Myšlenka VS realita

Mělo to být všechno jinak! Lahev ASA na mléko místo hyacintu, držák na ubrousky MS natočený na opačnou stranu a proutěný tác posunutý víc ke středu... Alespoň, že jsem si vychutnala krátkou nedělní siestu se svíčkami, rozkvétajícím hyacintem a lattéčkem;-)...


Co váš víkend? Z focení si ze mě příklad rozhodně neberte, ale mějte úspěšný nový týden:-*

15 komentářů

  1. Milá Sharko,
    fotíš úžasně, takže si myslím, že i když Ty - jako pravověrná perfekcionalistka - s fotkama nejsi úplně spokojená, my ostatní tleskáme nadšením!
    To už vážně kvetou hyacinty? Vždyť já ještě ani pořádně nesáňkovala!! ;-) Jaro, ještě chvilku počkej!
    Můj víkend byl veselý, pracovní i zábavný, plný dobrého jídla, dobrého vína, dýchání čerstvého vzduchu a plánování.
    Měj se moc krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vivi,
    dnes večer mám nějakou blbou náladu, ale musím přiznat, že Tvůj optimismus mi ji alespoň z velké části zahnal! U nás je taky příjemně bílo, jsem ráda, že jsi si víkend užila, ať se Ti daří a děkuju za podporu na poli amatérského fotografování;-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko,
    fotky jsou krásné, plné nedělního klidu, nevidím chybu :).
    Víkend byl u nás bílý, bílá zahrada, vločky, nebe... a červené rozjařené tváře - včera jsme se bavili tím, že jsme s dětmi navzájem fotili naše "lety" do sněhu :).
    Přeju pěkný nový týden. M

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mariannko,
    zdravím Tě a děkuji za útěchu. Hmm, tak to by u nás asi nešlo, tolik sněhu se obávám zatím nenapadlo:-D!
    Tobě nový týden veselý;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sharko, v dnešní době, je výhoda, že se nefotí na film, ale máme vše digitální. Není nutno si dělat vrásky s dispozicí, když se nám nezdá dobrá dnes, bude lepší zítra! Určitě capuccino vynahradilo a požitek z pohodové neděle se dostavil :-D Alespoň u mě capuccino umí vyvolat dobrou náladu a dodat energii.
    Děkuji za tu "pause capuccino" na Tvém blogu!
    Přeji dobrou náladu a spousty nápadů do nového týdne:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko, fotku sú úchvatné ako vždy od teba :)) Ten pocit večnej nespokojnosti zo svojho výkonu veľmi dobre poznám, tiež dopĺňam rady perfekcionistou. Po každom príspevku si hovorím, že to mohlo byť lepšie, krajšie, s lepšími fotkami, atď. Občas sa mi ťažko žije sama so sebou, ale snažím sa nebrať sa tak vážne :) Prajem pokľudný zvyšok víkendu. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts vítej!
    A o Photoshopu vůbec nemluvím, pořád je se co učit!:-D Ještě bych k latté a capiccinu přidala horkou čokoládu, mmm... Moc díky, nový týden plný radostí;-)

    Renčo ahoj!
    1/ musím si Tě přidat do oblíbených 2/ zastavit se na další návštěvu, protože se mi nové tvoření moc líbí! Děkuji za podporu, co dodat, opravdu mi mluvíš z duše:-)! Je to hnací motor a někdy i otrava, proto je fakt někdy lepší jen tak plynout...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  8. Šári, jsme na tom úplně stejně ve všem :D Já jsem děsná, téměř pořád nespokojená... když něco vyfotím, ušiju, uvařím... Neustále mám pocit, že to mohlo a mělo být lepší, ještě že mám mamču, která je tak úžasná a vždy chválí... i v mém věku 38 pssst :)
    Fotky jsou krásné, je teď pořád tma a s tím se pracuje blbě a kompozice... jak říkáš, pořád je se co učit. Jsi nesmírně šikovná a máš nádherný cit pro věc, vkus to má málo kdo! Víkend u nás... přidělávali jsme s bráchou ohrádku na sáňky pro Julii, bylo u toho dost veselo :)...jedem totiž v neděli na týden na hory, protože sníh v Ph stále nic. Přeji Ti krásný den ;-) pa R.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Radko,
    díky za milá slova, jsem ráda, že v tom nejsem sama:-). A s tím světlem je to teď opravdu na focení bída, dál od okna si už v zimě ani neškrtnu:-(.
    Od nás jsou vidět Krkonoše a Orlické hory celé bílé, tak si určitě na horách sněhu užijete;-).
    Paa u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  10. Šári, jen klid! já mám každou chvíli pocit, že mělo být něco trochu jinak, než to je...prý rys povahy, říkají ti u nás :o)
    A víkend, moje klasika - vyprat, vyžehlit a nakrmit rodinu, ale taky večeře s manželem, procházka setmělým starým městem, káva v mé milované kavárně...
    Měj se hezky! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Heli,
    Ty taky? To bych nevěřila, že i taková vzorná hospodyňka má pochyby:-D! Vaše staré město je krásné, užívej zimních dnů plnými doušky:-*

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sari,
    jsi moc velka puntickarka ;-)!! Fotky jsou krasne a bez chyby, dycha z nich pohoda a o to ti myslim pri te nedelni sieste hlavne slo ;-)Navic fotit neco v tomhle pocasi...me o tom povidej, kdyz fotim jen telefonem :-)...uz abych mela na poradny fotak!
    Snad se dnes vecer uz konecne dostanu k tomu, abych ti odpovedela na mail, myslim na to kazdy den ale jsem se vsim strasne pozadu...Nedeli jsem stravila velkym uklidem a nasledne v posteli s chripkou, protoze muj organismum uz to asi nedava....ale o tom vsem az v mailu..tesim se...pa paaa

    OdpovědětVymazat
  13. Kačkooo ahoooj,
    víš, že já na Tebe dnes myslela, jestli jsem Ti náhodou neposílala mail? Já taky zapomněla:-D! Vůbec to neva, já to znám, letos jsem si na svoje bedra naložila víc než dost...
    Takže hlavně v klidu a zdravě:-)
    Jo a díky za milá slova, příště to snad bude lepší;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jo, tak to znám. Žádná má fotka mi nepřijde dobrá. A čím víc je zkoumám, tím víc mi přijdou špatné, i ty, co na začátku vypadaly publikovatelně. Ale dobrá zpráva - druzí to vnímají jinak. Proto ti říkám, že se mi fotky líbí, i když třeba láhev není tam, kde bys ji chtěla mít:))

    OdpovědětVymazat
  15. Kláro děkuju, jsi zlato:-* Pořád je se co učit a přesně tak, stačí se podívat o pár stránek zpátky:-D!
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.