Tine K Home S/S 2012

Další nová kolekce pro jaro a léto 2012 je tu, tentokrát od Tine K Home. Pokud se vám zdála zimní kolekce příliš temná, jemné pastelové tóny a fotky plné světla vás jistě potěší! Spoustu inspirace naleznete také na blogu této značky ZDE:-).

Zbožňuju tuhle jednoduchou minimalistickou ležérnost!

Foto: Tine K Home

Užijte si nadcházející víkend, mně bohužel do něj nejednou zasáhne pracovní týden, takže si v klidu vychutnám všechny novinky nejspíš až opravdu na jaře:-/.
Paa Š.

9 komentářů

  1. Nadhera, drevo a svetle prirodni barvy se mi take moc libi! Zdravi Monika...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni,
    včera jsem brouzdala u Tebe a obdivovala home made podnos!:-)
    Díky za návštěvu, měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Šári,
    zdravím.
    Moc se mi nabídka Tine líbí, krásné...
    M

    OdpovědětVymazat
  4. Míla Marianko,
    i já Tebe! To mě těší, že se Ti líbí, Tine je totiž hodně svá ;-). Měj se moc krásně a díky za návštěvu

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, to je ale velká paráda! Ta jednoduchost a elegance!
    Přeju ti, i když budeš pracovat, hezké dny!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, tak to tady lítá vzduchem a šíří se to všude kolem :) Posílám Ti ocenění, je to u mě na blogu... tak až budeš mít chvilinku a chuť, jukni. A Tine je nádherná, vybrala bych si skoro vše, jak taky jinak, že? :D Přeji Ti krásný víkend! pa R.

    OdpovědětVymazat
  7. Sharko, opět krása. :) Prosím vyzvedni si u mě prosím ocenění. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné odstíny měkoučkých polštářků ♥
    Šárko, ráda nakukuju na Tvůj blog. Zastav se u mne http://ateliersharka.blogspot.com/
    .....pro drobnost ;o)

    OdpovědětVymazat
  9. Helčo, Radko, Péťo, Šárko, moc Vám děkuji za ořízeň a krásnou odměnu, mám radost:-*. Až budu mít čas, vše vyzvednu, ať se vám daří!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.