Nej vánoční deko

Ještě jsem vám zapomněla ukázat moje nejmilejší už loňské vánoční deko. Byly jím jednoduché mléčné koule, které jsem naaranžovala do velké skleněné vázy (ráda ji využívám na cokoliv) společně se svítícími ledovými květy a peříčky + figurky Marie a Josefa s Ježíškem z vánoční kolekce Ma Maison Blanche. Měla jsem radost, když jsem je na veletrhu objevila, dlouho jsem totiž sháněla elegantní malý a ideálně bílý betlém, až jsem objevila tuhle něhu. Svítící řetěz si snad nechám v ložnici i přes rok jako neobvyklé náladové osvětlení;-).

A protože už "Tři králové" přišli, zítra se budeme loučit s vánočním stromeček a můžeme se zase těšit na jaro:-)!


Co vy, už budete také bez stromečku nebo jej necháváte do Vánoc příštích? Krásnou neděli, Š.

3 komentáře

  1. Šárko, ta váza je úžasná, ale nevěřícně zírám na ten "betlém"! To je opravdu neuvěřitelná nádhera!
    A stromeček, ztatím drží, 6.1. se u nás neodstrojoval nikdy, děti ho brání!
    Měj hezkou neděli!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemůžu než souhlasit, ty figurky jsou vážně nádherné a hlavně vkusné... což je docela vzácnost, koukala jsem, že je stále máš... mám cukání :) No a to je přesně ono a ten katalog, to je taky bomba, takový nádherný věci... lepší je nikam nechodit a nikam se nedívat ;-) Jo a já jsem už stromeček musela odstrojit, letos nám strašně padal. Pa, R.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Heli,
    jenom doufám, že ten stromeček není jako u nás, že do něj cvrnkneš a všechno jehličí je dole:-)! Dnes jsem šla do práce a hádej, co jsem měla v kozačkách? Jehličí:-D
    Díky za návštěvu:-*

    Milá Radko,
    a nejhorší je nakupovat na shop, to mám vždycky takové dilema a brala bych nejradši všechno!:-D Betlémek je sice odlitek z plastu, ale fakt vypadá hezky;-).
    Úspěšný start do nového týdne, papa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.