám, že budeš odpočívat ;-) pa R.

    OdpovědětVymazat
  15. Ráďo moc díky, jsme taky napnuté, hlavně, co na to budete říkat vy:-). Vzhledem k tomu, že jsem včera byla opět v práci, dnes jsem nedělala opravdu nic;-). Krásný nedělní večer a pa u Tebe.

    OdpovědětVymazat
  16. Šári, tak to je paráda a moc vám držím palce. Na stránkách už jsem zaregistrovaná a teď budu s napětím čekat na první číslo!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jani, děkujeme za podporu! Ještě nás čeká spoustu práce, ale už se to blíží!;-) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.