Vintage Sales

Po vintage Vánocích přicházejí VINTAGE SLEVY až o 50 %!!!

Začít radostně nový rok můžete třeba na Ma Maison Blanche nákupem vašich oblíbených kousků za skvělé ceny! Vybrat si můžete z více než 100 zlevněných produktů :-). Pokud potřebujete dokoupit dekorace z vánoční kolekce VINTAGE CHRISTMAS, pospěšte si, máme už jen pár posledních kousků!




Také se mi konečně podařily dokončit nové sety písmenek tvořící nápis LOVE v bílé barvě a EAT v barvě černé, které už visí na zdi i u nás. Tak dlouho jsem po nich toužila!



Zvu vás nejen na nákupy a posílám pozdravy...

Stále si ještě můžete napsat k vašemu nákupu o mýdélko z nové Kolekce Fleurs de Mistral ZDARMA! Více info ZDE;-)

2 komentáře

  1. Mně se v shopíku moc líbí ty transparentní úchytky, myslíš, že by šly na ten můj kosmetický stoleček, který mám v postu ze včerejška? :-) Jak dlouhý je ten kovový "šroub"?

    Předem díky a přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Simone,
    píšu k Tobě na blog;-)...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.